![]() |
Viel saattais löytyy paikkoja...:rolleyes:
|
osanotto taitaa olla melkonen..
:D Eipä siinä mitään. Väki vähenee, niin pidot paranee? Ketäs siellä ny voi bongata? Minä olen veneessä ainakin.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Melkein pelottaa, että tunettu mut liian hyvin....:D:D:D:eek:
|
Lainaus:
http://www.mylppy.com/linkitettyja/bogger.png |
Ku toi elämä ei mee aina niinku Strömsöössä, ni mä nyt joudun jättään tän reissun väliin :(
Pitää kahtella josko joskus toisella kertaa sitten :) |
Juu, yritetään hämmentää seuraava reissu niin, että osallistumis prosentti olis kovempi...
|
Just laskeuduttiin Turkuun ja ollaan yötä täällä... Aamulla laivaan... Hajotkaa maakravut...:D:D:D
|
Lainaus:
no eivaa,, koska uudet risteilyt ni pääsen mukaan.. :eek::eek: :D:D:D:D ;) :D:D:D:D:D:D :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused: |
Lainaus:
|
ehkä kelien lämmettyä ja semmonen, että päivä maissa(satamassa) tuo 24h on hivenen lyhyt aika, varsinki jos meinaa, että juteltais ja parannettas maailmaa, esim iltalähtönä 24h matkalla saattaa painottua juomiseen se ilta ja seuraava päivä hirveä kohmelo, ja aamulähtönä ongelmaks tulee se, että edellisen illan lulemat ei ole kerenny nollautumaan.
ja mikäli itse lähden, ni lapset lähtee mukaan joten ei oikein tollanen lyhyt risteily nappaa, tosin maihin en laivalta poistu. mutta hyvää matkaa teille, toivottavasti uusi reissu isommalla porukalla onnistuu. ps lähtöpaikalla ei sinänsä väliä, mutta luulisin isommalle isommalle osalle paremmin sopivan hki, toisaalta turun suunnalla taitaa olla eniten aktiivisia offaajia. kiitos ja anteeksi |
Laivassa... Mut kaikkien janoisten sankari on hukassa...
|
:-D
löytyhän sieltä Garykin, kun jouti hyttihommista poies..:D Pikkasen oli kyllä suuntavaisto päivän mittaan hukassa. Eikä karaokeakaan enää illalla päästy ihme järjestelyjen takia vetämään.. Onneks ne kaljahanat sentään pelasi niinnkuin piti. |
Lainaus:
MISSÄ KUVA ..... :eek::eek::eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused: :D :confused: |
Toivottavasti kukaan ei kuvannu salaa..:eek:
Ite en ainakaan tietosesti kuvia ottanut. Eikä puhelimesta sellasia ole löytynyt.:D |
Lainaus:
|
En tunnusta ennenkun kuvallista todistusaineistoa löytyy.:eek:
Kaikenmaailman humalaisten sanalla ei sitten ole mitään todistusarvoa.. |
... entäs ne daamit, jäikö yhtään ehjäks ??
|
Daamit joutui neekerin väristen mamujen ahdistelun kohteeksi. Seurannut painimatsi käännettiin nopeasti ja vaivattomasti offarien eduksi :D
|
Lainaus:
... no eipä yllätä tämä !! http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-flag001.gif |
Lainaus:
Kysymyksen asettelu pakottaa kyllä lisäksi toteamaan, ettei yhtää uutta reikää syntynyt!?!?? |
Yks offari ainaki bongattavissa lauantaina rokkiristeilyllä :p Ketään muite menossa?
|
| Sivu luotu: 12:30 (GMT +2). |