Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=32515)

sumpe 29.05.2012 18:02

2 insinööriä anto DiscoDatsunille vuoden peli aikaa :D

farmari 29.05.2012 19:13

1 Liiteet
Tästä se kesä alkaa :)

mäksä 29.05.2012 19:22

grillissä kunnon hiillos,, huiluntuhdit siellä käristymässä ja pirkka sopivan viileää.. :D NAM :cool:

Pörö 31.05.2012 22:13

Kuukausi röitä takana, huomen tilipäivä =) Poitsu sai tänään Kevarikortin plakkariin! Jospa tää elämä tästä iloks muuttuu.. Joskus on näitä melkeen jopa murheettomia päiviä, hyvä niin, kyllä sitä paskaa tulee ihan tarpeeks..

T. Nana :D

H&K 02.06.2012 17:00

Parisen tuntia sitten tuli puhelimella kysely että onko kiinnostusta lähteä katsomaan Metallicaa maanataina helsingin kalasatamaan. Ei ollut hirveen isoa kynnystä suostua...

jannek 09.06.2012 00:00

Raisiosta Hyvinkäälle matkalla nähty race Lindan dösä ja ohitettu sekä morotettu, nyt nautittu virvokkeita ja hauskaa on. Huomenna kisoja katsomaan...

Arska-tehtaalta 09.06.2012 20:26

20.30 aluskate ja laudoitus asennettu

21.30 vettä sataa kuin esterin perseestä :D

Porvoon Hilma 09.06.2012 22:09

Uusi halkaisukone toimii kuin unelma

Ostin tuollaisen 7 tonnin halkokoneen, toimii niin hyvin, että kohta loppuu pöllit, on kaadettava uusia puita että pääsee taas halkomaan.:D

Tuomo 09.06.2012 22:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 888677)
Ostin tuollaisen 7 tonnin halkokoneen, toimii niin hyvin, että kohta loppuu pöllit, on kaadettava uusia puita että pääsee taas halkomaan.:D

No millanen se pöllinhalkaisija on? Mietin tässä että teenkö ite vai ostanko "valmiin" koneen... Noi osat mitä mulla olis siihen halkomakoneeseen olemassa on kyllä hieman ehkä turhan julmaa tekoa kun pelkkä sylinteri painaa 100kg...

Porvoon Hilma 10.06.2012 08:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo (Viesti 888688)
No millanen se pöllinhalkaisija on? Mietin tässä että teenkö ite vai ostanko "valmiin" koneen... Noi osat mitä mulla olis siihen halkomakoneeseen olemassa on kyllä hieman ehkä turhan julmaa tekoa kun pelkkä sylinteri painaa 100kg...

Motonetistä tuo tarttui mukaan, isoin mitä oli, 7TWL520.. jotain. Toimii ihan hyvin kunhan on tuo halkomispää hiukka ylempänä kuin moottorinpää niin ei mee ilmaa sylinteriin. Tarttee lisätä öljyä niin poistuu toi ongelma. Jaksaa kaikki pöllit, oksat vaan paukkuu poikki. Ei kauhean nopea, mutta mukavampi kuin kirves.

karvanoppa 11.06.2012 08:25

Kesäloma.

Rompe1 12.06.2012 20:50

Rantasauna, auringonlasku, hyvä musa ja kiva olotila :)
Ei vois kyl vituttaa yhtään :)

_Jape_ 14.06.2012 22:34

jee lähtihää se LD28-Patrol nyt sitten pienten vastoinkäymisten jälkeen tulille. :):):):) eka otti öljypohja kii kardaaniin ja sitte vielä startti oli hapettunut, nyt putsasin sen ja lähti laakista käyntiin.
Työkalu boxi ja ruuvipenkkikin löyty ilmaseks yhdestä Tielaitoksen raadosta.

Turbo Isuzu 15.06.2012 21:15

Kylläpä tuli hyvä mieli kun käppäilin kylälle kahtelemaan jenkkilinttoja. Himoksella nääs V8 miitinki niin noitahan nyt pörrää...

