![]() |
|
Kyllä on auttavia modeja tällä palstalla! vai lödättekö ihtekkään semmosta ruutua enään ?
|
Joo tais olla vanhan palstan aikana mahdollisuus plokata pois anonyymien ja rekisteröityneidenkin viestejä.
|
Mun mielestä ei onnistu vBulletinissa. Tässä on olemassa ignore-lista, mutta ainakin pikaisen testin perusteella sillä ei saanut ignorattua anonyymejä. Joudut siis käyttämään manuaalista ignorea, eli skippaat itse kaikki postit jossa lähettäjänä on vastenmielinen anonyymi.
|
Itteäni ei sinänsä haittaa nyybit. jos puhuu asiaa niin ok. Ja mielelään vois olla nimi allekirjoituksena.
Mutta turha paskanjauhanta häiritsee ja asian vierestä kommentointi. Kunhan pysyy asiassa ja "allekirjoittaa" juttunsa niin ok. |
Lainaus:
|
Mulla on ongelma olen vissiin tuomittu ikuiseksi anonyymiksi.
En oikeen osaa rekisteröityä tänne tai rekisteröityminen onnistu mutta emmää pääse mitään tänne kirjotaan ihan nimimerkillä että mikäs tässä hommassa nyt ei toimi? Tai siis kun ei oikein oo ohjeita tähän ku ei lue missää mihin se etu ja suku nimi laitetaan. |
Lainaus:
|
rekisteröityminen et pääsee tänne kirjoittelemaan ja ei mitää anonyymei .
rehti peli loppuun asti Good::::: |
Lainaus:
|
Rekisteröitymättä joutuu vastaamaan silloin jos esim tekninen topikki on pahasti revähtänyt shitchatin puolelle mutta vielä ei ole edetty lievästä väkisinmakailusta raiskaukseen eli valvojat eivät ole reagoineet.
Tarkoitan siis, että nimettä haluaa esiintyä jos aikoo antaa oikeaa tietoa topicin aloittaneelle muttei viiti liata itteensä jos jotkut on sotkeneet oikean asian. Ja tällä en tarkoita sensuurin lisäämistä, jokainen foorumi tarvitsee ... |
Itse käytän tunnuksia koska jouluna sataa lunta, olen myös pelastanut monesti kissan kaivosta. Yksityishenkilönä kun luon lantaa pellolla voi sattua niin että saapas putoaa jalasta ja sotken sukkani mutaan. Naapurilla on aivan uusi traktori johon olen hieman tykästynyt, mutta lupaan lahjoittaa rahaa jos joskus rikastun.
:) :) Sikahauskoja selittelyjä täällä. |
koska saatais kirjautumis pakko?
|
Lainaus:
|
Meinaako pojat pystyttää jotain 1000-vuotta kestävää ja nitistää opposition:))))
|
Lainaus:
|
Niinku mie oon ärsyttävä ja provosoiva myös kirjautuneena. Ja en välitä sosiaalisista normeista niin paljon ku miule ois hyväksi. Lisäksi mie teen tahallani ja tahattomasti inhottavia kirjoitusvirheitä. Ni onko sillä väliä jos joku nyybi kirjoittaa. Itä-Suomessa meillä on käsite "KevytKenttäVittuilu".Eli jokatapauksessa joutuu ite vastaamaan kuulemastaan ja lukemastaan ku Savolaisten naapurissa assuu. Eli niinku jonku motto oli täällä palstalla: "Mieluummin 10 ruuvia löysällä ku 1 liian tiukalla" Tai jotain. Vittu Halle lujaa!
|
HALOOOO
:mad::mad::mad::mad::mad:Modet hei eiks tässä venäjän kielisessä hyökkäyksessä ole jo tarpeeksi syytä kirjautumispakkoon. vitun kiva lukea venäjän kieltä joka perkeleen osiossa. Me ollaan SUOMESSA. Kiitos ja vitusti anteeksi.
|
Turha vittuilu anonyyminä on aika raa-asti kasvanu viimeaikoina. Eikö olis jo fiksuinta pistää se rekisteröitymispakko, ihan lukemiseenkin? Myös pienempi riski että kukkahattutädit tulee imemään vaikutteita (Nekin on löytäneet intter-netin, vaikka paholaisen keksintö onkin).
|
REKISTERÖITYMISPAKKO PALSTALLE!!! Vai onko offipalsta niin jälkeenjääny foorumi??? Monta muutakin foorumia sen jo vaatii!! Vai pitääkö mennä lakkoon :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
:DChattiin siitä! :D