![]() |
Mulla pyöri kans muutaman kuukauden nykysestä hilusta antennin piuha jossaki kojelauda syövereis kun ei vaan jaksanu ruveta tonkimaan. :D
Koskas meinaatte seuraavaks raumalla jotain touhuta? jos tulisin pällistelemään nyt kun käsi ei oo paketissa ja olkapääkin rupee liikkumaan. |
Ajomesta aikas hyvin jäässä joten lykkäät hiluxilla enskerral mukaan. ;)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Moro, löytyykö keneltäkään toimivaa autoa jääautoksi? Olisi tarvetta, Volvo olis ihanteellinen, mutta kyllä joku huonompikin kottero kelpaa. Ilmoituksia jos semmosta löytyy myytäväksi asti ja Rasor-toimialueelta sais löytyä.
|
Mukana Talvisodassa, tulen letkaan Eurasta.
|
Mites se lähtö sotaan. Ajoissa pitäis vissiin olla nokialla kun kalustoa aikas paljon.
Onkos se sit lähtö klooo 9.00 lapin tebbarilt pitävä. Marssinopeus kuitenkin rajallinen :) Suppel on vissiin rajari :) |
Pöö ja Nana yhtyvät letkaan Huittisista :D Joten koodailua matkan varrelta kitoos!!
Lainaus:
|
Mulle riittää 80 km/h
|
Mä olen kyl sittenkin sitä mieltä et klo 8.30 VIIMESTÄÄ TB:lt lähtö.
|
Lainaus:
Eli eurassa noin 8.47 liityn mukaan letkaan. |
Lainaus:
|
Tämän porukan tuntien klo 8:30 kuulostaa paremmalta kuin 9:00! Te höpötät ain nii kaua!! :)
|
Nii siis lähtö viimeistään klo.8:30 TB:ltä!
|
Lainaus:
|
Hellou...
:D Terveisiä lasareetista. Tänään pitäis iltapäivällä päästä täältä pois, niin pääsee huomenna sotaan koko perheen voimin. Jos vaiks joku vinkkaa Huittisen kohal, niin kerkee pakkaan muksut autoon, ja liittyyn letkaan....
|
No mä voin soitella ku lähdetään raumalta (jos lähdetään) ja sovitaan sit lisää.
Napwöö tulee huittisist letkaan kans mukaan. |
OI VITTU TAAS TOTA PERKELEEN VALKOSTA PASKAA SATAA... saatta sotimiset jäädä...
|
Onpi tullu taas kunno talavi! 2Xsuzukit oottaa pihas huomist koitost! haen hanttarin aamust kyyteihi ja klo 8 tebbar kahveel! ny näyttä silt et tartte lähti viel auraamaa.. KIINNOSTAA!!!
|
Mitä mitä, onko Trolli myyty? kauheeta, millä ny hinataan raadot metästä? :):):) Koskas ajamaan muute?
|
Nääh mitään myyty oo. Selittäköön ite jos pystyy :)
|
Mennään vaan pian ajamaan tahtoo rymyämään Mersupalla
|
Ei ennen ku ankka kulkee
|
Koska ankka kulkee???
|
Nana haluu kans.. mettäääääääää!!!!!!! Ryynäämään!!!! Pian pian pian!!! :D
|
Sivu luotu: 18:52 (GMT +2). |