![]() |
|
Lainaus:
|
Perkele, ekaa kertaa eläessä painajainen johon heräs, ja jonka jälkee ei saa enää unta.. :mad:
|
Yläkerran naapurit, jotka ei vielä noin vuosi muuton jälkeen tiedä mitä tavaraa haluavat seinillensä ja minkä verran.
-> jokseenkin kerran viikossa saa nauttia poravasaran pärinästä. Varsinkin iltavuoron perään tehdyn aamuun kestäneen yövuoron jälkeen se on todella mieltä ylentävää, kun porataan parin minuutin pätkissä tunnin- parin ajan.. :rolleyes: |
Lainaus:
Jos speksit riittää niin toi on hyvä, kotitalossa korvattiin sellainen tonnin porakaivopumppu tuollaisella ja pari vuotta on vettä puskenut tulemaan ilman murheita. |
Lainaus:
On varmaan jo kymmenen vuotta ku ratkon tilalle tuommoisen laitoin ja vieläki vesi nousee.. meni vielä tuo nostokorkeus aika rankasti yli.. plus paineastialta kaivolle yli 200metriä.. |
Lainaus:
|
Hyväl gepsil nähnee korkeuseron riittävän suuntaa-antavasti.
Tai sit lunttaa kartasta. |
Nahka naamassa kaks numeroo liian pieni....
Tullut heftailtua Jeeppiä ilman maskia!! |
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
Saunalahden nettitökki. Pätkii yhteyttä koko ajan, tätäkin lausetta kirjoittaessa kerkesi mokkulasta valo sammumaan, muodosti kylläkin uuden yhteyden itsestään.
Onko muilla ollut samaa? Mikä lääkkeeksi? Ja tähän ei kelpaa "lankaliittymä" vastaukseksi, koska uuteen kotiin ei tule puhelinkaapelia ollenkaan. Jaa miksikö ei? No sen muutaman tuhannen euron hinnan takia. Ja lisätietona vielä että en asu taajamassa enkä valtatien varrella vaan 4km lähimmästä pikitiestä eli "korvessa". |
Lainaus:
|
Lainaus:
Asun täällä inarissa, ja lähin kylä on 33km päässä, ja vasta n.300 km päässä valokuitu yms kaapelit.. Itse käytän soneraa, koska muut eivät täällä toimi yhtä hyvin ja nettitikkua. Itselläni oli sama ongelma, suosittelen koittamaan näitä keinoja: - Jos palkit näyttävät että kuuluvuutta on, mutta nopeus tökkii tai tikku muuten tökkii, niin mene sen asetuksiin, ja laita verkoksi VAIN 3G. - Jos palkkeja ei oikein ole, niin sitten ei tietenkään ole kuuluvuuttakaan. Sitten suosittelen hankkimaan lisä antennin, ne eivät ole hirmu kalliita onneksi nykyään. Sinun pitää vaan ensin selvittää, onko 3G:si 2100Mhz alueella vai 900Mhz:in alueella. Ja sen mukaan sitten sen antennin ostaa esim, täältä. http://www.3g-antennit.fi/category/1/3g-antennit He antavat sen sinulle testattavaksi, ja jos ei se auta, niin palautat vaan antennin ja et maksa sitä. - Kolmas vaihtoehto on, mikä minullakin oli, että ensiksi laitin sen pelkästään 3G:hen, ja se auttoi hieman. Sitten päivitin liittymän, se ei auttanut mitään... Mutta kun soneralle valitin asiasta, niin lähettivät testattavaksi uuden nettitikun, ja sen kanssa olen ollut todella tyytyväinen. Edes etelässä ollessa en vanhalla tikulla ole saant läheskään yhtä hyviä tuloksia, mitä tällä! Tässä hieman vertailukuvia, miten vaikutti: http://www5.sonera.fi/keskustele/dow...=259&mode=view Vanha nettitikku Ja sitten uusi.. huonoimmillaan se on käynyt 2,3 megassa. Ja olen eri servereiltä testannut, niin nopeuteen ei vaikuta. http://www.speedtest.net/result/3462752308.png Toivon että oli edes hieman apua tästä! |
Lainaus:
|
Mulla oli samaa pätkimisongelmaa mokkulan kanssa ja tarjosivat saunalahdelta reititintä epäilin mokomaa mutta päätin testata ja toisin kävi.Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut ja toimii iha toisella lailla ja niin..asun mettässä missä ei näy kunnolla tv ei kuulu kunnolla radio jne.
|
Heelkkari, jammun eturattaalta lähti kiinnitysmutteri lukkorikkoineen kohti kiertorataa.
