Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   kerro mikä vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29737)

SukiSuki 29.05.2009 16:50

AKE JA EU
ja DIREKTIIVIT!!!! .........kerpele!!!

jappe 29.05.2009 21:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ritsartti (Viesti 564231)
Saatana elektroluxin paska astianpesukone. Reilu 2,5 vuotta vanha kone paskana, takuu on menny umpeen. Tosin konetta huollettu juuri ennen takuun umpeutumista lokakuussa, koska lopetti toimintansa. Lokakuussa kone jäi alussa naksumaan, eikä tehnyt mitään. Tottakai kun korjaaja tuli niin hetken valohoidon jälkeen alkoi toimia, vaihtoi poistovesipumpun, koska arveli sen voivan temppuilla. Nyt tänään alkoi pitämään ihmeellistä hurinaa pienissä jaksoissa ja valot hävis paneelista. sammutin koneen ja avasin ni oli vedet pohjalla ja koneesta tuli lievä palaneen sähkön haju. Luukku kiinni ja koitin laittaa päälle, sama ääni pari kertaa, jonka jälkeen kone pimeni kokonaan, ei mitään eloa. PERKELE ku vituttaa niin suunnattomasti, ei ois köyhällä työttömällä opiskelijalla varaa koneen korjaukseen saati sitten uuteen. Vitutusta lisää vielä kun on viikonloppuna emännän valmistujaiset, joten koneelle ois käyttöä. Huollossa sanottiin, että tulee katsomaan ensi viikolla kun on täälläpäin, että missä vika, meneekö vielä takuuseen, vai omaan piikkiin.

Astianpesukoneet ym on hajonneet jatkuvasti. Viimeksi kun astianpesukone kärysi, kiersin kauppoja ja kysyin yli 2 vuotta kestävää konetta. Ainoa jolle uskalsivat lupailla yli 2 vuoden ikää oli Miele. Selaisen sitten ostin. Seuraavat koneet tulee olemaan Mielejä. Jos hajoavat käyn "syöttämässä" romut myyjälle. Kone on ainakin tosi hiljainen ja toiminut hyvin.

Nimerkillä astainpesukoneiden suurkuluttaja. Myös pyykinpesu ja kuivauskoneet vaihtuvat usein.

Byrocrat 29.05.2009 21:23

Samaa kamaa eri kuorissa

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jappe (Viesti 564628)
Astianpesukoneet ym on hajonneet jatkuvasti. Viimeksi kun astianpesukone kärysi, kiersin kauppoja ja kysyin yli 2 vuotta kestävää konetta. Ainoa jolle uskalsivat lupailla yli 2 vuoden ikää oli Miele. Selaisen sitten ostin. Seuraavat koneet tulee olemaan Mielejä. Jos hajoavat käyn "syöttämässä" romut myyjälle. Kone on ainakin tosi hiljainen ja toiminut hyvin.

Nimerkillä astainpesukoneiden suurkuluttaja. Myös pyykinpesu ja kuivauskoneet vaihtuvat usein.

Ei ne astianpesukoneet ole tarkoitettu Jeepin osien pesuun :D
Tosta kestämisestä olis kannattanut kysyä pesukonekorjaamoista :eek: ja suurimmassa osassa koneita on muuten samat sisukset, vain kuoret on erilaiset :rolleyes:
Inhorealisti

jappe 29.05.2009 21:52

Esimieskoulutus

Jouduin esimieskoulutukseen kahtena iltana, vaikka minulla ei ole alaisia. Opetettiin miten alaisille esitetään kysymyksiä.

Ei näin.
Oletko idiootti?

Vaan
Miltä tuntuu olla idiootti?

Siis kysymyksellä määritellään asia. Taisi mennä koulutus ja aika minun kohdalla hukkaan.

Rekisteröimätön 29.05.2009 23:01

meillä kesti edellinen astinpesukone 18vuotta,ehti korienrullat kulua puhki ja jotain tollasia kulumavikoja oli.merkki asea scandia colibri.Nyt on uus turkkilainen kone vuoden parkunu keittiössä. äänien perusteella voi sveikkailla n18kk einaikaa.

Arska-tehtaalta 29.05.2009 23:39

Onneksi olkoon Japelle, taitaa olla ylennys tulossa, alaisia ja kaikkee :D

No ei vaan, tulin 2.5 tuntii sitten duunista, eikä meinaa millään saada unta...

Reetu 29.05.2009 23:43

VITTU!

Repro 30.05.2009 02:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 564684)
VITTU!

No miks se vituttaaa?

