![]() |
Säädettiin vähän
Siis naapurin bensakrematoriosta säädettiin vähän sytytystä, ja käytiin moottoritiellä kokeileen, sai vissiin vähän kosteutta, kun meinaa vieläkin paukkua putkessa...
|
Mä aattelin olla ens vuonna ainakin puolivuotta selvinpäin....:eek::cool::D:D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Näillä vinkeillä yritetään ratkoo tää ongelma... eli juopottelen vain jokatoinen päivä tätä vuotta...
ei se kyl varmaan onnistu tänäkään vuonna....:D:D:D:D:D:D:D:D:cool::o:mad::(:p:):conf used::rolleyes::rolleyes::D:D:D:D |
Vähän pierettää. Kuuluuko sinne?
|
Lainaus:
|
Ammuin eilen niin paljo raketteja että puoli oulua on vieläkin piilossa ruutikaasuista. Vai oisko tuo sumua :D
|
Lainaus:
|
Meni tänäki uutenavuotena ilotulitusbudjetti överiks. Noin niinku naapureiden mielestä.
http://www.youtube.com/watch?v=tr76hNngqts |
Lainaus:
eli ryypätään vaa jokatoinen päivä :D:D :cool: :D:D :eek: ;););) |
mulla on niin tehokkaat lisäpitkät autossa että edessä ajaneesta corollasta paloi kannentiiviste kun osui valokeilaan !
|
Mää en uhoa, mutta jos on mahdollisuus niin nyt kannattaa katsoa TV1:ltä kun "Nalle" Wahlroos kertoo miten Suomen ja Euroopan talous laitetaan kuntoon :):):). "Nalle" kyllä uhoaa....
|
Meil on patrollis taasen nykyään niin kovat hehkut että aamulla hehkuttaa niin illalla puhutaan ilmaston lämpenemisestä radios. Ja jopa chuck norris hikoilee hehkuttaessa :D
|
höpö höpö. nyt meni liiottelun puolelle. chuck norris ei hikoile!
|
kysäsin diisseli jeepin starttia marmorilta yli 2600 euroo:eek::eek::eek::eek:
otin kaks toisen varalle:) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mä olen se joka pystyy potkaisemaan takakierrepotkulla lemmyn viikset vuorten yli norjaan :D |
Hohoh! Et pysty ku Lemmy on jumala ;) :D
|
Lainaus:
Ja se käyttää muita alijumalia juoksupoikinaan :D:D |
Juu ja se on miulla hommissa!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vanhahko tanari.
Mulla oli ennen Jeesuksen vanha taunus, siinä oli niin tehokas laturi että sillalla tane oli aina teräskaiteessa kiinni...:p
-Myin sen siemensille magneetiksi. :D |
Sivu luotu: 12:53 (GMT +2). |