![]() |
|
Hyvä Riikka1976, niin sitä pitää! Kyllä E-Savon miehillä kävi nyt tuuri, eikun ilmoittautumaan Riikalle ja treffeille! :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Pyydä samalla että he sinull tuon heppatytönajokortin samalla kirjoittavat (vaikka väliaikaisen ajoluvan) ja sitten vain annat sen pois kun poliisi sen kuitenkin takavarikoi noinkin pitkän kortitta-ajon seurauksena. |
Ja jos ei ota, niin onpahan komiaa esitellä ajolupaa kotopuolessa.. :D
Meillä asusteli hetki sitten yksi kaveri muutaman viikon , heppatyttö hänkin. Mut en tarvinnut korttia, kun kävin vaan koeajolla.. |
Lainaus:
|
Joo, mut en pessy selkää.. Sen viran oon sulle jättänyt. Tää oli kyllä huomettavasti nätimpi, kun se sun hoito. :p
|
Lainaus:
|
Kiitos Kaitsu, mutta offareilla näköjäs kiire keväällä...:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
juu kyllä on etelä savon offareilla kiireitä justiinsa tulin venäjältä ja 2 viikon päästä uudelleen ja siinä välissä pittää auto pajottaa kuntoon :) ...
ja vappaalla jalalla miekii oon ;) |
Lainaus:
|
Onha täällä etelä-savossa sinkkuja offareita. Tää vitja on vaan jääny hieman unholaan :o
|
Laitoin Riikalle viestiä. Vielä ei ole kuulunut mitään. Ja onpa tullut jokunen viesti kirjoiteltua tonne Hevotallin puolellekin. Saas nähdä mihin sitä viellä joutuu :D :D
|
Huomenet täältäkin..
Katoppas, offarit ovat päässeet ojasta pois ;P Vai että Mikkeliin juhliin..Noh eihän tua pitkä matka ois, mut...:D |
Kaikki ei oo viel onneks ojiin ajautunut :) Tälle keväälle meinaan.
Onko E-Sawo Mikkelistä kuin paljon etelään??? |
Mikkelist pohjoseen..:)
|
No ei sekään väärin oo :) Pidentää tosin matkaa :D
|
Etelä-Savo
Lainaus:
Näyttäs siihen kuuluvan muutama kunta Mikkelin eteläpuoleltakin.:rolleyes: http://yle.fi/uutiset/suomen_kuvaleh...18#galleria536 http://www.muikkusuomi.fi/fi/Etel%C3...ieheluvat.html |
No kuuluu, kuuluu...:)
|
Lainaus:
|
Täältä meri-lapin alueelta ei taijja offityttöjä löytyä ko meitä on muutenkin nii vähäsen, mutta eihän sitä koskaan tiijä! :p:D
|
No huomen Heinola-Juva-Motopark-Juva-Heinola, meno klo 8 alkaen ja paluu iltapäivästä... Osuuko reitille?
|
Lainaus:
|
Aika lähelle osuu Motopark, mut ei ihan matkan varrelle...:)
Harmi, kun nyt vasta käväsin tääl kurkkimassa...Mutta uus yritys joku toinen kerta :D |
Lainaus:
|
No nyt tästä lähdetään takaspäin, eli rengaskorjaamon pihaan vilkuttelee :)
|
no,Meni nyt tääkin ohi...:)
|
Ja mä kun luulin että me hämäläiset ollaan niitä hitaita :D :D
Täytyy seuraavaa kisaa mennes ottaa tarkempii koordinaatteja ja hitaampia käänteitä :) Nyt ulkomaille, eli turkkuseen. |
Lainaus:
|
pakkaa riikka kamppeet kasaan ja hyppäät meikäläisen patun jousille ja suunnataan viikoksi venäjälle ... patussa on hyvää tilaa nukkua vaikka kahdestaan :D
|
Huoh, kiitoksia vaan, mutta taitaa mulla jo tuo "autossa-nukkumis-ikä" olla ohi:))
Ja paljastan juureni, olen syntyjäni hämäläinen, ilmeisesti se sitten vaikuttaa :D |
Lainaus:
|
"Autossa-nukkumis-ikä" on yleensä koko elinikä! :D
|
noh nyt kyllä on pakko myöntää että saija hoiti minulle aikanaan heppatytön talman kisoista, oltiin ajamassa ja taidettiin olla ihan sijoituksilla faijan kanssa palkintojaon yhteydessä saija ilmoitti minun olevan sinkku, noh sieltä yksi aktiivinen blondi tuli kattelee ja juttelee, nyt kaks lasta,:D kaks offiautoo:D ja kaks heppaa:mad:...kiitos saija terveisin Tingman ja tipakka tyttö oli ja on vielläkin:D
