![]() |
Mekin lähdettiin ajoissa pois, kun kartanlukijan yöunet oli jääneet vähän vähiin... :D
Renkaat toimis odotettua paremmin, vai tuntusko se vaan siltä, kun autoon oli tapahtunu kauan odotettu muutos :) Tehoja sais olla pikkasen enempi, mikä tuli taas eteen, mutta senkin varalle on vähän visioita valmiina. Mersultahan löytyy dieseleitä vaikka V-moottoreinakin :) |
Mikä muutos???
|
Eiks olkku huomannu etuakselissa ollutta pientä paineilmatunkkia muka ??? :)
|
Lost in Bonehill
Onko porukkaa lähdössä kisaan/katsojiksneuvojiks??
Vimakuus sulle on privattu |
Ajopäiväkuveja
Tuolla kuveja....
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1360 |
|
Sossuryhmät hiukan muuttuneet.......
Löytyvät nykyään community tekstin alta. |
En huomannu, mut enpä pahemmin katsonutkaan.
Mut juu oli pirun kivaa, niinku varmaa ilmeestäkin näki. Mukavaa ajella kun alla on auto mitä ei tarvi sääliä eikä pelätä kaatumista ja oli nätti keli. Kuvia ei oo kun kamera ei ota niitä olohuoneen hyllyltä. |
|
Mitkäs iskarit KASin hj:hin on ilmestyny eteen?
Olisko täällä äetsään lähtijöitä? |
Takit tilataan näinä päivinä.........eli tän kuun lopussa, tai het kuun alussa.
Tällä hetkellä listalla on -suppe -juis -djkosti -khp78 -pörö -nana Oliko muita?????????? :D -olkku -bluevan -sumpe -bj-tenkanen -Mutarengas -KAS |
Olihan siitä puhetta et mää ja jos se takki on se kaulusversio ;)
Ja takki kokoa M saattais just mahtuu päälle. |
Ja mulle kans... ei välii vaik olis pilotti, mut kauluksellinen olis lämpimämpi.
|
Kyllähän määki sen lupasi ottaa joten paas ny se mu nimi siähe listaa tua noi
|
Mää mitään muista..... :D
Enivei pankaas te joiden nimi ei ole tuos ekassa listassa nii koko vaikka tähän perään niin koitan saada tilattua jokaiselle oman koon takin. |
XL
mitä takkeja nyt sitten tulee? |
|
määkans. Olisko koko M yhteensopiva 178cm pitkään henkariin.
|
ÄMMÄN ( M ) kokonen takki olis sopiva.
|
Mulle 52.
|
Rotsit tilattu tänään, tulevat huomenna tai ylihuomenna.......Joku kiito tuo ne mulle. Sinivaunu varautuu..... :D
|
Joo o. Ready,not.
Kummalla teksti laitetaan,valkoinen vai heijastin? Ja kokona kelpaa vissiin tuo sama mikä mun testitakin selässä on? Eli leveys 25cm ja korkeus 5cm vai mikä koko pöön takissa. Nuo tallat vois tehä valmiiks. Aikataulumuutos. Eli odotetaan jotta takit saapuvat ja sitten mitataan minkäkokoiset tekstit. Valmistuminen siirtyy viikolla mut tulee paree. :) |
Lainaus:
|
Heijastimen kannalla... ja suuri on kaunista, vai miten se oli...? :)
|
Juu se on jo päätetty et heijastinversio mutta takkeja tulee kolmee kokoa ja mitataan et minkä levyinen mihinkin mahtuu.
|
Sivu luotu: 04:59 (GMT +2). |