Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559)

mäksä 20.11.2013 01:48

nii puhelinkin kohtasi kovempansa... :mad::mad::mad::mad:

tiesit kuka sen yli mahto ajaa :eek::eek::eek:

-Jarkko- 20.11.2013 05:19

Oli taloyhtiölle vissii liian kallis julkisivuremontti kun ei ole varaa pitää lämpöjä päällä öisin:mad:

Mutta onhan se vitun hauskaa että on nykyaikaisen näköinen betonipaskalaatikko ulospäin....

Vai onko tämä jotain vitun ekologiaa TAAS!!!

Nippan 20.11.2013 06:01

Tuo perkeleen vessaje!! Jokapaikka lilluu muttoo metässä, eikä millekkään harvennuspalstalle oikein kehtois ajokonneella mennä! Männikkökankaitakkaa ole hakattuna ni ei pääse niillekkään... Noh, josko tuo ens viikolle pikkusen kuivattas

wuntzikka 20.11.2013 07:34

sama meillä, asutaan turussa niin hesasta käsin säätelevät lämpötiloja kuulemma. 19-20 huoneistossa lämmintä.
ja sitten toinen mikä vituttaa, niin tuubin jokaisen videon alkua oleva mainosvideo.
en ymmärrä ku ei välillä saa lumiaa näyttää tuubista ku sitä pelkkää maibosvideoo

Nikuzai 20.11.2013 11:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka (Viesti 1068532)
ja sitten toinen mikä vituttaa, niin tuubin jokaisen videon alkua oleva mainosvideo.
en ymmärrä ku ei välillä saa lumiaa näyttää tuubista ku sitä pelkkää maibosvideoo

Ei se niinkään kun avaat videon, mutta AI, ETTÄ SE VITUTTAA kun kesken soittolistan niitä vitun mainoksia tungetaan ja volumet vielä niin kovalla, että varmasti kuuuuluuuu

Nikuzai 20.11.2013 11:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1067725)
x6 vast 15v tosta kärsiny :mad:
sit toi oikea olkapää myös pitää hereillä.. :eek:

Olkapää särky on muuten vittumainen itellä välillä oikea hartia kiukuttelee ja nukkumisesta ei taho tulla mitään kun ei oikeen mikään asentokaan siihen helppaa :(

Micco 20.11.2013 18:00

Ottaa kupoliin ku kattelin ikkunasta ulos ja näin suolaauton ajelevan ohi, ja levittävän suolaa plussakelillä kuivalle tielle.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Toki mun puolesta voi olla levittämättä vaikka olisi minkälainen keli, pärjään kyllä vajaavetoisella hiacellakin ilman suolaa.

Nikuzai 20.11.2013 19:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Micco (Viesti 1068715)
Ottaa kupoliin ku kattelin ikkunasta ulos ja näin suolaauton ajelevan ohi, ja levittävän suolaa plussakelillä kuivalle tielle.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Toki mun puolesta voi olla levittämättä vaikka olisi minkälainen keli, pärjään kyllä vajaavetoisella hiacellakin ilman suolaa.

Tostakin on montaa mieltä jotkut ylistää ja jotkut kiroaa

itelle ihan sama kunhan ei olisi :D

Parempi pito karkealla jäällä on kuin suolalla silotetulla tai sitten sitä suolaa pitää olla niin paljon tai karkeana, että sulattaa koloja

Joissain paikoissa se suolattu hiekka on ihan toimivaa koska jäätyy kiinni.

Sami89 20.11.2013 22:53

Saatanan selkä taas vittuaa sen verran ettei kolmeen yöhön oo montaa tuntia nukkua..:mad::mad: Vittumaisest aamul on ihan ookoo et ei kehtais saikkuu hakee ja illal on niin vitun kipiä et kaikki omat hommat jää tekemättä..:mad:

Teme74 20.11.2013 23:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 1068880)
Saatanan selkä taas vittuaa sen verran ettei kolmeen yöhön oo montaa tuntia nukkua..:mad::mad: Vittumaisest aamul on ihan ookoo et ei kehtais saikkuu hakee ja illal on niin vitun kipiä et kaikki omat hommat jää tekemättä..:mad:

Siis uskollinen työntekijä:D

Mä pystyn kotona kulkemaan aamupäivän ja hyvänä päivänä osan iltaa ilman keppejä. Sen jälkeen on neliveto otettava käyttöön.

Reetu 21.11.2013 00:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 (Viesti 1068900)
Siis uskollinen työntekijä:D

Mä pystyn kotona kulkemaan aamupäivän ja hyvänä päivänä osan iltaa ilman keppejä. Sen jälkeen on neliveto otettava käyttöön.

Ja eikös ne kepit oo siin vaiheessa mahdollisimman kaukana, kun selkä päättää ettei jalat kanna... Eikä ketään muita lähelläkään.

Edellises kämpässä tul konttaamalla haettua pulkan kans takkapuita, kun selkä renas.
Siinä kylän ämmät varmaan taas jeesustel, et toikaan se ei osaa ryyppäämistä lopettaa...

Teme74 21.11.2013 00:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 1068906)
Ja eikös ne kepit oo siin vaiheessa mahdollisimman kaukana, kun selkä päättää ettei jalat kanna... Eikä ketään muita lähelläkään.

Edellises kämpässä tul konttaamalla haettua pulkan kans takkapuita, kun selkä renas.
Siinä kylän ämmät varmaan taas jeesustel, et toikaan se ei osaa ryyppäämistä lopettaa...

