![]() |
|
Tilasin ite äsken.
|
Lainaus:
|
Lehti löysi tännekin JIPPIII.
Kiitos. |
Eipä tullut tänäänkään ketäköhän tässä pitäis lähestyä kun lehteä ei näy ?
Enempi vaikutan tuolla sammys atv puolella ja siellä lehti kuuluu kaikille Mönkkärit ry:n jäsenille jäsenetuna ja pitäisi tulla kaikille jotka ovat jäsenmaksut maksaneet ! Jäsenmaksun oon maksanut hyvissä ajoin ja Mönkkärit Ry:n jäsenkorttikin tältävuodelta pöydässä lojuu (jäsennumero 357) Eli tavanomaista tilausta en oo mihkään lähettänyt vaan luottanut että mönkkärit ry hoitaa asian kun tiedot ja maksut sinne oon hoitanut. Mylliksellekkin nyt laitoin tietoni yv:llä jotta voi tarkistaa oonko es postitus listallaa ! Kattotaan saanko lehteä ollenkaan :( |
Ei ole täälläkään näkyny 4x4 läpyskää.. No jospa se selviää onko sellaista tulossa ollenkaan.. :D
|
Eipä oo perkele näkyny täälläkään...irtonumerot kyllä on saatu kauppojen hyllyille.
|
Eipä näy täälläkään.
|
Ei jukolauta ole todellista. Ei vieläkään lehteä. :mad: Kohta alkaa aivot kramppaamaan.
|
Espooseen oli tullut eilen tai toissapäivänä, tänään aamusta piti mökiltä ajaa hakemaan :D
|
Espooseen perjantaina
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kumpi tuli ensin, sairaus vaiko ....
Lainaus:
|
Ei oo näkyny meikäläisenkään lehtee, vaikka parikin kaveria samasta kunnasta sai jo perjantaina.
|
no nyt on lehti luettu kannesta kanteen
arvosanaks täältä: Kiitettävä = kaks tykkää :D sisältö sopivan tasapainoinen, ja jutut mukavasti luettavia kiitos hyvästä "alusta" ja seuraavaa odotellessa... |
Lainaus:
|
Ei ole tullu......
|
ostettu pirkkalan citymarketista viimeinen kappale :D Nyt lukeen..
|
mattimyöhäsenä tilasin lehden vasta viime lauantaina ja jo tiistaina oli kaks ekaa nimeroa postis :D tulipa nopeesti.
|
Lielahden Citymarketista ostin ilmeisesti ekan lehden kun hyllyyn jäi 3. Hyvältä näyttää sisältö.
|
Iisalmen cittarista ostettu uusin painos, vielä sinne jäi muutama:)
|
Että tämmöinen tapaus tällä kertaa...
Postituksesta tai lähinnä asiakastarrojen tulostusohjelmasta löytyi sellainen ”näppärä” poimintavirhe tietokannasta, joka aiheutti, että 57 tilaajaa jäi ilman lehteä (22 mönkkärit ry:n jäseniä). Sama virhe aiheutti sen, että kuusi Etsämän jäsentä sai lehden kahteen kertaan. Kaikille on lähetetty tänään uusi lehti. Veikkaisin lehden olevan perillä viimeistään tiistaihin mennessä. Tilaajia on jo sen verran, että nuiden virheiden löytyminen pisto-otoksella (mitä nyt tehtiin) on vähän hakuammuntaa. Ei kait tässä voi kuin valitella ja todeta inhimillisten virheiden olevan mahdollisia niin kauan ihmiset näitä tekevät. Mutta näitä ei saisi sattua. Tämä nyt kun oli viimeinen asia mitä toivoi tapahtuvan....
|
Lainaus:
|
Lehti tuli ja oli odottamisen arvoinen! Suuret kiitokset!! :)
|
Ite ostin tänään uusimman painoksen viimeisen kappaleen Nurmijärven S-Marketista. Ainoa lehtihylly missä olen ko painotuotteen havainnut, ja tässä reilun viikon ajan olen silmäillyt lehtihyllyjä siellä täällä hyvinkin ahkerasti. Lupaavalta vaikuttaa kun ekan kolmanneksen olen kahlannut jo läpi. :)
|
Zeppeliiniin jäi pari vielä tänään...
