![]() |
Onko smurffi-jeepistä tullut hyviä tarjouksia, vaihda-mun-civicciin tyylisiä? :D
|
ei vissii oo :D .. ja en mie kovi tosissaa kai sitä myynykkään..? no mut jos joku sen vie ni viekööt :) jos se meille jää ni häviää orkkis status aika nopsaan.. ei vaan sovi et on maasturi mistä ois moneksi mut ei voi metässä rymytä..:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ei miul ikinä oo ollu noi tervettä koppaa Jeepissä.. tai no 90 limitedi oli mut se on pirkka mallia ja sitä ei lasketa :D tuosta vaa ois helppo jatkaa ku ei tarvi het ekaks käyttää intoa sähkö & mätä hommii 2 kuukautta :) |
nii ja Agcolla ku kävin ni niil oli neli pyttyne ahettu valmis moottori pukissa siel myymälän puolella!? mihi lie menossa ja mistälie mut yhtä SEXIKÄS oli ku tehtaal vara voima "valmetit" 3kpl ves pumppuina :) jumalauta ku näin eka kertaa tollaset turbotetut seksi pallerot livenä meinas livetä lahkeeseen ja pahasti! :cool::D
|
Lainaus:
Mulla olis sulle kans 3 kpl uusia kromivanteita, 6x16"... |
ok! :) onks muute totta ku tiskillä sano et 411b on harvinainen kone malli???
|
Ei se mikään harvinainen oo, ihan vaan alkaa olla helevetin vanha. 411 B-sarjaa tehtiin 1972-79, noin.
Tunnistaa hyvin kaksi reikäsestä pakosarjasta, mutta lohkossa ei oo enää "tuhkaluukkuja". Niin, tuli mieleen, on mulla yks uus 411 B kansikin jemmassa... :rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Yheltä toverilta vois löytyä uusia minimecin pumppuja vielä... Verstaaltakin löytyy sauna, joten se hompsuus-taso voidaan määrittää pienellä porukalla ilman häiritseviä naisia. |
|
Lainaus:
miul ois mukaa laittaa valmetin neli reikäsestä kannesta pako sarja ja orkkis ahdin :) mikälie Mandariini mut puhallusta sil pitäs saaha samat mitä on käänteisesti normi suihinotossa vastakkaiselta sukupuoleta. eli sopivasti :p ja ollaaks myö nyt iha kahestaa tääl sit sätissä? :eek: |
Ei taida tälleen viikolla olla muita puliveivareita paikalla. Piti oikein miettiä että mikä päivä nt onkaan. meinasin sanoa tiistai, mutta nythän on keksiviikko. tai oikeastaan jo torstaita pukkaa. Kylläpäs päivät kuluu.
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=130976 vai? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=130379 :D :D :D |
Jestas sinun kanssas :eek: En mää mitään kuvaa meinannut.
|
Lainaus:
? ei näy mut ku laittaa pelkän linki ni siin on 2 söpöö poikaa ja ori :D |
Niin joo, mulla se näky ensiksi.
|
no nyt näkyy! ihanan reaxantti cuwa! :D
|
|
Muutama Koff :eek: Onx muuten kukaan tulos Varpaisjärven markkinoille lauantaina :confused::confused::eek::D
|
Varovast pari karhua..:p Huomisen ku viel jaksais käyä töis ni sit voiskii pari viikkoo vaikka olla juovuksis..:D alkaa nimittäin LOMA!;)
|
1 Liiteet
Pikkuishen koshtea lomaviikko :) :D :D :D :D
|
sen verran erikoinen päivä oli jälkikasvun kanssa et muutama PULS olut on nautittu saunan jälkeen.. :D:D ,, mutta kuitenkin kun vastuuni kantava isä olen niin juon juurikin vain muutaman ja olen heti aamulla hakemassa rakkaita lapsiani sängystä kuhan he huutavat että "iti tuu hakemaan" :):)
|
Pienet kaljat tänään. Eilen meni täällä kahteen se nuoren ja hullun kanssa. Vai tyhmäkö se oli? :D
Sain UAZiin viimein Insat alle, pienet sillekin. |
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 00:56 (GMT +2). |