Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559)

Nuhapumppu 08.12.2013 22:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1075731)
Mazda 3! ei vittu mikään mee kohtuudella prkl. taka pyöränlaakeria just vaihtelin. olin purkanu jo jarrusatulan ja levyn pois. sitten uuden navan kanssa rupesin zoomailee että mitenkä on kiinni. ja kuinka satuinkaan sitä pois laittaessa laittamaan sen jarrulevyn päälle. mikäs kumma tässä nyt vaivaa ku ei millää mee pultit levyn kanssa samoihi reikiin. nii vittu väärä pulttijako!
luojan kiitos huomasin sen tässä vaiheessa. kun sen oisi voinu huomata vasta aivan viimeiseksi pyörää takas laittaessa! :mad: :D

tän auton kanssa ei oo kyllä mikää muu onnistunu ku öljynvaihto huolto.
etu pyöränlaakerin kanssa auto seiso pajalla toista kuukautta. vanhaa laakeri prässätessä irti mureni koko pyörännapa hässäkkä. uutta ei saa ja käytetty purkaamolta joka sekin eka oli erilainen. ja sen käytetyn kanssa tietysti sama rumba saada laakeri vaihdettua..

Tuotakin ilmeisesti on tehty kahdella pulttijaolla, eli 114,3 ja 108,kuten 6 on tehty,ja tottakait näissä on erinlaiset navat ja laakerit,eihän nyt samanlaisia kannata tehdä.

mäksä 09.12.2013 13:05

alaselkä paukahti taas vaihteex :mad::mad::mad::mad:
eli ruokavalio koostuu,, tramali, sirdaludi,, motifene dual,, arcoxia jne jne :eek:

ja olkapään leikkauksesta ei ole kuulunut mitään :mad:

jyrden 09.12.2013 15:27

Pajeron startin releistys rupee vituttaan vähitellen... Kohta keksittävä joku muu systeemi tuon eliminoimiseen.

0ltzi 09.12.2013 18:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1076272)
alaselkä paukahti taas vaihteex :mad::mad::mad::mad:
eli ruokavalio koostuu,, tramali, sirdaludi,, motifene dual,, arcoxia jne jne :eek:

ja olkapään leikkauksesta ei ole kuulunut mitään :mad:

kuulostaa tutulta. 10v on kärsitty selkä ongelmista. sen oon huomannu että lääkkeillä saa vaan kipua siirrettyä seuraavaan päivään ja taas seuraavaan. lopulta tulee "burn out" ja vähän pidempi sairasloma.
vittumaisia noi lääkkeet kun ne auttaa kyllä hyvin mutta jää koukkuun.

leikkausta on mietitty mutta ei 26v vielä. kyllä se on sitte viiminen vaihtoehto. eikä se joillakin auta ku vuoden ni on taas samassa jamassa.
3v sitten ku olin miltei vuoden sairaslomalla ni ruvettiin eläkkeelle jäämisestä puhumaan.

se on muuten jännä homma kun ei voida esimerkiksi ammattikoulussa opettaa oikeita nosto liikkeitä. vasta kelan kuntouksessa ensimmäisen kerra ne mulle opetettiin. ja sitä ennen jo yli 5v töissä nostellu.

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?

mäksä 09.12.2013 18:43

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?[/QUOTE]

puita hakiessa liukastuin ja samalla kiertoliike,, se oli siinä.. :mad::mad:

Epro 09.12.2013 18:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1076394)
kuulostaa tutulta. 10v on kärsitty selkä ongelmista. sen oon huomannu että lääkkeillä saa vaan kipua siirrettyä seuraavaan päivään ja taas seuraavaan. lopulta tulee "burn out" ja vähän pidempi sairasloma.
vittumaisia noi lääkkeet kun ne auttaa kyllä hyvin mutta jää koukkuun.

leikkausta on mietitty mutta ei 26v vielä. kyllä se on sitte viiminen vaihtoehto. eikä se joillakin auta ku vuoden ni on taas samassa jamassa.
3v sitten ku olin miltei vuoden sairaslomalla ni ruvettiin eläkkeelle jäämisestä puhumaan.

se on muuten jännä homma kun ei voida esimerkiksi ammattikoulussa opettaa oikeita nosto liikkeitä. vasta kelan kuntouksessa ensimmäisen kerra ne mulle opetettiin. ja sitä ennen jo yli 5v töissä nostellu.