Eipä tarvii taas hetkeen ajella kun kyttäät mokomia parin euron hiluja ensin paikalliset liikket läpi ja päädyt sitten tilaamaan saksasta. Toisaalta pitää olla varsin onnellinen ettei eturatas seurannut kavereitaan, ois saattanu tulla entinen mopo. |
Pulla Uazin kilvittäminen. Ei olisi isosta enään kiinni. Tuulilasi vain ei ole laminoitu :mad:
|
Lainaus:
http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---...ntikone-24841/ |
Lainaus:
|
saunalahden mokkuloista huonoa kokemusta ja huonoa kuullut myös muilta, eli tökkii ja päkkii, ei tahdo aukasta sitä sillee jouhevasti ja kaikenlaista ongelmaa. välissä tarjosivat 4g mallia, ja sitten irtisanoin sekä palautuin sen ku ei toiminut. sitten olikin yks kaks mennyt kokonaan poikki mokkulan+liittymän 2 vuoden määräaikainen sopimus kesken sopimuksen.
dna:aalla ollut nyt pari vuotta nettitikku ja hyvin on pelannut. |
Lainaus:
|
[QUOTE=Eräilves;1127319]
- Kolmas vaihtoehto on, mikä minullakin oli, että ensiksi laitin sen pelkästään 3G:hen, ja se auttoi hieman. Sitten päivitin liittymän, se ei auttanut mitään... Mutta kun soneralle valitin asiasta, niin lähettivät testattavaksi uuden nettitikun, ja sen kanssa olen ollut todella tyytyväinen. Edes etelässä ollessa en vanhalla tikulla ole saant läheskään yhtä hyviä tuloksia, mitä tällä! [QUOTE] Tätä en ole vielä koittanu, nuo ykkös ja kakkoskonstit on koitettu. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Joskus kun vieraita käynyt(huom. joskus) ni ihmetelleet kun ei ole puhelimessa(sonera) kenttää. Parin sadan metrin päässä kaverilla taas toimii dna moitteitta. Pihasta kun lähtee autolla liikkeelle ja laittaa läppärin päälle ni saunalahden mokkula toimii ihan hyvin. Kerrankin Helsinkiin mennessä yhteys katkesi kerran koko matkalla. Voisiko olla että täällä lähettyvillä olevassa tukiasemassa olisi vikaa? Tätä hommaa on testailtu niin että on ollut kolme saunalahden mokkulaa, samanlaisilla liittymillä, yhtä aikaa käytössä, eri koneissa ja vaihtelee ihmeellisesti nuo signaalien voimakkuudet sekä vaihtelee 3g, 3g hspda, 3g hspda+ välillä. Käytössä on myös suunta-antenni. |
Lainaus:
|
Vituttaa jo valmiiksi, mikä homma on muuttaa kaikki romut pois tuolta vuokrahallista :mad:
|
Lainaus:
|
Vituttaa ku joku sankari o vetässy olohuoneen ja makkarin valokytkinten piuhat ristiin :mad:
|
vituttaa ko ensin hermot riekaleina laittaa autoa kasaan katsastusta varten, suapi sentään katsastettua vaan tänään huomasin jotta toiselta puolen on yksi ylätukivarren pusla karannu jonnekki!!! voe jeesus että ossaa pientä mieltä ahistoo!!
Posted via Mobile Device |
No voihan lettu.