|
ei varsinainen arpaonni
Lainaus:
|
Lainaus:
Yhen kerran olin porukassa ja sama rivi oli reilu vuoden ja mitään ei tullu.4 osakasta halus vaihtaa rivin ja ite olin ainut joka oli vastaan.Seuraavalla kiekalla olis tullu 100 tonnia per nuppi jos oltais sama rivi pidetty................. |
Löysin yhen lehen keminmaan citimarketista
|
Lainaus:
|
Haminassa neuvottoman salessa näytti olevan 3kpl...
|
Ei ole vieläkään näkynyt, kuka on varastanut se mun oma :(
|
Minä sain perjantaina omani! :D
|
Ei näkynyt tänäänkään :(
|
Lainaus:
|
Tänään löyty laatikosta :D
|
Ei vieläkään....
|
Juu ei oo näkyny. Muille tulee varmaan jo seuraavakin numero lootaan ennen.
|
Lainaus:
|
Nakatkaa myllikselle viestiä.. Niin minäkin sain omani..
|
Lainaus:
|
tilattu,luettu ja maksettu..:)
|
Perille tuli.........
|
No tulihan se viimein. ja mikä mahtava numero, kannatti kyllä odottaa :D :D :D
|
Lainaus:
|
Jee tulha se vihdoinki :)
Pikaselauksella hyvä lätty :) |
tuleekohan tän vuoden puolella hupparit voittaneille? tää foffi kisan arvonta hommeli siis. ..aattelinvaa...:rolleyes:
|
Mieki sain suht pian lehet ku tilasin tuossa kuukausi sit :)
|
Lähetä viestiä arvonnan järjestäjälle äläkä täällä huutele
Lainaus:
|
Koskas se seuraava numero muuten olis tuloillaan?
|
Lainaus:
Kysyin tuosta alvin nostosta päätävältä ministeriltä eli ihramäki, periaatteella ymmärrättekö taas yhtään mitä teette. Eli isot talot, jotka kamppailee nuilla irtonumerohinnoilla (apu, seura...yms) niin hoitaa sen heittämällä porukkaa pihalle ja siirtämällä loputkin toimittajat avustajiksi (eli freelancereiksi). Varsinkin kuin mainosmarkat on ensivuonna tiukemmassa kuin tänä vuonna. Pienillä erikoislehdillä, joilla ei ole ketään, jonka voisi irtisanoa ja kaikki on jo avustajia niin tuota mahdollisuutta ei ole. Ihramäen vastaus raivostutti niin, että tuhosin sen jo.. Se meni jotenkin, niin en tiedä miten sinun alalla oleva lehti saa valtion taide/polittiista avustusta, mutta niiden avustuksia nostetaan kattamaan tuo alv:n aiheuttama kulujen lisäys... |
Lainaus:
-T-paitulithan ne juu oli. -toivottavasti, emäntä täytti lapun:D ASIA on jo hoidossa. nuorekas heleä ääninen nuorimies soitteli emännälle jo arpajais voitosta. |
Lainaus:
:D poliittista taidettahan tää lehti tosiaan käsittelee... :D |
Lainaus:
Lokakuu on kohta puolessa välissä. |
Lainaus:
|
onkos tietoa milloin uuden numeron voi ostaa?
|
Jos seuraava numero on yhtä hyvä kuin edellinen, niin vanha sanonta "hyvää kannattaa odottaa" pätee tässä tapauksessa enemmän kuin hyvin!
:) |
Lainaus:
Se oli meikän tietoinen päätös ja otin siinä riskin a)lehden viivästymisestä b) homma menee saveen. Tuo a) oli jo selkeästi nähtävissä, mutta b onnistui. Josta voi laittaa rastin seinään. Rasti seinän voi lukija nähdä lehden sivulla 3. Ensimmäisen kerran suomi off road -lehden historiassa. Lehti vaan näyttää paisuvan kun on sanottu, että on niin paljon tekstiä että kuvia voisi lisätä. Kuvia on nyt lisätty tekstiä karsimatta..eli tulee ns. pullataikina ilmiö.. Ja ollaanhan tässä edelisen aikataulusta huomattavasti edessä..syytäkin sano. eiköhän se pikkuhiljaa tästä ensi vuodelle tasaannu.. |
Olen varmaan jotenki nipo mutta tietääkseni vuosikerta sisälsi 6lehteä 2tullut ja marraskuu jo menossa..
