![]() |
AKE JA EU
ja DIREKTIIVIT!!!! .........kerpele!!! |
Lainaus:
Nimerkillä astainpesukoneiden suurkuluttaja. Myös pyykinpesu ja kuivauskoneet vaihtuvat usein. |
Samaa kamaa eri kuorissa
Lainaus:
Tosta kestämisestä olis kannattanut kysyä pesukonekorjaamoista :eek: ja suurimmassa osassa koneita on muuten samat sisukset, vain kuoret on erilaiset :rolleyes: Inhorealisti |
Esimieskoulutus
Jouduin esimieskoulutukseen kahtena iltana, vaikka minulla ei ole alaisia. Opetettiin miten alaisille esitetään kysymyksiä.
Ei näin. Oletko idiootti? Vaan Miltä tuntuu olla idiootti? Siis kysymyksellä määritellään asia. Taisi mennä koulutus ja aika minun kohdalla hukkaan. |
meillä kesti edellinen astinpesukone 18vuotta,ehti korienrullat kulua puhki ja jotain tollasia kulumavikoja oli.merkki asea scandia colibri.Nyt on uus turkkilainen kone vuoden parkunu keittiössä. äänien perusteella voi sveikkailla n18kk einaikaa.
|
Onneksi olkoon Japelle, taitaa olla ylennys tulossa, alaisia ja kaikkee :D
No ei vaan, tulin 2.5 tuntii sitten duunista, eikä meinaa millään saada unta... |
VITTU!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
VittuMaista!
Lainaus:
|
tän ehtoinen nyrkkeilyn titteli matsi farssi, peekele!
|
Ku miul ei oo muskelivenettä :(
|
Muskelivene
Lainaus:
|
Odottaminen, varsinki kelan rahojen odotus, että sais nyt vihdoin ja viimein uudet donizit alle autoon.. noh, 10 pv enään :)
|
Lainaus:
|
Vaihtoon
Mitä sulta löytyy vitutuksen poistoon ?
|
Lainaus:
|
Poistaisko tämä vitutusta
1 Liiteet
Poistaisiko tämä sun vitutusta. Kulkee 60km/h gps:llä mitattuna.
Jotain Jeepin rakentamiseen tarvittavaa. Työkaluja? |
ampiaiset oli ehtinyt rankentaa pesän mun pressutalliin:(
Täytyy vissiin tuhota illalla |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vit*** soikoon... Otaa päähän kun joutuu loman lopettamaan liian aikaisin ja samalla kun kyselin että koska saa pitää loput niin vastaus on "katellaan sitä sit". Onnellinen toki saa olla siitä että duuneja vielä on, monella tilanne on huonompi. Itsellänikin oli lomautusvarotus päällä mutta taitaa kesä mennä jotenkin läpi. Täytyy ottaa loput kai rahana ja mennä sit rengaskauppaan...
|
Lainaus:
Mul oli jotain tällaista vähän enemmän mielessä.. http://www.boatshop24.de/web/fi/haen...showid=1633783 :o |
On sulla ainakin tavoitteet kohillaan
Lainaus:
|
Fritsu solisluun kohdalla ja kipeä sellainen, K98 oli liian raju :)
|
Sivu luotu: 06:57 (GMT +2). |