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?

Mitenkään muuhun kommentoimatta voin kertoa että ainakin meille opetettiin seitsemän vuotta sitten Haminan ammattiopistossa metallipuolella työturvallisuus-tunneilla kaikki oikeat nostoliikkeet ja vastaavat asiat. Ensin vielä luokassa teoriana ja sen jälkeen käytännössä koneistuspuolella ja opettaja valvoi että liikkeet tehdään oikein. :D Silloin tuntui hölmöltä mutta jälkeenpäin ajatellen varmaan ihan fiksuakin opettaa nämäkin asiat kunnolla.

mäksä 10.12.2013 01:50

no tän oon jo aikoinani kertonut.. :eek::eek:

eli eniten vituttaa kaikki :eek::eek::eek::eek::eek:

ja juuri tämän olen kertonut että eniten vituttaa kaikki vaikkei ole vittuakaan.. :eek::eek:

JA SILLÄ MENNÄÄN EDELLEENKIN.. :eek:j

sjeeppi 10.12.2013 07:00

No sillalailla, eilen illalla sitten Jeepin kylkeä silitteli paikallinen bussifirma. Olin oikealla kaistalla ja bussi vasemmalla kaistalla, kun bussikuski päätti vaihtaa kaistaa.

Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, kun ei nähnyt minua ollenkaan. Ei ehtinyt jarruttamaan eikä muutenkaan väistämään, kun oli kaikenlisäksi jalkakäytävällä jalankulkijoita, koko kylki lommoilla ja naarmuilla peili, vanne ja eturengas sai kipeetä.

Soitin heti poliisin paikalle, joka totesi bussikuskin syylliseksi. Näitähän sattuu. Bussikuskille tuli huomautus.

Eniten harmittaa se paperisota ja auton näyttö ja kaikenlaiset muut harmit jota tietysti tulee eteen. Jeeppi on tietysti jossain vaiheessa korjaamolla, perkeles kun pitäisi sitten vielä töissä kulkea ja olisi ollut muutakin ajoa ja tavaran
kuljettamista.

rane58 10.12.2013 11:24

Sokea dösäkuski?

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi (Viesti 1076611)
No sillalailla, eilen illalla sitten Jeepin kylkeä silitteli paikallinen bussifirma. Olin oikealla kaistalla ja bussi vasemmalla kaistalla, kun bussikuski päätti vaihtaa kaistaa.

Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, kun ei nähnyt minua ollenkaan. Ei ehtinyt jarruttamaan eikä muutenkaan väistämään, kun oli kaikenlisäksi jalkakäytävällä jalankulkijoita, koko kylki lommoilla ja naarmuilla peili, vanne ja eturengas sai kipeetä.

Soitin heti poliisin paikalle, joka totesi bussikuskin syylliseksi. Näitähän sattuu. Bussikuskille tuli huomautus.

Eniten harmittaa se paperisota ja auton näyttö ja kaikenlaiset muut harmit jota tietysti tulee eteen. Jeeppi on tietysti jossain vaiheessa korjaamolla, perkeles kun pitäisi sitten vielä töissä kulkea ja olisi ollut muutakin ajoa ja tavaran
kuljettamista.