Komeeta katottavaa kun raggarit istuu lintta-avon takaloosterin päällä. :D:)

Porvoon Hilma 16.06.2012 20:03

Kompostointia

Avasin kompostin ja talikoin sieltä ulos supermultaa pari kottikärryllistä. Ensi vuonna on taas kukille luomuravinteet.:D

Olisihan tän voinut ajatella niinkin, että joutui ikäviin kompostihommiin, mutta ei ole syytä valittaa. Tuota supermultaa ei voi ostaa mistään, se pitää itse valmistaa:D

tdi 16.06.2012 23:24

1 Liiteet
Uusi peheenjäsen ja jahtikaveri, ei oo tarvinnu miettii mitä tekee vapaa ajalla.. :D

H&K 16.06.2012 23:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tdi (Viesti 890507)
Uusi peheenjäsen ja jahtikaveri, ei oo tarvinnu miettii mitä tekee vapaa ajalla.. :D

Pidä hyvää huolta ja kouluta alusta asti kunnolla jos haluut kunnollisen mettäkaverin!!!

Määki haluun tommosen:(:(:(

tdi 16.06.2012 23:42

Parhaani yritän, olen nyt tämän kanssa lukenu kaikkia eri ohjeita ja niitä noudattanut alku näyttää ainakin lupaavalta. Kattoo nyt saataisko jo ens syksyks jonkun näköstä haukkua aikaseks ja mahdollisesti saalista. Aika näyttää ei piä odottaa liikoja. Mut on ne mukavia vesseleitä ja narttu on tämä. :)

Dectane 16.06.2012 23:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 890510)
Pidä hyvää huolta ja kouluta alusta asti kunnolla jos haluut kunnollisen mettäkaverin!!!

Määki haluun tommosen:(:(:(

ite oon kova jahtimies mutta niin allerginen ettei ikinä koiraa voi laittaa :(

H&K 16.06.2012 23:54

Hienoa että asenne kohallaan, Jos on ongelmia niin mulla on suvussa "parin" tommosen mettäkoulutuksen hoitanut kaveri. Asiasta ei voi huutaa täällä palstalla mut jos neuvoja on tarvis niin en lainkaan epäile etteikö niiltä apuja saisi.

Laita privaa jos mahdollisesti tartteet apuja.

T: Jussi

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tdi (Viesti 890507)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tdi (Viesti 890513)
Parhaani yritän, olen nyt tämän kanssa lukenu kaikkia eri ohjeita ja niitä noudattanut alku näyttää ainakin lupaavalta. Kattoo nyt saataisko jo ens syksyks jonkun näköstä haukkua aikaseks ja mahdollisesti saalista. Aika näyttää ei piä odottaa liikoja. Mut on ne mukavia vesseleitä ja narttu on tämä. :)

tdi 16.06.2012 23:58

Mä olin kans nuorempana koirille ja kissoille varsinki, muttaku aina on ollu molempia talossa ni siinä on tullu pakosta siedätys hoitoo. Mutta edelleen jossain vieraassa talossa ainakin kissapölyt saa silmät punaseks ja hengen ahdistusta aikaseks.

tdi 17.06.2012 00:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 890517)
Hienoa että asenne kohallaan, Jos on ongelmia niin mulla on suvussa "parin" tommosen mettäkoulutuksen hoitanut kaveri. Asiasta ei voi huutaa täällä palstalla mut jos neuvoja on tarvis niin en lainkaan epäile etteikö niiltä apuja saisi.

Laita privaa jos mahdollisesti tartteet apuja.

T: Jussi

Joo kiitoksia, minäpä pidän mielessä varmasti jotain kysyttävää jossain vaiheessa tulee! :)

Aaltonen 17.06.2012 01:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tdi (Viesti 890519)
Joo kiitoksia, minäpä pidän mielessä varmasti jotain kysyttävää jossain vaiheessa tulee! :)

mettäkoirista niinkään ymmärrä mutta koirista muuten,niin johdonmukaisella koulutuksella pääsee pitkälle:)

metsienmies 17.06.2012 18:12

juhla humu hieman laantunut.

Vanhin poika sai virallisen naemaluvan ja juhlat meni hyvin, ilman sadetta ja ihmisille jäi hyvämieli, myös itselle ja juhlitulle! :D Yksi iso askel elämän tielle johtavalle väylälle selvitetty!!! ;)

0ltzi 19.06.2012 21:09

ku sai puoltoista vuotta rakennetun auton penkitettyä= ajokunnossa ja pääsee leimalle :)

Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).