![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Perhana, kun ovat pihistelleet tuossa pakkausmateriaalissa!!! Ei tarvi kun koiran hypätä päin niin sylissä suhiseva laatikko ja viimeksi vaikka kuinka koetin pussitölkit laskea maahan portin aukaisua varten niin kaksi tölkkiä paskana!
Taas meitä juoppoja kusetetaan!!!! |
Hyvin tuntuu maistuvan :D Ja pian on kone ilmassa hodarista..
|
Nyt on kone nostettu pois. Seuraavaks hojoon vitun ruma kattohäkki. Ja tietty PALJON Karhua :cool::D
|
Jokunen tunti tuolla helteessä työnnetty mehtäautoteitä edestakan jammulla.
Nyt pari pirkkoa että saa nestetasapainon kuntoon. |
Lainaus:
Mihis aikaan tohon HUUHALLE sattuu parhaiten aurinko tähän aikaan kesästä? |
aamu ysistä ilta ysiin :p
|
Oliko vesi lämmintä?
|
oli se juu iha uitavaa :)
|
Stihl tuli purettua. Aattelin vielä nykästä kampiakselin hodarin koneesta pois.. Karhu ja Koff tietysti seuraneiteinä :cool: Saunakin pitäs myöhemmin lämmittää..
|
Litlin grillimaisteri kalja koeajossa.
Tääkin on Laitilan tekemää, maistuu ihan kukolle. :D |
Pirkkaa päivän touhuilujen kunniaksi.
Meinaan sohvan kantoo ja jääkaapin vaihtoo tänään suoritettu kun halvalla sai on tällä kelillä lämmintä puuhaa.:) Isompi sohva ja isompi jääkaappi niin sopii pirkkaa oleen enemmän kylmässä kun vanha kaappi oli pieni.:D Ja vien kyllä ton vanhan kaapin pihavaraston verstaaseen jos sattus vaikka tarviin.:D |
Lainaus:
Mie huitasin pois lonkerot jotka sain kaverilta.. Ei ole minun juttu... |
Sauna lämpeää ja kolmen tähden on hyvää..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mut kyl sininen pirkka on vaan mun suun makuinen...:D:):D:D:p |
Lainaus:
kyl ne kuulapyssyt on kivoja.. :D:D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=135453 |
Lainaus:
|
Lainaus:
Viime yönä tuli lisää puuta liiteriin.:cool: |
Joku vois roudata sen patjan (tai mikälie hukkunut se olikaan) vaikka notskipaikalle ja polttaa pois maisemaa rumistamasta ;)
|
Kyl se on jo siivottu pois jos tätä tarkoitit: http://www.esaimaa.fi/Online/2013/07...tyi/20131850/4
|
Njoo en ihan tota tarkottanu :D
Itäpäässä on jonkun vanhan patjan? jämät hiekkaa ja muurahaisia täynnä... Ei ruvettu kummitytön kans raahaamaan roskikselle... |
Just huomasin et oon ollu jo kaks päivää täl viikol selvinpäin.:eek: tilanne on korjattava välittömästi!:D
|
| Sivu luotu: 23:18 (GMT +2). |