|
Sitähän ei koskaan tiedä, missä ne naimakaupat tehdään :)
|
Lainaus:
|
hyvä topic
Tämä on oikein hyvä topic, en itsekään ole offari, muuta kautta sivustolle tullut, mutta vedet silmissä olen nauranut jutuille, että kannattaa jatkaa tätäkin topicia, eihän sitä tiedä milloin natsaa...kotipaikasta riippumatta....nykyään maantieteelliset etäisyydet eivät liene este....:):D
|
Lainaus:
Kumpaakos sukupuolta Jouskari00 edustaa, morsianta vai sulhoa? :) |
vastaus
Katsoin juuri peiliin että olen nainen ja samaa ikäluokkaa "noin" kuin sinä itsekin......horroskooppimerkki on Jousimies:)
|
Lainaus:
Mulla alkaa olla näitä "naittamistarinoita" kontolla jo useita. Pitäisiköhän perustaa joku deittipalvelu... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pitäisköhän munkin ilmoittautua tänne, en oo kyl helppo, oon varma:D:D:D... Mulla on Kaalimato, mut sitä olis kivempi kaksin käyttää... :eek::eek::D
|
Lainaus:
millä tään mielikuvan saa häviämään??? :eek::eek::eek::eek::eek::eek: |
:D:D:D:D
|
Lainaus:
|
Hyissaatana!!! No kyl tolla saa minkä tahansa katoamaan mielestä..
|
Lainaus:
Nyt on oravan pyörä valmis |
-Tomppaa- n postaama (repost) daydream kuva poistettu, palataanko taas tälle planeetalle muistaen tietyt rajat, jopa chit chat osaston alla. Morsiamen etsijöillekin edullisempaa lienee pitää topicci edes löyhästi aiheessa.
-UGH- p.s. jos kismittää, palaute privana |
Kai se vaan pitää myöntää, että parempi olla yksin ja odotella 50 villitystä :D
|
Höh, onkos Savonpojat noin saamattomia vai kaikilla jo emännät???
|
Ujoja poikia taitaa olla. Harmi vaan kun täällä Pirkanmaalla ei noita vapaita emäntiä oo ilmottautunut. :P
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Paras tapa
Nopein ja paras tapa löytää vapaata naisseuraa on mennä lähialueensa baariin/ravinteliin ja iskeä sieltä.....saa rauhassa tutustua valikoimiin ja selviää nopeasti tuleeko toimeen kandidaatin kanssa vai ei......:cool:
|
Lainaus:
|
Baareista ei tyttöystävvää saa ja son vakta! :D Etitty on jo pari vuotta baareista, vaan aina saa palata kottiin tyhjin käsin :p eri se ob vissiin sielä helsingissä:D
|
Omituista
No johan on kumma jos ei Tornion kokoisesta kaupungista löydy tyttöystävää, et ole ajanut rajan yli ja kokeillut dit tur där? Vois löytyä joku kiva Åsa sieltä......ruoho on monesti vihreämpää aidan takana.
|
Rapsutelkaa koiraa, niin pääsee paijaamaan mirriä.
Toki jos niin pöpelikössä että koiran kusettaja naaraita ei huudeilla pyöri, tai lenkittävät äijänsä metsästys rakkia niin lepo. Naaras jolla koira, on tottunut säännöllisesti huomioimaan "elättinsä" ainakin sen kahdesti päivässä, ja ohi mennen rapsutukset päälle... |
Lainaus:
|
lisää rapsutusta
Sun kantsii vinkata naaraallesi että tarvit enemmän rapsutusta kuin kotieläimet, neuvottelemalla yleensä asiat paranee....ja naisethan tykkää kun neuvotellaan.......:)
|
... terroristien kanssa voi neuvotella ... jne. ;)
|
Lainaus:
|
tuskin terroristeja
Mielestäni vertaus terroristiin aika huono, mitä tulee suomalaisiin naisiin, itsellä pelkästään myönteisiä:) kokemuksia. Kyllä suomalaiset naiset ovat ihan hyviä, hoitavat kodin ja lapset mallikkaasti. Hyvä somelaiset muijat!!!!!:)
|
Lainaus:
hjuumoria, hjuumoria ... ... kyllä kotimainen Nainen on minunkin valinta ! |
Lainaus:
|
Mitäs ny !!