Olin sopinut synttärilahjaylläriksi Eagle racing-ajon, mutta nyt 5 päivää ennen koko tapahtuma peruutettiinkin. Mistä mä nyt taion pyhien ja viikonlopun aikana mitään korvaavaa lahjaa, kysynpähän vaan!?! :mad: |
Vituttaa lähtee huomen töihin ku olis muutakii tekemistä..:cool:
|
Lainaus:
|
Eukko mankuu ja ressaa kun mä en saa mitään aikaiseksi =)
- Terassit on öljyämättä. - Pihasta on puolet muurikivistä latomatta. - Rotvallikiviä on vasta toisella puolella pihan "ajokaistaa" - Multaa ei oo tilattu - Sepelit on pihaan levittämättä (kasalla tossa pihassa) - Laskuja,laskuja,laskuja ja ja ja.... Mutta Jeeppiä ollaan menossa tekeen perjantaina vaikka muut hommat on kesken.... buahaa haa... Sehän on mun harrastus eli hermo lepää kun saan olla yksin pajalla ja toteuttaa itteeni.. Aina hirvee marmatus ja ressi pikku asioista kyllä ne asiat tuppaa järjestyyn toiset ennemmin toiset myöhemmin!!!! Naiset... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
kun mikään ei suju, vaikka on lomautettuna niin mitään ei kerkiä tekemään, ei asioita hoitamaan ja kaikki vehkeet hajoo samaan aikaan... porukoitten autossa 4. viikko taitaa olla menossa tehostinletkuongelman kanssa joten niillä ollut mun auto käytössä, joten miten voi olla että jos on 3 autoa millä vois ajaa niin kaikki on sitte samaan aikaan rikki ja jos kaverilta lainale kysyy autoa niin siltäkin viä menopeli hajoo keskelle kylää ja joudutaan viemään hinurilla veholle kahta päivää aikasemmin ku autoa tarvis juuri tässä kohtaa kun ei ole talliakaan missä tehdä ja kaippa sitä vähä kesällä remonttia pihallakin mutta kun kaikki työkalutkin on tietysti hyvin pakattuna yhdessä merikontissa lukkojen takana odottamassa.
|
Direktiivipäivät. Ristus, mitä ajantuhlausta. Pahoittelut heille, jotka ne itse maksavat...
|
Lainaus:
On kouluttajat ja konsultit keksineet hyvän ja rahakkaan suojatyön itselleen... |
Akat ja raha!!! Vittu, ei niinku pienintäkään aikomusta pitää rahaa sivussa pahan päivän varalle!!! Kaikki pitää tärvätä heti.. tuoki saatana olisi o 50kertaisen nälkäkuoleman kokenut jos en olis jarruttelemassa.. onhan se mukava itse hoitaa kaikki normaalit kulungit ku akka vaan vittu sisustaa!!!
|
Vittu ja joo, alko tämäkin aamu loistavasti poliisien kans juttelulla.
Oli joku perkeleen vajaaälynen persereikä yrittänyt päästä omegan sisälle. Oven lukko paskana ja oven karmissa komeet jäljet. Vittu. Tommosia sais käydä vähän taputteleen "nätisti" päähän. Yhteen subaruun olivat päässeet ja virtalukko paskaksi ja ajon esto päälle. |
Kämmen ja ranne mustama, nilikka mustana, reisi mustana, kylyki mustama... Menin sitten kaatumaan teekoilla ylimmältä askeleelta tietenki. Makiasti 100kg rojahtaa romukasan päälle kyljelleen, vähän aikaa sai haukkoa henkiä, ei vissiin kuitenkaan mitään murtunu ainakaan pahemmin.
|
Vittu tän lahon ruhon kanssa:(
Jos lepää, tulee kipeäksi... Jos ei lepää, tulee kipeämmäksi... Pitääkö tässä alkaa urheilemaan ja syömään salaattia että kestää runko kunnossa perkele:mad: Salille kyykistelemään ja pururadalle läähättämään:confused: ei perkele:cool: |
Prkl... viime keskiviikkona heti aamusti duunissa horjahdettiin päin terävää pellinpalaa,käteen viilto 10 tikkiä ja viikko saikkua, tekemättä mitään, notta oli pitkiä päiviä. :mad::mad::mad: Tänään aamulla tikit pois ja jo luulin että pääsee duunaileen taas mutta paskat pukkas toisen viikon päälle viel saikkua,:eek: ja nyt ei AINAKAAN saa tehä mitään... :eek: Ois tuo patrolli tarttenu rakennella surkiasti loppuun asti "huoltovehkeeks" :mad::mad::mad:
|
Lainaus:
|
VOI VITUN VITUN VITTU! Patrolliin uus putki paikallee ja eikun kokeilemaan. No hyvin toimii ja jopa huohotinkannun pilli imee kunnolla. Siitä sitten kotia päin ajelemaan ja yhtä-äkkiä mittari loistaa kirkkaana samoin ajovalot. SELVÄ! Laturin säädin paskana latausjännite 18V..... Aikaa ei ole korjata muuten kuin ostamalla uus laturi ja taas palaa satasia. Just ja just voi ajaa kun on kaikki himmelit päällä, niin pysyy jännite siinä 12.5V. Jospa tolla huomenna duuniin pääsee....
