![]() |
|
tälläkertaa paikallisessa parilla olusella metästysseuran paistilla duda... useampi sandels juotuna!!!
Posted via Mobile Device |
Lainaus:
|
Lainaus:
Kävin siellä ja tulin pois. Nuoriso oli karannut baariin, ja vanhukset olivat nukuneen rukouksia. Olivat tehneet puita koko päivän. Menivät maate, niin tulin sitten pois. Ja kyllä, mä olin vaatteiden alla ihan alasti. Nytkin olen. :D |
Tuli sitä taas tehtyä viina ämpärin kokoelmasta omaa coctailia. Keitettyyn veden sekaan skotti viskiä ja paljon kaakaota/maitoa tilkka,eipä hullumpaa:D
Pittää kokeilla kaikkea,kun nuo karlenssit loppui. |
Lainaus:
|
Vois pari pirkkaa ottaa kun tulin just töistä.
Kuskaamasta humalaisia pikkujoulun juhlijoita.:D |
Jotain metsästäjä mallin likööriä Virosta tuotuna pari napsuu... Sit Sweppesin RussianWaterii terästettynä Koskenkorvalla... Noit nautittua tuli muutaman (molempia eriksen sis) paukun verran, kun töihin aamulla...
|
vain ja ainoastaan 1 pirkka :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos sitä pari pirkkaa ottais iltapalaks kaaliksen tuoreen leiman kunniaksi...:eek: Taas kelpaa kurvailla...:D:D:D
|
Pirkkoo ihan muuten vaan. Kesälomaa jäljellä enää 10 viikkoa.
|
Osuu sulle hyvät kesäloma kelit...:D:D:D:cool:
|
Lainaus:
|
Karjalaa saunan perään...
Ja sen kunniaks et reenaus...eikun piinaus päättyi! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ei silti, odotukset se kapine puolen vuoden läsnäolon aikaan täytti. Ei vaan oo miun juttu noi ranskikset. Päässy vissiin krooniseks toi allergia muutaman Renault Premium-ohjaamossa vietetyn vuoden aikana. Oli se sentään Sisun rungon päälle paiskattu. |
Lainaus:
|
Tänään illalla harjakaiset Kuopiossa. Eli vitusti ilmaista viinaa, ja perinteisesti jokaista firman valkolakkista nyrkillä silmään.
|
Nyt pitää jo sihauttaa.
|
On toi ilmanen viina vaan niin hyvää :p Seuraavaks pubiin. Pomon piikkiin tietenki :p
|
Lainaus:
Lainaus:
|
uskokaa tai älkää mut saunan jälkee TASAN 1kpl 0,33cl koff :)
|
Sivu luotu: 20:16 (GMT +2). |
|