![]() |
Lainaus:
Ainakin meillä Helsingissä vuokrat on niin kovia, että samalla tai vähän kovemmalla rahalla lyhentää jo omaa kämppää. Ja onhan se nyt kivempaa lyhentää lainaa, kun antaa rahnaa vuokraisännälle. |
Miksi modet ei esim tsekkaa kaikkia myynti ilmotuksia kunnolla?
Esim: puuttuu puhelinnumerot,myyjän tiedot ja selvä hinta... Ja sit vielä yks juttu. Miksi mun viestit häviää välillä jos olen maininnut kyseisestä asiasta? Mutta silti ei ole ilmoitukseen puututtu/korjattu! |
Miten kuvailisit tunnetta kun istut paskalla itket yhtä aikaa?
|
Rangen tukivarret Suizan alle tulossa, kestääkö ne vakio gummipuslat vai kannattaako panostaa polyuretaani versioihin?
|
Lainaus:
|
Löytyykö j40:sen etuaksulan iskaritapit varaosana vai kandeeko viritellä jotain muuta?
|
Siis alapäänkiinnike? Tee ite, tulee halvempi ja kestävämpi, kaks pulttia, mutterit ja prikat niihin sekä vähän rhs-putkea.
|
Lainaus:
|
Käytiin rautaputkee ettimäs romuttamolta niin tuli tälläinen moottori vastaan :
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84512 Rolls Royce luki kannes. Missä on käytetty ? Vasemmassa reunassa näkyy joku V4 moottorikin :D |
Mm. Sisu on käyttäny Rollssin koneita.
|
Mikäköhänkähän maali pysyis lehtijousissa kii halkeilematta?
Ois tuossa Tikkurilan temaduria, mutta siitä tulee semmonen kova pinta, mikä varmaan halkeilee tuommosessa joustavassa kohteessa. |
Mikä on se juttu ku pitää pörrätä kylää pitkittäin poikittain heinäpaali auton katolla? :confused::confused::confused:
|
trabantti kulki (90-100) ja lähti "hyvin" käymään ennekun paikkasin kohosta reiän, taakseen ei vaan nähnyt ja aina oli lammikko maassa alla.
nyt ei lähde käymään oikein millään, lämpösenäkin vaatii ryypyn joten ylläri et taas savuttaa, ei jaksa vetää, yli puolenkaasun kun painaa polkimen niin puutuu, hyytyy, melkein sammuu... kolmosella pääsee 60, nelosella ei sitäkään... miten toi kaasari säädetään? |
Lainaus:
|
Lainaus:
rolss koneinen sisu, eikä mikään mahdottomuus etteikö olis sama yksilö |
Mikäs on ML mersuun (W163) suurin katsastettavissa oleva rengaskoko? :D
|
Millä perusteella helvetti on kirosana? Sehän on taivaan vastakohta. Silloinhan taivas-sana on monelle ihmiselle kirosana. Entä saatana ja perkele? Eikö nuo sanat ole ihan hyväksyttyjä sivistyssanoja?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
-Montako kertaa paskapaperirullan hylsy pyörähtää kunnes rulla on tyhjä?
-kuka keksi rakkauden? -montako kertaa on paljon? -missä olen? kysymyksiä kysymyksiä... |
Montako kertaa paskapaperirullan hylsy pyörähtää kunnes rulla on tyhjä?
Tähän samaan aiheeseen.. kuuluuko paskapaperin tulla telineestä ylä vai alakautta ?? |
Lainaus:
|
Monta kertaa yläkautta.
|
Jos emännän autosta kyykkää kytkin,niin miten v tussa se voi olla mun syy? Ja vessapaperi yläkautta!
|
Lainaus:
Elämä on...... |
Sivu luotu: 00:09 (GMT +2). |