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tossa on se alkuperäinen alipaine pumppu. Siirsin sen silloin siitä toisesta, kun tuntu olevan pienempi sillon siinä kiinni. Mutta joo nyt hakusessa alipumppuineen päivineen koko paska. :mad: |
Ottaa aivoon ankarasti yksi maailman lopun torvelo jollasta ei luulis oleva olemassaka mutta kylläpä on......valitettavasti..
|
Lainaus:
|
Vesisade ja viima yhdistettynä ulkotyöhön pistää hiukan kyrsii, ja on meinaa kylmä!
|
Lainaus:
Toki vieläkin odottelen osia. Edit, oli jääny lause kesken. |
Nettiauton renkaanpotkijat jotka kyselee samat asiat jotka jo ilmossa on kerrottu. Eikö niitä ilmoituksia voi lukea ettei tarvitsisi turhaan kaikkea kysellä? :mad:
|
Vittu 37 näytti kuumemittari ku tulin just töistä ja huomenna pitäis lähtee Joensuuhun prkl.
|
Lainaus:
|
Mua vituttaa paskanjauhat, nenänkaivajat, KATEELLISET ynnä muut hanttapuliveivarit. Jos on asiaa mulle, niin kasvattakaa kivekset ja sanokaa se mulle suoraan.
Älkää ilmaisko asiaanne mun vaimolle tai tytölle, vaan suoraan MINULLE. Älkääkä todellakaan tehkö sitä virhettä, että uhkailette mun rakkaita :mad: |
Lainaus:
|
Kokovartalo paska työnantaja..ettii uutta autokuskia työkkärin sivuilla tyylikkäästi ja esim ite oon kyseisestä paskasta lomautettu..
|
No ei muutakun aamulla tallille ja isännältä kysymään et minkä auton mä otan? tai mitäs keikkaa mulle on? Kun kuulin et täällä ois töitä tarjolla?:D
Vielä kun tulostaa taskuun yt laista ja työehtosopimuksesta muutamia sivuja mukaan ja vetelee korostuskynällä herkullisimmat lainkohdat näkyville, niin ei johtajan tarvii alkaa koko kuponkia tavaamaan, tämänkin luonnollisesti ystävällisenä ihmisenä kerrot ääneen sille pomolle, et merkkasin sulle noi tohon näkyville, kun ilmeisesti nää lakipykälät tulee ihan uutena asiana tälle firmalle. Toi on just hienoo yleensä kuljetus/rakennusaloilla, että yrittäjät kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan:mad: |
Harva kumipyöräliike on YT-lain piirissä...
Anna ettiä kuskia ja toivo että löytyy. Kattelet uusia kuvioita ja kuittaat palkat taskuun edellisestä jossain kohtaa... Jos tykkää maksaa kahdelle, vanhalle huvin vuoksi, niin se on pelkästään valintakysymys. EDIT: Missään nimessä älä irtisanoudu.. |
Minulla tuo 37-38 c ikävin lämpö...
