![]() |
|
ajelut
pääsikö aloottelija ajeluuhin mukaan eli ei oo nii kauhiasti kokemusta porukalla ajeluusta. tuas lähimettis vaa reenannu. Autona suzuki sj410 johona 235 insat ja juuri asennettu vinssi keulilla. Missä porukka kokoontuu? Mikä on pakollista/suotavaa olla mukana?
lapualta päin liikkeelle onko muita täältäpäin lähdös, jos ajelis peräs? T:Antti |
Lainaus:
|
Tullaan jos lastenvahti saadaan järkättyä.
|
Vielä mahtuu porukkaa ajelemahan;).Kalliolle tehty jo uutta hyvää reittiä palanmatkaa,mutta vielä on suunnitelmissa tehdä lisää joten muutaman moottorisahan vois joku napata mukaan.Autoja tulossa tällä hetkellä 6 kpl joten vielä sopii porukkaan.
|
katsotaan jos pääsen tulemaan. ainakin hetkeksi jos ei koko päivän..
|
Muistakaa ottaa makkarat mukaan!
|
mä on tulossa, jos mä saan auto kuntoon perjantaina..:P
|
Tulossa ollaan! Ainakin kaks autoa!
|
mäkittuun!
passaako siälä kilivettömällä ajella? |
Tuskin metsässä kilpiä tarvitaan ja omalla vastuulla ajetaan muutenkin.
|
meinasin paremminki notta onko siälä siirtymäosuuksia yleesillä teillä?
kapa |
Perhana ku olis Suzuki jo valmis...olis oiva koeajo mahdollisuus.
|
Lainaus:
|
mä en saa auto kuntoon, kuin piti vaan vaihtaa murros mutta koko akseli menee vaihtoon..ja offroadtarvikeesta tuloo uus vetoakseli vasta maanantaina :(
ellikkä mun pitää jätää väliin.. |
tulossa ollaan kaharen ehkä jopa kolomen jätkän voimmin ja tietysti suzuki kuljettimeksi niin ei tartte kävellä kinttuja kipiäksi mettäs :D
voi huonolla tuurilla että päästähän sinne vasta 12-13 ku aamulla viä ensi vähä pajootusta. mutta kyllä vanhasta muistista sinne sitte osaatahan. |
Hyvältä näyttää lauantain sää ja ehkä jostain löytyy jo märkääkin.
|
toivottavasti olis eres joku kuraanen monttu:cool:
pääsemmä aijoos paikalle ei tarviikkaa tuota suikkaa korjailla aamulla!:) |
Lainaus:
|
joo eikähäm auto saara kurahan nii on sitte palio katu uskottavampi:D
|
Kokoonnutaan siinä talon pihassa aluksi.
|
Ajot olivat todella hyvät ja sää suosi,uutta reittiä tuli tehtyä kalliolle muutama satametriä lisää.Kiitos ajelijoille ja talkooporukalle.Kuvia tulee jossain vaiheessa.
|
heippa
hyvä ajo oli kaunis päivä seuravaa kerta mä ota oma auto mukaan :eek::eek::eek::pLIST][/LIST]
|
Kiitoksekset myös minunki puolesta talkoo väelle, Ajot olivat hyvät ja sää oli mitä parhain.
|
No mihinä ne kuvat viipyy
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 15:17 (GMT +2). |
|