Kyllä kai sitä nyt sen verran voi ennakoida. Enkä mä nyt missään niin isossa kartanossa asu...;):D

Teme74 21.11.2013 00:32

Pakko tännekin taas avautua. Vituttaa välillä julkinen terveydenhuolto. Huomenna olisi taas mentävä lääkärille. Joka kerta alkaa stressitaso kasvamaan kun se päivä lähestyy. Mun selkää on hoidettu tuloksetta vuodesta 2009. Se hajosi kolarissa. Leikkaamaan sitä ei pysty ja muuten sitä ei kuntoon saa. Nyt kun sitä ei saa kuntoon, niin sitten keksitään kaikkea mahdollista ei niin järkevää hoitoa, mistä ei ole mitään vitun hyötyä tyyliin ei perseenreikää hoitamalla sydän parane.
Kerran eräs lääkäri sanoi mulle, että mun pitää lopettaa kotona kaljan kittaaminen. Kerroin lääkärille olevani melkein absolutisti. Mulle tohtori sanoi, että: "kyllä minä juopon tunnistan". Sitten se antoi minulle jotain AA-esitteitä. Kiistin edelleen käyttäväni alkoholia ja suostuvani vaikka verikokeisiin. Kieltäminen on kuulemma alkoholismin merkki. Mitä vittua niille on opetettu siellä lääkiksessä!?
Jollet ole juoppo, niin sitten olet lihava. No joo. On sitä etureppuakin kertynyt, kun ei pääse kunnolla liikkeelle ja ruoka on hyvää.
Niin saatana!:D

Juippa 21.11.2013 09:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 (Viesti 1068917)
...tyyliin ei perseenreikää hoitamalla sydän parane.

Nyt kannattaa ens kerralla kyseenalaistaa tohtorin metodit!?! :p

Sori, oli pakko...

Mites muuten kaikki selkävikaset, ootteko kokeillu säännöllistä liikuntaa ja KEVYTTÄ selkäjumppaa/ eri hierojia tai fysioterapeutteja?

Mulla on jokunen tuttu saanu selkänsä kuntoon leikkausten/onnettomuuksien jäljiltä ihan kyseisillä metodeilla. Eikä lekurit silloinkaan luvanneet hyviä tuloksia...

En yritä päteä. Ei onneksi ole ikinä itsellä ollut selkävaivoja joten en tiedä millasta se on kui ainoastaan sivustakatsojan roolista. Ikävän monea se vaan tahtoo vaivata.:(

mäksä 21.11.2013 09:47

nyt tota vitutuksen aiheuttavaa valkoista paskaa tulee taivaalta :mad::mad:

pahvi_ 21.11.2013 10:01

Offtopiccien määrä missä tahansa ketjussa!

Reetu 21.11.2013 14:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Juippa (Viesti 1068960)
Mites muuten kaikki selkävikaset, ootteko kokeillu säännöllistä liikuntaa ja KEVYTTÄ selkäjumppaa/ eri hierojia tai fysioterapeutteja?

Mulla on jokunen tuttu saanu selkänsä kuntoon leikkausten/onnettomuuksien jäljiltä ihan kyseisillä metodeilla. Eikä lekurit silloinkaan luvanneet hyviä tuloksia...

En yritä päteä. Ei onneksi ole ikinä itsellä ollut selkävaivoja joten en tiedä millasta se on kui ainoastaan sivustakatsojan roolista. Ikävän monea se vaan tahtoo vaivata.:(

Kenellekään noista ei oikein suoritettuna haittaa ole, päinvastoin.

Laiskuus itsellä on syynä, ei tuu edes mieleen jumpat ennenku tilanne on taas päällä.
Viikon kahden välein kun käi fyssarin hyppyytettävänä, niin suunta oli vain parenpaan.

mäksä 21.11.2013 16:18

voi helvetin perkele,, taittu nilkka aika rajusti ja siit kuulu POX :mad::mad:
kai koht pakko lähtee päivystyksee :eek:

Repro 21.11.2013 16:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1069062)
kai koht pakko lähtee päivystyksee :eek:

Ei kait nyt suotta kiirehtiä kannata, jos vaikka viikon päästä jossei se kaljalla sitä ennen parane?

mäksä 21.11.2013 17:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 1069070)
Ei kait nyt suotta kiirehtiä kannata, jos vaikka viikon päästä jossei se kaljalla sitä ennen parane?

ei kaljotella kun muksut on mulla..
muute oisin jo menny mut en ota likkoi mölyämään sinne :eek:

Hege_ 21.11.2013 18:11

DNA... vaihdon kesäkuun lopussa Saunalahteen ja sillon tuli lasku missä oli loput laitemaksut ja liittymän maksut... Nyt oli sitten tullu e-laskulla 2 laskua toinen vajaa 20e ja toinen alle 10e... olisivat tietty voineet laittaa myös paperilla. Vittu soitan kohta ihan helvetin vihasen puhelin deeänaalle... Ja ostakaa joku BMW 535ia -91 saan ostettuu diiselin itellin...

Late_ 21.11.2013 19:02

Ei sada lunta vieläkään.

Gary Grand 21.11.2013 19:32

Sataa tuota lumenpaskaa..:D

Late_ 21.11.2013 19:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1069138)
Sataa tuota lumenpaskaa..:D

Tänne kans! Saatais jotain rengaskauppaakin aikaan ;)

Häänrik 21.11.2013 20:45

Ei sitte yhtä ainutta chicksiä oo ollu tänää kyläs :( kai ne pelkää lumisadetta:D

Sivu luotu: 01:12 (GMT +2).