Lainaus:
Lainaus:
Noita 37-38 C asteen saikkuleita tuli taannoin runsaasti, Kun Oulun Diakonissalaitos (firman työterveys laitos) "Hoiti" Oireita... siis Monta vuotta kausittain putket nenäonteloon, kotona suolavedellä piti huuhdella nenäontelot 2x vrk (aika ikävää, jos tuo tippaliemi on 5 astella liian kylmaa, "tipahtaa kontalleen" ja jos 5 astetta liian kuumaa, niin "polla leviää" ja kontrolli vähän väliä ...... Sitten ajauduin julkisen terveydenhuollon piiriin, ja ensimmäisestä terkkulan ajanvarauksesta n. kk kuluttua otettiin OYKS/OUS:ssä röngenkuvia nenäonteloista, ja pikaisesti pääsin leikkaussaliin: Nenäontelon kysta? poistettiin, ja pikkasen parannettiin nenäonteloiden virtausta.... -> siis Oulun Diakonissalaitos/Siis Firman työterveys... hoiti tuota kystaa,eikä minua:eek: sillä noista kontrolleista ja kotihoitotuotteista tuli RAHAA Ja minä kärsin vajaa 10 Vuotta! Kaunis kiitos Rajakylän (Oulu) Lääkärille, (n.50v nainen, pitkään rajakylässä), helpotti minun oloa Paljon... Nyt reipas 10v tuon k.o työterveys tms. jälkeen: Julkisen terveyshuollon määräämiä antihistamiinejä tarpeeseen, ja varmaan 3 antibiottikuuria.... Ja normi lämmöt huitelee siinä 35 yläpuolella... -> Siis nykyään tuo työterveys on bisnestä, Ja Jos Potilas Paranee Niin... Siitä ei tule rahaa:eek: |
Reippaasti alentuneella työkyvyllä on muuten hyvä koittaa tinkiä hoitoa julkisella puolella siis jos on raakiksi leimattu... Joo paskanaha tuo kinttu on, kyl se paris vuodes pitäs lakata koskemasta. Ku siehä et olt missään vakituisessa työssä, eikä tää ollut työtapaturma...?
Joo en oo vakituiseen kenenkää listoilla, eikä olt työtapaturma, ni vittuako siit ettei kestä kävellä... No mut nää voi vaivata vuosia... Varmasti jos ei hoideta. Nivelsiteet repeää ja nilkka murtuu, niin arvauskeskukssa riitti vaurioiden toteaminen ja kerran liimasiteet... Uusintakäynnistä jäi käteen toteamus, et kai se o kipee ku on rikki ja kyynärsauvat siul jo onki selän takia. No vakuutusyhtiö myönsi vahingon sattuneen ja korvattavaksi, niin aletaan tapella yksityispuolella takatassua kuntoon. Motivoi muuten aikas vitusti koittaa olla tuottava yksilö... |
Vituttaa sellaiset ihmiset jotka kuvittelee, että kaiken voi ja kannattaa korjata. Hävittäminen ei siis tule mitenkään kyseeseen:rolleyes:
Mulla on korjauksessa läheiselle sukulaiselle vuosimallin 2000 mersun vito 110. Nämä on siis niitä jotka ruostuvat aika tehokkaasti. Etuakselisto oli irti pohjasta ja kaikki mahdolliset kotelot piparkakkua. Nyt korjausurakka alkaa olemaan jo voiton puolella...:D |
Ahneella paskanen loppu, eikös se niin mene.
Tuli ahnehdittua salilla kaverin luona (maanantaina), ja sen seurauksena eiline ja tämä päivä kädet täysin kipiät, ettei saa ees suoraks... |
Purkuunhan nuo edellisen vuosituhannen laitteetkin kuuluis
Lainaus:
Jos ajattelet, että 2000-luvun vito on jo valmis prässiin niin samaan paikkaan kuuluis lähes kaikki näillä palstoilla esiintyvät kikottimet, nehän on järjestään peräisin viime vuosituhannelta :rolleyes::eek: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Harva kumipyöräliike on YT-lain piirissä... Anna ettiä kuskia ja toivo että löytyy. Kattelet uusia kuvioita ja kuittaat palkat taskuun edellisestä jossain kohtaa... Jos tykkää maksaa kahdelle, vanhalle huvin vuoksi, niin se on pelkästään valintakysymys. EDIT: Missään nimessä älä irtisanoudu.. Juuei en sano itteeni irti.Lomautus on päättymäs noin kuukauden päästä ni toivon että sanovat irti että loppuu tää helveti pelleily ja tässä on kokoajan katteltu uusia kuvioita.Meinaa olla vaa vähä sitkosessa mutta eiköhän se viä onnistu uuskin paikka löytymään. |
2 Liiteet
Liite 49440
Liite 49441 Naapuri oli taas pysäköinyt hienosti, kun tulin kotiin. Eikä ole ensimmäinen kerta. :mad: Joillekin se on näköjään niin hemmetin vaikeaa. Varsinkin mustille miehille. Toivottavasti ei ole aamulla kylki rutussa. |
Lainaus:
|
Leimakonna päätti haluta n. 110mm lisäroiskesuojat eteen ja taakse, että saa muutoskatsastettua korotuksen... Pitäisköhän aukoo päätä toteutuksessa vai ei suinkaan... Luultavasti pitää itseni tuntien... Puolen tunnin vierailusta konttorilla meni puolet siihen, että katsuri kirjoitti neljä riviä uutta tekstiä rekisteriotteeseen... Auto allekirjoituksen mukainen ja korotus 2"...
|
Lainaus:
.....herkkänä hetkenä saattasin juntata yön aikana rautakanget viivojen päihin, jos sattus omalle kohalle ;) |
Taitavat ajella kelan kortilla..?
