![]() |
|
Ite kans ihmettelen tätä mielenvikasuutta.. Toyotat on kautta linjan ihan paskoja ajaa, meluisia, täriseviä jne. Enkä ole koskaan tavannut ketään, kenen mielestä yhdenkään tojon penkki olisi mukava.. Kiinnostais nähdä se tyyppi, kenelle vuosien 90-13 tojot on suunniteltu.. Järkyttäviä istua. Varusteita ei saa, eikä oo koskaan saanut, edes rahalla.
Mutta silti, omistan kolme vanhaa toyotaa, ja lisää pitäis saada. Yhdestäkään en halua luopua. Jotain niissä vaan on. |
Eipä ainakaan mulla ole moitittavaa tojon penkeistä. Ei ainakaan yhtä kovia ole kuin bemareissa.
|
|
Lainaus:
Sorry topicin sotkeminen, mut oli pakko ;) (EDIT: no tunnustetaan, on mulla ollut aikasemmin pari liisari -Toyotaa, siskon perheellä on 2 ja pojalla Hiluxi käyttiksenä, että silleen) |
Lainaus:
|
Lainaus:
Shit happens:D |
Tuosa tojosa on ainakin vääntöä :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mikäs nissaneitten penkeis vikana?? Ite köröttelen -05 nissanilla ja -06 tojolla, eikä tuo tojon penkki ny ainakaan yhtään sen parempi ole ja lavamalleja siis kumpikin ;) toki jokkaisen perseet on eri muotista :D:D on noissa 2000 luvun tojoissa jotain hyvääkin, ovat nimittäin lupsakoita ajaa maantiellä, kunhan vaan ei oo kiire mihinkään :p:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tai. Myydään hiluxi. Huom! Tuontiauto vähillä kilsoilla,ei ruostetta missään... Mitennii se kardaanin laippa muka on tiukassa? Eihä sitä mikään pidä kiinni jos pultit on jo pois. Sen kun rengasraudalla muljautat sen irti... |
Lainaus:
Jaa... omassa on ainakin sivutuet selän ja persauksen kohdilla :rolleyes: mut ihan testata piti kumpi on tukevampi istua. Noh! yllätys oli suuri, kun tojota tästä suuremmat pisteet otti :D;) |
Lainaus:
|
Nettiauton ilmotuksessa isoilla kirjaimilla "HYVÄ AJOLLEEN" mitä ikinä se tarkottaakaan :D
Lainaus:
|
paha tuo kehätie [vt25] toyotille. sieltä juuri tulin niin e-carina ja 2 hiacee oli hyytynyt sinne tienvarteen. toyota..
heti tuli tää topic mieleen ja pisti hymyilyttää. |
Eivät todellakaan kummoisia ajaa. Tuota bj:täkin olen kohta 16v kattellut, josko se paremmaksi muuttuisi. Hj:kin oli ihan susi - 30 v kun tuli ikää, sehän mäti saakeli. Kamalin kaikista on tuo viheliäinen -93 käyttiscorolla jolla köyhyyttäni joudun ajelemaan. Rahaa sen ylläpitoon on joutunut laittamaan varmaan 800e/5v (törsäsin mm uusiin renkaisiin). Olen luvannut paalata/myydä afrikkaan kiesin heti, jos se kieltäytyy yhteistyöstä. Pelkuri, ei uskalla!
Toista se on ollut noiden ihanien 2000-lukulaisten kanssa. Emännän skoda söi öljyä noin 6l/v. Toki valmistajan toleransseissa, terve kone siis. Tilalle ostetusta -03 susukista räjähti 2kk kaupan teon jälkeen tasauspyörästö 95 tkm kohdalla. Sen tilalle hankittua noin 100 tkm ajettua -07 susukia ei saatu kotiin asti, ennen vikavalon syttymistä. Katti kuulemma palanut, syytä etsitty yli 2 viikkoa. Tojotat ovat sitten surkeita, kun elämästä puuttuu jännitys... |
[QUOTE=Lerssinen;1053478]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...56899558_n.jpg
Lienekkö otettu muutamat asennusoluset liikaa :D |
Sivu luotu: 08:26 (GMT +2). |
|