![]() |
Apsin vieressä on pitkäjärven kioski tms ja se on "virallinen" :D RASOR:in kaffetupa ;)
Mutta saahan tuolta swapistakin kaffet ja sämplää ja munkei ja makkaraa ja ja... Nii ja eikös swap aukea yleisölle klo 9:00 |
Pitkis aukee su klo 9.00 ja "mekin" avataan vast klo 9.00 joten absi on ainoo vaihtoehtoaamukura.
Ja swappi auki klo 8.00-14.00 joten klo 7.30 siäl varmaan tars olla. Ja meille pääsee sit maalaamaan siks aikaa jossei jaksa pyöriä romujen joukossa :) |
No voi kauheeta joutuu tässä vielä vanhoilla päivillä sunnuntaiaamuna heräämään kauheen aikasin..... :D :D Eli olisko se sitten klo 7-7:25 aapeeseellä niin saaadaan päivä käyntiin....
|
Täältä vois olla yks hiluxikin tulossa swappiin..
|
Kai sitä vois ittekin tuoda oman hiluxin näytille jonnekin pihan perälle!
|
MUSTAA maalia mukaan! On mahdollisuus päästä maalaamaan mc laarden mersu
|
otetaanko rälläkkä ja agrekaatti kans ??? :D
|
onkos se nyt sitte se 7-> siellä aapeeseellä?
|
Lainaus:
Kiitos kaikille osallistuneille!!!!! Osallistujia oli ainakin riittävästi.......hyvähyvä.... |
Olipas erilainen ajopäivä, ei tullu pahemmin kalusto vaurioita mut kuula tais saada vähän liikaa arskaa.
|
Kiitokset kaikille osallistuneille. Ompahan ihmisillä taas jotain pureskeltavaa :)
Kävipä siinä vanhoja harrastajiakin ihmettelemässä nykykalustoa. Eräskin joskus Ahosen kanssa raumalaisissa metsissä pyörinyt ihmetteli kaluston määrää. |
|
Jenna oli nähny Hepun (tunnisti Nanan kuvista) muttei ollu kiinnittäny huomiota hihnan toiseen päähän ja nyt se kiroo ku ei tullu rapsuttaan.
|
no voi... kyllä Jenna ehtii viel :)
Mää tykkään kovin kun mua rapsutetaan.. :D Lainaus:
|
Nythän mä muistin et se ihodesta löytynyt hevosenkenkä on edelleen tos mun puskurissa......... Miki olisit hävinnyt vedon ;) :D
|
HOXPOX BANAANI!!!
Olikos meillä nyt sitten ajopäivä 9.5 juis:in ranchilla????
|
Lainaus:
Miltäs toi päivämäärä muille kuulostais? |
No taas nähtiin miten se pörö ajelee....
ei paljon autossa läiky kun ajelee tarkasti ;-) Pääseekös juisifruitissa kierteleen ne pahat "oja" kohdat?? |
Lainaus:
Ja parilla rampilla selviää kyllä varmaan kaikista ojista. |
Olen matkoilla
|
Saattais tuo 9.5 sopiakin jos pantherblack on saatu kuntoon.
Pitää vissiin tulla kävellen kunnei oo ramppeja :) |
Lainaus:
|
Jos on pelikuntoinen auto 9.pv tulen...
Ketään lähdössä kämmäkkään? Ite on aikeissa lähtee. |
Lauantaina 2wd extreme koivuniemessä. Savua ilman tulta?????????
|
ja mitä tahtoo sanoa. Kolmesataareellä vai putkiksella vaiko molemmilla?? :D
|
Sivu luotu: 10:54 (GMT +2). |