Lainaus:
|
Tekee niin kauhean kovasti mieli kaivaa lapiolla verta nenästä ja hankkia oma maailman huonoin auto.
Tsiip Grand Porsija >< |
Mikä vituttaa, TE-Toimisto...
Tulipa tuossa oikein 2x Työhönosoitus / pakko laittaa hakemus. Toinen Amerikkalaiseen pikarahtifirmaan, työn kesto 1 kk - max. 3 kk lemppaamaan pakettia, työaika alkaen 0230... Toinen Ruotsalaiseen urheilutarvikeliikkeeseen, varastoon, työn kesto max. 3 kk. Kysytään kokemusta, varastotyöstä, trukin ajosta, hyvä fyysinen kunto yms. kas kun ei hyvän näköistä metroseksuaalia, kiillotettuja hampaita, tiukkaa takamusta, neitsyttä, ja isoa K...lia... Voi hyvän tähden, kesätöitä vanhalle miehelle, no pakkohan nuihin on kait hakea, ettei karenssia pukkaa, jos vaikka pääsis haastatteluun, no siellä löytyy kyllä alkoholiongelmaa yms. Pitäsiköhän käydä psykiatrilla, sieltä saisi heti vähintään 3 kk olla rauhassa... |
Urpo mikä avautuu toisen ilmoituksessa!http://forums.offipalsta.com/showthr...13#post1133313
Modet voisi katsoa ja ottaa vähän kantaa tähän. Ärsyttää ihan pikkasen tuollanen touhu.:mad: |
Lainaus:
|
Lainaus:
ja nuo nettiauton hinnat, ne on ihan omaa luokkaa kuin taas verraten autokauppojen myynti hintoihin kuin niitä taas vertaa mitä tarjoaa autostasi vaihtokauppaa tehdessäsi. ja jos mielestäsi on 5000€, ja toiset valittaa ku liian kallis kun ei oo ostajia ollut. no jos tullut vaikka yyveenä... jos ei nyt ihan pakkomyynti ole, niin kai se hinta voi silloin olla mikä vaan. jos hyvä vaihdokki sattuu kohdalle, kyllä sitä silloin pikkusen joustaa suuntaan tai toiseen. ainankin itse näin, hinta omasta mielestä ok, jos ei kelpaa, katellaa sopivia vaihdokkeja ja hierotaan hinnat kohdalleen. mutta jokainen taablaa tyylillään. eli vaikka ilmossa ei lue tarkasti, niin itselläni aina vaihto mieluiten rahaan, mutta katselen kyllä jos sopiva vaihdokki osuu kohdalle. ja oman hinnan laitan myytävälle kohteelle ja sitten kaupan teossa hierotaan hinta kohdalleen. on tuo nyt ehkä järjetöntä viestittelyä ollut... |
Kerrankin joku on minun kanssa samoilla linjoilla.:)
Kiitos siitä. |
Perkele. Vituttaa usiampiki asia. Vituttaa että laitat muka dodgen koska "miljoona maili moottori cummins) no se kestää vittu viikon. Eikä täällä saatanan käpykylässä ole obd vianlukulaitetta siihe vaikka sisun huoltoki.
