![]() |
Radio Rock:in uudistuneet nettisivut, ohjelmat ja aikataulut. Vanhat oli paljon paremmat.
|
Huominen projekti!!!
Työkaveri toi mun "vakiajokin" tänään mun siivottavaksi, vaikka siitä kun olen ollut töissä viimeksi on reilu 2,5kk... En siis tajua, V*ttuako mun se tarvii siivota, kun sillä on tällä välin ajanu joku(nen) muukin! :mad: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Swiddu,iski yhtä-äkkiä aivan kauhea Thaimaa kuume...
Lämmintä,hyvää ruokaa,halpaa juomaa,joutenoloa...:D |
Eniten vituttaa kaikki!:mad:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Samaa omissakin penskoissa huomannut, tappelivat koko ajan vaan nyt kun vanhempi on viikot pois kotoa niin vaikuttaa sivusta seuraten ihan kavereilta. |
saatanan kiina vinssit.. :eek: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
Selkäkipu:mad:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tarvinne viikol pistää fysiorumbaa taas pyörimään, jos ei tää löysää. |
Lainaus:
|
Lainaus:
sit toi oikea olkapää myös pitää hereillä.. :eek: |
selkävaivaa myös täällä, ei oikeen tiedä miten päin olis kaivinkoneen penkillä...
alkaa taas mielessä käymään alanvaihto, mutta mutta... |
Katsella vierestä kun nuoret jantterit repii selkänsä paskaksi...
Siis oma selkä (vielä) suht. kunnossa, itse asiassa taitaa olla parasta mitä tästä ropasta löytyy...
Mutta en ole repinyt kylmiltään mitään raskasta, aina on ollut sen verran aikaa/järkeä? että on tullut otettua rauhassa kiinni, ja nostettua jaloilla ja repimättä. Kaveri loukkasi selkänsä tyhmyyttään, repäsi näytösluontoisesti n.20 kg painavaa vaihteistoa maasta, (yritti heittää sen peräkoppiin vaatteita sotkematta) mutta vaidelaatikkopa oli jäätynyt maahan.... selkä poks -> kuukauden käveleli surkeasti, ja ainakin 10v valitteli selkäänsä, en tiedä joko on parantunut.... siis yksi repäsy, joka epäonnistui, muutti elämää aikalailla. |
No perkele
Vituttaa kun rukkaset putoaa. Olen saanut tukea offiystäviltä ja olen tyytyväinen autoonikin mutta silti elämä lyö lekalla naamaan. En voi edes nauttia offista kun mitään ei ole varaa särkeä.
En tiedä millä työkalusarjalla korjaisin itseni. Tuntuu ettei milliset ja tuumaset sovi näihin ongelmiin. Kaikki nostaa kädet pystyyn, onneksi sain koirani luokseni. Se pieni karvakuono voi nostaa mut tästä suosta jatkuvalla nelivedollaan. |
Lainaus:
Kaikkea voi sattua. Näitä kriisejä on koko ajan, ihmiset ei vaan kerro niistä. Sinullakin on vaikka kuinka monta mahdollisuutta elämässäsi. Aina on toivoa. Mulle tulee Positiivareiden ajatusten aamiaisia. Ohessa yksi.:) http://www.emaileri.fi/g/l/91609/0/0/353/133/0 |
Pieniä onkelmia
Pohjustus:
Talo hommattu vuos sitten ja siitä asti tehty remonttia käytännössä joka päivä ( taitaa olla 3 päivää yhteensä ettei oo tullu tehtyy mitään)... eli töllötintä ei ole ollut vuoteen kun se pakattiin het kättelyssä ja eikä asennettu muuton yhteydessä koska haluttiin poistaa se mahdollisuus että istahtaisi alas kattomaan töllöttimestä turhanpäiväistä p****aa ja remontti ei etene. Onkelma: Nyt kun ajattelin istua sohvalle ( myös ilman sohva kalusteita vuoden verran ettei tuu laiskoteltua) ja nauttia rennosti illasta sohvalla istuen ja asentaa töllöttimen ni ei s***tana onnistu... en saa s****na kuvaa näkyy... ei voi olla näin vaikeeta.... tai sit tääl korves ei vaan näy mikää... v**u et v***taa.... kai se on sit s****na mentävä laitta listoja paikalleen.... ( Tää on oikeesti mitätön ja turha onkelma... mut kuhan avauduin.... ) |
Eli hommaa vahvistin...Tai mee naputtamaan se viimeinenkin lista paikalleen.
|
joku perkuleen pöpö vallannut äijän,, räkää tulee enemmän ku tarpeex ja keuhkot on koht yskitty pihalle.. :mad::mad:
|
Lainaus:
kyl äkkii tarttis taas saad hommattuu lämmintila,, mis sais nyppiä romuja :eek: |
Just tänään haaveilin omasta hallista, kun tuossa pihalla virittelin kevytpressusta puliluolaa että saa tehtyä sateensuojassa karjarautaa.......
|
| Sivu luotu: 10:08 (GMT +2). |