-Vakuutuksesta sijaisauto..? ;)

_Jape_ 11.12.2013 02:39

stressiä pukkaa monestakin asiasta :(

boozer 11.12.2013 14:37

Työttömyys :(
Oon hakenu noin 60 eri työpaikkaa 1,5 vuoden aikana,
siivoojasta "resitentiks" mut ei.Jopa myyjän hommiin,mitä oon tehny
viimeset 13.5 vuotta vaaditaan tänäpänä vähintään ekonomin paperit.
Pitäs varmaan vetää kenkälankkia naamaan ja sanoa että MINÄ PUHU KULLA
HUVA SOOMI MUTTA MINULA EI OLE MITAAN niin ehkä sit sais duunia V...U
Anteeks kun avaudun

Dacia Duster 11.12.2013 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja boozer (Viesti 1077123)
Työttömyys :(
Oon hakenu noin 60 eri työpaikkaa 1,5 vuoden aikana,
siivoojasta "resitentiks" mut ei.Jopa myyjän hommiin,mitä oon tehny
viimeset 13.5 vuotta vaaditaan tänäpänä vähintään ekonomin paperit.
Pitäs varmaan vetää kenkälankkia naamaan ja sanoa että MINÄ PUHU KULLA
HUVA SOOMI MUTTA MINULA EI OLE MITAAN niin ehkä sit sais duunia V...U
Anteeks kun avaudun

Sama ongelma, työötömyys riivaa. Kyllähän hakemuksia voi lähettää, mutta 98% on varma, että ikinä et saa edes vastausta, että et ole tullut valituksi...

Ymmärrän toki, jos saavat vaikka 300 hakemusta, niin onhan se iso vaiva vastata...

Heguli 11.12.2013 19:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Dacia Duster (Viesti 1077181)
Sama ongelma, työötömyys riivaa. Kyllähän hakemuksia voi lähettää, mutta 98% on varma, että ikinä et saa edes vastausta, että et ole tullut valituksi...

Ymmärrän toki, jos saavat vaikka 300 hakemusta, niin onhan se iso vaiva vastata...

Ei töitä hakemuksia lähettelemällä saa, suoraa kontaktia puhelimella firmoihin ja sitä kautta puoliväkisin työpaikkahaastatteluun :D

helmapelti 11.12.2013 20:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1075536)
Elä ny niin raskaasti kaikkee ota, mut onhan noi meidän karvaiset kaveritkin perheenjäseniä. Kyl muksujakin viedään lekurin pakeille pienemmästäkin vaivasta. Ite varmaan koiruutes tunnet ja oot (ehkä:D) tietoinen tilanteen vakavuudesta. Tietty noi tarinat aiheutti jonkin asteista ihmettelyä, mut loppu hyvin kaikki hyvin...
Ja maanantaina haet sille ne jarrusukat...:D:D:D:D

Tää on taas topikin sotkemista mutta liukastelu korjaantui sisämatoilla ja kynsien minimiin leikkaamisella, parturoin varvaskarvat kun ne menee anturoiden alle ja rasvailen anturoita kun ne pakkasella kuivuu.
Yksi ongelma on se että kun tassu luistaa niin koira ottaa pidon kynsilleen ja on kuin peura jäällä.
Rappusissa alaspäin se änkee väkisin sisäkurviin jossa on vaikeampi mennä. Toistaiseksi sujuu taas hyvin.

Nikuzai 11.12.2013 21:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti (Viesti 1077241)
Tää on taas topikin sotkemista mutta liukastelu korjaantui sisämatoilla ja kynsien minimiin leikkaamisella, parturoin varvaskarvat kun ne menee anturoiden alle ja rasvailen anturoita kun ne pakkasella kuivuu.
Yksi ongelma on se että kun tassu luistaa niin koira ottaa pidon kynsilleen ja on kuin peura jäällä.
Rappusissa alaspäin se änkee väkisin sisäkurviin jossa on vaikeampi mennä. Toistaiseksi sujuu taas hyvin.