Vituttaa TERVEET nuoret miehet jotka asuu sossun rahalla istuen tietokoneiden ääressä huumepäissään peukku perseessään ja minä niitä saatanan paskoja elätän yli kolmanneksella palkasta. Ja kaiken lisäksi vielä mätkyjä saan. Nappi ottaan jokaselle joka terveenä välttelee töitä jos niitä olis mahdollista saada |
Vajavaiset piirustukset. Jumalauta kun on helppo väsää lökäpöksyille skeittiparkkia, kun piirustuksista puuttuu puolet korkomerkeistä. Ois es leikkauskuvia tai jotain mistä vois kattoo mutta ei. Kyllä päästiin taas firman kepittäjän kanssa noitumaan oikein urakalla piirustuksia. Suunnittelija saisi käydä ihan ite paikanpääällä ja miettiä, kuinka 100mm sepelillä leivotaan sellaset muodot kuin paperilla lukee.... Välillä ei voi kuin nauraa ja todeta et tehään nyt sellanen kummonen tulee. Kuulemma Vuosaaressa on vastaava valmiina, niin kait se on kohta pakko sieltä käydä hakemassa puuttuvat korot. Tai sitten haetaan koko roska sieltä ja sanotaan et tehtiin valu samaan rahaan kun niin hyvin käytti :D
|
Sisäänpäin kääntyneet umpimieliset pellet!
Eiks sen pään vois suosiolla pitää omassa perseessä, niin kaikki viihtys? Edit: Ferrexikin on nykyään ihan paskaa. Estääpähän direktiivit syövän, jos vaik juon nuo maalit... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ylihintaisena jos pitää niin hyppää yli ja jatkaa etsintää turha takertua lillukanvarsiin varsinkin jos ei hillot riitä hankintaan. Siisti jeeppi sääli kun ei itse mahdollista hankkia xj,stä joutui luopumaan vuosi sitten jo. |
Lainaus:
|
Perkeleen pihtaajat. Meni yks jeeppi sivusuun kun ei eräs kerhonperustaja voinu samantein antaa omistajan puhelinnumeroo.. Hiukan epäilen että oli kosto vareksen kommenttien viljelystä, kun ei muille ollu " vinkannu" jeepulasta..
Ja sitten noi kakarat kun huutaa pellepuistossa täyttä kurkkua! Vois hiljempääkin leikkiä. Toki ääntä maailmaan mahtuu, mutta toisten korvaan tarvi kiljua! Onneks toi kuumuus vähä hillitsee.. |
Vituttaa noi perkeleen mopopojat ku sahaavat tuossa tiellä eestaas. Joka kerta ku joku pärisee ni telkkarista hukkuu kuva.:mad: Mitä muuta voi tehä ku vetää siiman tien yli?:D
|
Vituttaa kun noissa jenkkien autonrakenteluohjelmissa jätkät plasmaa ja hitsaa teepaidassa tuntitolkulla ilman mitään ongelmia. Mie hitsasin 8 puikkoa ja kädet punasena...
Vituttas vähemmän, jos ois ollu eka kerta mut ei :rolleyes: |
vakuutusyhtiön laskutus, aina. taas on samana päivänä kirjattu lasku joka korvaa aikaisemman laskun, sitten on hyvityslasku sekä vielä muutoslasku. niin ei ihan ota taas selvää.
|
Hieman ketuttaa, sitä enemmän kyllä surettaa... Emännän kanssa erimielisyyksiä ny illalla, eikä hän vastaa... haluaisin vain edes yhden viestin, että tietäisin et on kunnossa...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Autokorjaamon taitotaso. Vttu puoli tonnia hinaukseen kehäkolmoselta tänne susirajalle kun oli korjaamosetä diagnosoinut että rinkelinipussa on perä entinen. Auto tuli kotiin ja kömmin alle, ulompi vetonivel paskana... Tuon viidenkympin osan takia siis maksetaan 500€ hinauksesta...
|
Räkätauti iskee keskellä kesää :mad:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Esimerkkinä nyt oli patrolli 10päivää liikenteessä ni tapiola muisti vuoden vakuutuslaskulla..:mad: pari päivää aikasemmin tuli trafilta verolappu ja jopa se oli ajantasalla.. alkaa ole yhtiön vaihto käsillä täälläkin.. |
Voi saatanan ukkospuuska, hajos kuus 120x180 ikkunaa kasvihuoneprojektista :mad:
|
No niin, nyt on oikea etukumi lähes tyhjänä.... Hilmalla ei mene hyvin...
Oli kyllä kumi sen verran jo pykinyt, että voi olla kuollut vanhuuteenkin. Huomenna kumitohtorille diagnoosiin. Sit iski vielä nuhaflundra-aivastustauti... Ei ole terve muttei kipeäkään... |
Lainaus:
Vedä antennille maadotuskaapeli talon maadotukseen. |
| Sivu luotu: 05:52 (GMT +2). |
|