Kirjottelin muistaakseen tammikuus heppatytöstä joka vei mua ja mun sy....en.
nyt ruottin traialis vkl:na,ni vei sillä aikaa kuteensa kämpästäni pois.vituttaa niin perkeleesti ku koko homma.tuli ihan puun takaa !!:mad: Mitäs ny ? Pitäiskö ilmottautua tänne vaik ei huvittais ! laittaisko ison rattaan taas pyörii ja uutta matoo koukkuun ? vai mitä hä ? Ei huvita ryypätäkkään ku masentaa. auttaiskohan tähän näin leikkisästi sanottuna "irstas yhen illan kosto pano" toki nainenkin viel puuttuu !! |
tokkopa tuo kostopano auttaa, eipä tuo taida daamia tuoda takaisin. uusi mato reikään niin voi tulla parempi mieli:D kesä on vasta alussa, ja muiststa että helsingin kallio on hyvin lähellä jos ei muuten natsaa :eek:
|
Lainaus:
|
No kävipä Tirkmacinelle paskasesti...Mutta elämä on ja etiä päi vaan :)
|
näin on
Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä !!:)
erkkaa lapaan ja verkot tötterölle !!!:eek: |
No juur näi, mitä ei Makkaiveri-teipillä ja sikafleksillä saa korjattua, se on lopullisesti rikki..:D
|
Eikös Savon offarit ole deittimiehiä (?), pitääkö ihan täältä Etelästä pelastaa tilanne kun Jussina ollaan Mikkelin lähistöllä :D, Riikka wink ;)
|
Lainaus:
|
Me tytsyt ollaan Jussina kiltisti kotona..:D
|
No höh...ja toi Jouskari00:kin on näköjään hävinnyt palstalta kokonaan :(
|
Aikasempi mato se linnun nappaa :D Taijat olla vähän jälkijunassa mökkiseuran haussa Kaitsu ;)
|
Täältä palstalta saa apua mitä monimutkaisimpiinkin ongelmiin, mut tää piti sit hoitaa ilman kanssa offareiden apua... No, ei se haittaa, et löytyi joku jostain...:D:D:D:D
|
ainakkaan rajavartiostossa olo ei oo helpottanu heilan ettintää. Vissiin se häätys olla vähintään kadetti että armeija jotenkikkaan toimis avun antajana :D eli jos tuota meri-Lapin alueelta joku n. 20v tyttö on nii voi ilmotella itsestään. Ja ivalon tytöt voi kans hihkasta kun tällä hetkellä siellä paljon aikaa vietän palveluksesta johtuen :)
|
ja sen verran vielä, että rajan miehet on kovia, mutta kivoja;):)
|
Kyllä se taitaa vaan olla niin, että merivartiosto ja laivaston miehet on ykkösiä... :D
|
Lainaus:
|
pittää vissiin pistää siirtopaperit vetämään :D:D
|
Lainaus:
|
Merimies on "eri" mies, tykkimies on naisten mies!
Lainaus:
-Nehän nyt puutteessaan nussii kaikki kaksijalkaiset, tikapuista lähtien! :rolleyes: |
Alkaa mennä vähän off - topiciksi taas.....
|
rajamies on kovamies! :p pietettään tämäki asiallisena topikkina vaikka naisista puhutaankin.
henki=hyvä, kunto=kova, raja=karhu :D |
kai minäki tänne tuun....saatana.
|
Älä vaan kerro itsestäsi liikaa :D
|
Lainaus:
|
Jos yhestä pääsee niin hetikö uusi...
Lainaus:
Aktiivijäsen muija lähti käveleen...nyt on ainaki koko tontti mun käytössä.ja saapaha nähä vielä perillisiäki, niin elämä hymyilee... __________________ nissan king cap...lava autojen ferrari Toisesta postauksesta päätellen en olis niin varma kannattaako :rolleyes: |
SALETISTI NATSAA!
Jollain offarilla ainakin vissiin natsannut heppatytön kanssa, kuka tunnustaa? :D
Eilen aamupäivällä Kuruun mennessä "offihojo" vastaan Hämeenlinna/Tampere-motarilla etelään hevoskärry koukussa!! :D :D :D |
Heitetään ittensä tännekin..
Eropaperit lähetin viimein, pitkän liiton jälkeen. Saa nähä kannattiko tänne ees tulla, kun heti nappasi kiinni kun pyysin seuraani yhtä ihmistä.. Ja treffeillä tunnusti harrastavansa ratsastushommia..:D Meinasin revetä.. |
Tulen ja testaan topikin toimimattomuutta? :D
|
Lainaus:
|
Tuli täs mieleen hatara muistikuva et oliko täältä joku linkki/yhteys jollekki toiselle foorumille mis on jotai heppatyttöjä :D eihän tää muuten rokkaa tää topikki ku varmaa 98%offareista on karvanaamoja :D
|
Sivu luotu: 05:43 (GMT +2). |
|