![]() |
tässä ihan meijjän lähellä se kaatus. laitoin jokusen kuvan profiiliin.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=26836 Ei muutako tunkilla suoraks, uutta lasia ja kovaa ajoa |
Mikäli 19. pv niin voisin viettää vapinapäivän ketaran apinana.
|
Mihis 19. päivä oltiinkaa menos? Ja mitä vaikeusastetta maasto edustaa?
|
Ei olla päätetty mittee...
Nyt selvästi ketä tulis 18.pv ja ketä 19. Paikka ihodes, hakkuuaukko rinteessä jonka alapää märkä ja muuten kiviä ja kumpuja kivasti. |
Vihreä itä auto oletettavasti saapuu paikalle, lauantai olis kyl parempi mut mut..
Ja mulle on ihan sama kumpi päivä ja saavun paikalle. Nii minne muuten ollaan menos?? Kattele olkku vaan niitä renkaita vielä jos löytyis sopivat kun ne mun kiekot löysi tiensä auton alle.. Katotaan asiaa uusiks lähempänä sitä trialia...:) |
Pörö vois just ehtiä tuleen sunnuntaina..... Mut noi sunnuntain ajopäivät on siitä huonoja et mulla kottero hajoo silloin, sekä kuski väsähtää eikä ehdi palautumaan ennen työviikkoa :D
|
Lainaus:
Minkä alle menivät? |
Arvaan et jonkun pensakrematoorion....
|
Lauantaina lupasin jo mennä muualle joten Sunnuntaille ääni täältä.
|
Oliskohan aika vähän rankasta Mersupaa ?! Päivällä ei niin väliä ku kiire on kumminki
|
Jos sunnuntai ni TeamKetara tulossa.
|
Lainaus:
|
Torstai illalla päätetään päivä ja klo aika
|
OOKOO
|
Ahne kun olen ehdotan että ajetaan molempina päivinä. Tulisin itse lauantaina. Pääsee kaikki pruuvaamaan.
|
Ajetaan molempina päivinä!
Klo.aika ehdotuksia??? SAATTAA JÄÄDÄ AINOIKSI KERROIKSI NÄMÄ PÄIVÄT IHODESSA ELI VÄKEÄ LIIKKEELLE! Kun on maanomistaja jo soitellut tänään laikuttajalle. |
su klo 10 tahi 11 ni ei tarttis tulla puku päällä mettään.
|
Sunnuntaina olisin mukana menossa!!
|
Eiköhän sinne niitä laite vaurioita saada molemmiks päiviks jos joutaa, ku hommat kasaantuu peeveli. Olishan tos pihalla noita vaihtoehtoja josko kaikki toisin ni jollakin pääsis ehkä ajamaan
|
Sunnuntaina klo 11 ehdottaisin. Takajousi täytyis vielä ehtiä vaihtamaan.
|
Mennään kumpanakin päivänä ja nähdään Ihoden nesteellä klo 11.
|
Ihan turhaan MF jousia vaihtelee ku ei se kolmella pyörällä mihkään kulje :D
|
Ei kulje ei.
|
Sivu luotu: 03:26 (GMT +2). |