![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
oisko ketään pääsiäisen seutuun menossa ajelemaan jos roudais auton kaupunkiin????
|
Eikun ajelemaan vaan, ku nättiä keliäkin pääsiäiseks lupas.
|
kirjottelin juttua tuonne kuara systeemin alle käykääs lukemassa ja kertokaa mielipiteenne.
|
Törmäsin tuossa Kuopion yössä vaeltaessani Kartsaan. Hän kyseli että mitenkä onnistus parin viikon päähän 7.5.2011 safari tuonne meidän ajo alueelle?
Ketkä pääsis mukaan? |
Suzukilla tulossa!
|
ehkä vois olla mukana..
|
Tuossa eräs kanssa harrastaja ehdotti, että pidettäisi leikki mieliset jäsenten väliset takaveto trial kisat "kikkailu" paikalla.
|
Saatan tulla kuvaamaan 7.5 - varsinkin jos pientä kisailua on tiedossa.
Edit: Pitää perkele perua tuo kuvaussessio. On taas miljoona asiaa päällekkäin, mutta saatan tulla piipahtamaan... No, ehkä seuraavan kerran sitten. |
vois eksyä paikalle jos saa auton kuntoon
|
Elikkäs 7.5 olen tulossa ton kalustonkanssa pelipaikoille, tarkoituksena ois rääkätä tojoo silleen et löytys mahdolliset piiloviat, jotta seuraavana viikonloppuna ei tartteis ParatiisiOffissa remppailla ylmääräsiä. :)
|
liekköhän millanen aikataulu millä oltais lähössä..??
|
käviskö kaikille että lähettäs klo10 abc:ltä. Ite ajattelin käydä siinä kahvilla ennen sitä.
|
Kyllä käyp. Eli kympiltä absilla.
|
kylläpä passaa kello kymppi... saattaa olla vänkärin paikka auki jos isä ukko ei lähe. Arveli että jos lähti mutta tiiä tuosta sitten..
|
Vänkärin paikka vois kiinnostaa, ei taida tuo hilu valmistua vielä vaikka yritystä on...
|
minä voisin kans hypätä jonkun kyytiin ku ei taida tuo LJ valmistua ennen lauantaita :D
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=79747 Tulen käppäilemään kameran kanssa jos ei kyytiin mahdu. |
Jep, kello 10 käy hyvin. mulla ois mikko se vänkärin paikka vapaana
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pitää tulla koittelemaan:)
|
jos rapeli ei estele liikkumista ni ainaki makkaran paistoon.
|
| Sivu luotu: 04:42 (GMT +2). |