Reetu 30.05.2009 07:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 564690)
No miks se vituttaaa?

No eiks se sitä varten oo...

Rekisteröimätön 30.05.2009 08:37

VittuMaista!

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 564709)
No eiks se sitä varten oo...

Merimiehillä se vasta on vittumaista,kun pitää hakea vittu maista.Ja jos ei vittu maista,niin sit se on tosi vittumaista.

popo99 30.05.2009 15:50

tän ehtoinen nyrkkeilyn titteli matsi farssi, peekele!

Bänkster 30.05.2009 16:52

Ku miul ei oo muskelivenettä :(

jappe 30.05.2009 19:22

Muskelivene

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 564775)
Ku miul ei oo muskelivenettä :(

Mulla on muskelivene ja silti vituttaa. Se ei muuta tilannetta. Keksi joku muu syy.

Turpo-Urpo 30.05.2009 19:59

Odottaminen, varsinki kelan rahojen odotus, että sais nyt vihdoin ja viimein uudet donizit alle autoon.. noh, 10 pv enään :)

Bänkster 30.05.2009 21:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jappe (Viesti 564800)
Mulla on muskelivene ja silti vituttaa. Se ei muuta tilannetta. Keksi joku muu syy.

voidaaks tehä vaihtarit? Mul on saleen jotain mikä sulle kelpais ja sit ei enää ketään widuda? Edes vaan hetkeks?

jappe 30.05.2009 21:50

Vaihtoon

Mitä sulta löytyy vitutuksen poistoon ?

Bänkster 30.05.2009 21:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jappe (Viesti 564848)
Mitä sulta löytyy vitutuksen poistoon ?

Just name it.

jappe 30.05.2009 22:51

Poistaisko tämä vitutusta

1 Liiteet
Poistaisiko tämä sun vitutusta. Kulkee 60km/h gps:llä mitattuna.

Jotain Jeepin rakentamiseen tarvittavaa. Työkaluja?

Rohmo 31.05.2009 15:10

ampiaiset oli ehtinyt rankentaa pesän mun pressutalliin:(
Täytyy vissiin tuhota illalla

kerio 31.05.2009 15:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo (Viesti 564953)
ampiaiset oli ehtinyt rankentaa pesän mun pressutalliin:(
Täytyy vissiin tuhota illalla

http://www.youtube.com/watch?v=-yzF7ZguM54

Rohmo 31.05.2009 16:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kerio (Viesti 564954)

heti kun aurinko laskee tuhotoiminnat pystyyn ettei ehi tomoseksi kasvaa

kuningaskulkuri 31.05.2009 20:05

Vit*** soikoon... Otaa päähän kun joutuu loman lopettamaan liian aikaisin ja samalla kun kyselin että koska saa pitää loput niin vastaus on "katellaan sitä sit". Onnellinen toki saa olla siitä että duuneja vielä on, monella tilanne on huonompi. Itsellänikin oli lomautusvarotus päällä mutta taitaa kesä mennä jotenkin läpi. Täytyy ottaa loput kai rahana ja mennä sit rengaskauppaan...

Bänkster 31.05.2009 21:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jappe (Viesti 564861)
Poistaisiko tämä sun vitutusta. Kulkee 60km/h gps:llä mitattuna.

Jotain Jeepin rakentamiseen tarvittavaa. Työkaluja?

Vaikka se wellu onkin niin se ei riitä täyttämään mun kriteerejä muskeliveneestä. :( Sorgen, vaihtokauppoja ei siis synny vaikka mulla ois ollut tarjota Jeepistäni varaosia sulle.

Mul oli jotain tällaista vähän enemmän mielessä.. http://www.boatshop24.de/web/fi/haen...showid=1633783

:o

Byrocrat 31.05.2009 22:38

On sulla ainakin tavoitteet kohillaan

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 565063)
Vaikka se wellu onkin niin se ei riitä täyttämään mun kriteerejä muskeliveneestä. :( Sorgen, vaihtokauppoja ei siis synny vaikka mulla ois ollut tarjota Jeepistäni varaosia sulle.

Mul oli jotain tällaista vähän enemmän mielessä.. http://www.boatshop24.de/web/fi/haen...showid=1633783

:o

Vai tuli se lottovoitto sinne Kotka-Laparanda akelille kun tollanen hankintalistalla :rolleyes::D

Ex_inkkari 31.05.2009 22:47

Fritsu solisluun kohdalla ja kipeä sellainen, K98 oli liian raju :)

Sivu luotu: 06:57 (GMT +2).