![]() |
Koulutukseltani koneistaja, raksahommia tehny, nyt ollut 2 vuotta rengasasentajana ja tuntuu että rupeis riittään työnteko vallan jo.
|
Yhd.kun.tekn.kun.pit.työntekijä....
Kunnalla katu kunnossapito osastolla.en muista virallista titteliä mut metsuri/maanrakennus/ja sekalaista hommaa. Kaikissa kuraojissa ja niitten välissä.
|
Koulutus: merimies. Töissä satamassa ahtaajana, vähän kaikkee oon kokeillu mistä rahaa saa, kettutarhalla nylkemäs kettuja, raksalla, hitsaamas laivoja ja oli tos oma rakennusfirmaki mut verottaja ei tykänny...
|
Tunnelissa panostaja/pulttari/porari
pinnalla isukki |
Saippuakauppias
|
Yrittäjä tai siis ainaki yrittää pyörittää rengasliikettä/autokorjaamoo.
koulutus on raskaankaluston asentaja ja noita gummi-suutarin hommia on tullu tehtyä n.18v... |
Ammatti nimike on koneahtaaja mut pyöräkuormaaja ja poppari on työkalut joilla leipää ja romuja koitetaan hankkia.
|
Koulutettu Talonrakentaja mutta on maanviljelijä, ollut hitsaaja ja nyt toimin rekkojen sähköhuolto miehenä....mitä seuraavaksi :D
|
Lainaus:
|
Ammatti???
Ajoneuvoasentaja kuulemma ja Raskoneel töisä :)
|
Eikö muut ole töissä... ?? :rolleyes:
|
Offset-Painaja. Nyt sairas/työkyvyttömyyseläkkeellä. :o
|
Ammatiltani olen Ympäristönhoitaja. Tällä hetkellä tosin työttömänä.
Ammatteja ja paikkoja jossa olen ollut: Myyjä (päivittäistavarakaupassa), torimyyjä (kalakopilla), myyntineuvottelija (telemarkkinointi), Työkoneen kuljettaja (avantin kuskaus valimon sisätiloissa), retkeilyreittien korjaus metsähallituksella, ammattia vastaavissa töissä satakunnan museolla, varsinais-Suomen elykeskuksella pariinkiiin otteeseen maastotyöntekijänä (maastomittauksia toisella kerralla ja vieraslajien torjuntaa toisella),viimisessä työpaikassa olin metsuri/mökkitalkkari/rakennusmies. Sitten lyhkäsempiä hommia olen tehny meijerin lähettämössä, kuitulevytehtaalla, pesulassa ja sahalla. Niin ja ikämittarinäyttää seuraavaks vasta 25. :) Mitäköhän kaikkee sitä tässä vielä ehtii tekemäänkään... Edit: Pari paikkaa viel unohtu, olen ollut vielä näitten edellä mainittujen lisäks maitotilalla töissä, ja PV:n eläinklinikalla eläinlääkärin apulaisena... |
Jaa, huoltoasentaja lukee tilinauhassa. Vastuualueina tällä hetkellä pääkaupunkiseudun maantietunneleiden kiinteistötekniikka ja -automaatio ja jokunen kiinteistö lvi:n ja kylmän osalta.
Aikasemmin tullu puuhasteltua: -suurkeittiökalusteita -Öljynjalostusta -piikiekkoja -limonadia -lakasinkoneenkuljettajan hommia -kännykänkuoria ruiskuvaluhommissa -ikkuna-asennuksia alihankintana ai nii, koulutus on Kemian prosessinhoitaja... |
työtön työnhakija... 3v talkkarin/konekuski pestin jälkeen... sitä enne vaikka mitä , ja seuraavakski käy vaikka mitä, kunhan oikeen liksan saa, eikä hyväksi käyttöä :)
|
ammatti
putkari
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Energiapuuauton kuljettaja
Juu kantoja risuja ja rankaa tulee kiskottua tuolta mettästä lämpölaitoksille. eli melkosta offia välillä sekin :D
JH-kuljetus |
Porarin ja porarin apparin hommat työllistää pääsäntöisesti. Porataan teräsputkupaaluja sekä tukiseinä ankkureita. Välillä menee hitsatessa ja remppahommissa. Ennen tuli oltua metallihommissa ja hetken aikaa pullakuskina.
|
Koulutukselta koneistaja ja metallihommia tällä hetkellä. Lähinnä hiontaa, laakerikauloja, sovitteita, hampaita. Traktori hommia tehdään ku töiltä ehditään ja keritään. Turvehommia 4 kesää takana ja 15-vanhasta asti maataloushommia aina kun on ollu tarvetta ja on ehtiny. Välillä on harrastettu maansiirtoo nuppiautolla ja traktorilla. Kaivuriaki on ajeltu ja pyöräkoneella ja traktorikaivurilla tehty lumitöitä. CE-kortti tuli armeijasta puolilahjana. Toiset haluaa vaihtaa ratin pyörittämisen siistiin sisähommaan, mä taas haluan vaihtaa tän puolisiistin sisähomman ratin pyörittämiseen :D
|
Projektipäällikkö it-alalla. MSc, PMP ja CSM löytyy CV:stä.
|
12vuotiaasta eteenpäin...
-Torikauppias :D -Raskaankaluston asentaja -Henkilöauto asentaja -Kengitysseppä -Kemian alalla prosessityöntekiä. Kahta viimeisintä väännetään nykyään samaan aikaan ja iltasin jonkin verran kahta edellistä lahjatöinä. Ja sit melkeen ihan kaikee mist aina jotain ekstraa saa... mm. muutaman päivän tuurannu kaveria betoniauto kuskina ja välillä korjaillaan ja rakennellaan kaikennäköistä... Koulutuksia löytyy siis Autonasentaja ja Kengityssepän ammattitutkinto. |
Koulutukselta elektroniikka-asentaja+erikoistuminen talotekniikkaan ja yhdistelmäajoneuvon kuljettaja.
Tullut tehtyä jakeluautohommia, autolähetin töitä ja laskettelurinnetyöntekijän hommia. Nykyisin työtön työnhakia. Kai sitä jonnekkin kurssille joutaa. |
Koulutukseltani koneinssi vuodelta -75. Kohta 40 vuotta takana ammattikeittiölaitteiden parissa - tällä hetkellä tuotekehityspäällikkönä.
Roplannut koko ikäni autoja, elektroniikkaa, tietokoneita ja isompina projekteina parit omakotitalot. Autoharrastuksessa tosin piiiitkä tauko kunnes tämä Suikkaprojekti-innostus iski... |
Sivu luotu: 05:08 (GMT +2). |