![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
Itse olen mittaillut noita käyntivälyksiä plastigate(?) vahanauhalla, en tiedä käytetäänkö enää nykyään kuinka yleisesti, mutta saapa mielenrauhan kun tietää paljonko kasauksessa jäi käyntivälystä. |
joutuuks suomi konkurssiin noitte euro höpölöpö laina hommeleitte takia?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
mut mitallahan noita ihan mitataan, tästä seinän takaakin semmonen mitta löytyy jos lainalle |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Edihän ei ole ihmiselle tarkotettua mut jos nyt kuitenki laitan sitä votkan joukkoon ni onko se käyttökelpoista jos parasta ennen on ollu 29,6,2010? Meinaan siinä edissä se päiväys.tai sit Dynami:t jossa päiväys 05,02,10
|
Lainaus:
|
Klambuja???
Mistä löytäis Fargoon sopivat vanhat takavalot?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78147 Koko vois olla joku 10cm x 10 cm... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vai oliskohan että puhuttiin metreistä? sen yksi tuhannesosa tunnetaan tunnetaan kaveripiireissä millinä (siis millimetrinä) ja sen sadasosat samoissa piireissä "satikoina" Toki, jos puhutaan pienistä kappaleista, taikka esim. optiikasta, niin silloin tuo mikrometri pistetään surutta sataan osaan. ja niin sanotussa nanoteknologiassa tuo yllämainittu tarkkuus tarkoittaa jo sika isoa mittaa, siis että koko mitattu paksuus on tuon toleranssin sisällä. Jo -80 luvun puolessa välissä mittasin oulu yliopistolla, kuinka paljon metrin ratarakisko joustaa yhden markan kolikon alla. (kiitokset siitä peruskoulun opettajalleni, ja itse olen ylpeä etten ostanut merkkareita sillä markalla) P.S tein samalla tarkkuudella pakoputkea... siis siitä tuli justiinsa sopiva, ei yhtään liian pitkä eikä lyhyt;) |
Lainaus:
kyllä mää olin ymmärtäväni että mm osista kertoili, kappaleet ovat kyllä aika kookkaitakin joten olisko edes mahdollista noin tarkkaan tehdä? kun me puumiehet tehdään vaan just oikean kokoisia niin ei tarvimiettiä toleransseja;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mikä olis hyvä akkupora... hintaluokassa 150-250€
kriteerejä 13mm istukka litiuumi ja riittävästi voimaa. hitashitti on huonoks todettu ja panasonicci hyväksi...mites muut? |
Lainaus:
http://www.makitacenter.com/index_tiedostot/Page473.htm Kysäses Ollilta, ja kerro terkkuja offipalstan Rompelta. |
Lainaus:
|
Kun huoltoautoon ottaa hirvi, palo, varkauden.. Jos mulla autosta viedään kaikki työkalut niin vakuutus ei korvaa, vaikka lain mukaan mulla pitää olla siellä työkaluja että se on huoltoauto? :rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ainakin oma käsitykseni on että autossa pitää vain olla otteeseen merkityt,esim itsellä työkalu laatikko ja kompura,se mitä laatikossa on ja onko mitään ei kuulu muille kuin minulle. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:34 (GMT +2). |