![]() |
|
Kohta eetteriin tulee severin kanssa kyhäilty maaailman paras etuakseliremontti opetusvideo! :D:D
-Häänrik |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mulla on ristuksen vanha polkupyörä...:D
|
mullapa on on vitun vanhat nahkakengät :D:D
|
Lainaus:
Ni, ja asiaan. Tänään en juo yhtään Pirkka-olutta...:rolleyes: Et repikääs siitä...:p |
Tais unohtuu jääkaapin ovi auki aamusta, ainakin näyttää ulkolämpötila siltä...
|
Lainaus:
|
Meillä tehään niinku isäntä sanoo! Ja emäntä oikein anelee että mentäiskö kulta käymään motonetissa, ei siinä vielä mitään mutta heti perään ilmoittaa et hän ei halua uusia vaatteita eikä kenkiä ni mennään hakee pajeroon jotain kivaa! Jos ei mitään tarpeellista tule mieleen ni ostellaan koko torppa tyhjäks, ihan vaan varulta!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mitä tuo mun emäntä vetää??? Nyt ku kauniisti kysyin et paje tarvii "uuden" turbon, viittiks lainaan pari rahaa laittaa ku ei viä liitosta raha kulje ni näytti vihreetä valoo! Paranee, sain tingattua toisen hyrrän sopivaan hintaan mukaan ni sanovaan et: "ostamma molemmat, kato ja kokeile kumpi toimii paremmin..." taitaa neiti tykätä kyydistä ;) tänään en taida selvitä puhumalla...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tätä ei kukaan usko, eikä komisario luovuttanut kuvaakaan todisteeksi, mutta oon saanu hiluxksilla sakot, ylinopeudesta, ja vielä heppakoppi perässä.
|
2fast4you.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 03:31 (GMT +2). |
|