Joskus hyviäkin uutisia :)

vihulainen 11.12.2013 22:28

Vituttaa kun jatkuvasti taloyhtiön toisen talon sisäpihalle pysäköidään autoja. Joko ne on ovien edessä tai kävelytiellä. Talon takana olisi paljon hyviä parkkiruutuja. Vaikeeko niitä olisi sinne oikealle paikalle pysäköidä?
Taidan ruveta tulostelemaan "VItun hienosti parkeerattu" lappuja ja läimiin niitä tuulilasiin. :mad:

Nikuzai 12.12.2013 00:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja vihulainen (Viesti 1077333)
Vituttaa kun jatkuvasti taloyhtiön toisen talon sisäpihalle pysäköidään autoja. Joko ne on ovien edessä tai kävelytiellä. Talon takana olisi paljon hyviä parkkiruutuja. Vaikeeko niitä olisi sinne oikealle paikalle pysäköidä?
Taidan ruveta tulostelemaan "VItun hienosti parkeerattu" lappuja ja läimiin niitä tuulilasiin. :mad:

Jossain oli myynnissä rengaslukkoja mitä jenkeissä käytetään ja ei ollut edes kalliita 50€ kpl?
sitten vaan lailliset ja hyväksytyt kyltit lukottamis alueesta ja irroituksesta maksu niin loppuu se pysäköinti kun asukkaat vieraille sanoo et vie sinne taakse :D

boozer 12.12.2013 09:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1077214)
Ei töitä hakemuksia lähettelemällä saa, suoraa kontaktia puhelimella firmoihin ja sitä kautta puoliväkisin työpaikkahaastatteluun :D

Juu näin on! Ehkä pitäs ottaa kättäpitenpää ja mennä morjenstaa muutamia virmoja.
Sais ainakin täyshoidon valtion puolesta vähäx aikaa :)

Arska-tehtaalta 12.12.2013 13:34

Krapula… Tää riittääkin taas muutamaksi vuodeksi…

AVRO 12.12.2013 13:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1075934)
onneks ei oo oma. sitten ku lotossa voitan ni ostan kaikki foordit ja työnnän paaliin :D

:D :D :D

Täälläkin harmittaa kevyesti kun selkä kipeytyi täysin varoittamatta. Kaikki oli hyvin ja elämä hymyili sitä hampaatonta hymyään, lähdin pari iltaa sitten viemään piskejä iltalenkille ja portilla *NAKS* melkoinen pisto taas tonne ristiselkään. Kävin kuitenkin lampsimas lenkin vaikka vähän semmoisella "kakit housussa"-askelluksella pitikin mennä.
Pari päivää tässä on taas joutunut miettimään askelmerkit, tosin nyt ajattelin että pashan liekit ja kävin nostelemassa pari lavallista pilaantuneita laastipusseja loppusijoitukseen. Eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan.

apupoika 12.12.2013 13:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta (Viesti 1077516)
Krapula… Tää riittääkin taas muutamaksi vuodeksi…

Ettet vaan arska ala olla jo vanha,, tai siis oothan sie :D :D

Nisseriina 12.12.2013 23:58

Kaikki menee...sähköt katkee taas kohta..työpaikka meni..hermot meni..mersun jarruputki meni...poikki katsuri konttuurin rääkissä..saatana..mää vaa ihmettelen mitä mää ihmettelen..eniten vituttaa..vituttaa kaikki!!!

mäksä 13.12.2013 11:39

helkkarin yöllinen myräkkä :mad::mad::mad:
pari tuntia sai raivata puita että saatii ees tuo mettätie auki ja nyt selkä aivan paskana TAAS VAIHTEEX.. :eek::eek: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

mäksä 13.12.2013 17:04

saatana ku sais tyypeiltä velat pois.. :mad::mad::mad::mad::mad:

vaik kyse onkin yhteensä "vaa" 400€ summasta :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

mara90 13.12.2013 17:47

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/...02945_v0.shtml Ei jumalauta, mistä noita vatipäitä sikiää :mad:

Ja tämähän tästä viä puuttuki... http://www.iltalehti.fi/leffat/20131...28269_le.shtml

Sivu luotu: 02:23 (GMT +2).