Saa nähä tuleeko pukki kylään ennen uutta numeroa? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Samanlainen tilaaja mäkin oon...ja vartoon lehdykkää. |
Kolme tullut ja oiskohan 4-5 painossa
Lainaus:
Lainaus:
Tiedä sitten olisiko lukijoiden kannalta parempi jos lehti olis ohuempi ja se tulisi useammin (=säännöllisemmin. No tuleehan se nytkin, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti:D), odotusaika ainakin jäisi lyhyemmäksi :rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Pitää kompata myllistä ton kolmossivun suhteen, näin lehden teossa tiiviisti mukana olevana. Hyvää kannattaa odottaa, malttia vaan. Eiköhän tuo tosiaan ala pikkuhiljaa vakiintua. Näin pienellä porukalla tehtävään lehteen on melko vaikeaa mitään kiveen hakattuja ilmestymisaikatauluja laatia. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Pääasia, että sisältöä/lukemista riittää, onko niitä sitten 4 vai 10, niin minulle se on ainakin aivan sama. Tuntuu, että me nykyajan pullamössö/uusavuton/lusikkasiellä-sukupolvi ollaan totuttu, kun kaikki tulee heti ja nyt tai muuten vedetään itkupotkuraivarit keittiön pöydällä ja kakataan vaippaan...;) Pyydän kaikilta anteeksi, jos pahoitin kenenkään mieltä, mutta nyt tuntuu hyvältä, kun sain purkautua keittiön pöydälle...:) |
Eikös myllis luvannu jossain aikaisemmin (en jaksa kahlata topikkia läpi) että tilausjakso siirtyy ensvuodelle puuttuvien numeroiden verran tai jotain sinnepäin.
|
Lainaus:
Että tulee ne lehdet kun jaksatte odottaa. Eli kestotilaus jatkuu ensivuodelle. ÄÄH sokee kun olen ja ei lue tarkkaan. Niin täähän olikin jo tossa ylempänä |
Lainaus:
Paitti jos tulee quatronumeroita :o ei vaan... ei saa kiusata... lehtineekerin homma ei oo helppoo. Lehteä ja laskua odotellessa.... :) |
Enimmäkseen odotellen kunnon lehteä, kuin pakolla tulleita ohuita läpysköitä ilman luettavaa juttua (vanhat 4x4 Magazine:t.)
|
Lainaus:
Oli lehti mikä tahansa ja porukka miten iso / pieni tahansa, pitää jotkut kiinteät ilmestymispäivät olla lyöty lukkoon. Jos joku juttu ei ehdi seuraavaan lehteen niin räpätään se sitä seuraavaan. Ihan sama juttu pullan leivonnassa, kyllä se taikanan veivaus on joskus osattava lopettaa. |
Joko, joko? Marraskuun puoliväli alkaa lähenteleen kovaa tahtia. Onko seuraavasta julkaisupäivästä vielä mitään arvioita?
|
Petersen's 4 Wheel & Off-Road -lehdestä kopsahti eilen jo January 2012 numero postiluukkuun. Jätkät on pari kk edellä aikataulua sielläpäin.
|
LRO december 2011 ropsahti luukusta! :)
|
No sitten kun Mylliksen lehti täyttää samat vuodet kuin noi muut edelle olevat lehdet on nyt, niin kyllä sekin on edellä pari kuukautta!! Malttia, antaa Mylliksen tehdä lehteään... Pitäis olla painossa jo ja jos ei oo, niin kohta on!!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mieluummin harvakseltaan lehtiä korkealla laadulla, kuin merkityksettömiä läpysköitä vähän väliä. Mutta ajan kuluessa malttamamuus vie lopulta kuitenkin aina voiton ja alkaa kyselyikä :D:D
|
Montas näitä lehtiä ois pitäny jo ilmestyä? Mulle on tullu tasan yksi lehti ja siinä oli juttua ainakin sisusta... joo eli se olikin se tupla, millanen sit ollu se nro 1. lehti... itse itselleni vastaten; 4X4 MAAILMA -LEHTI, LADOGA-SPECIAL
|
Lainaus:
|
Jokohan sitä millon olis seuraava numero tulossa?
|
HUHUU.. !!
VOISKO JOSTAIN SAADA LEHDEN YHTEYSTIEDOT... olen jo maksanut teidän etukäteen lähettämän laskun nettikaupasta tilaamistani tuotteista. jossa ostin tavaraa noin 100 €. tilattu 1.10 ja maksettu 4.10 pikkusen alkaa vituttaa kun ei tavaraa näy eikä kuulu ja mistään ei löydy numeroa mihin soittaa... !!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi. Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle. |
Mahtuuko lukupaketti normipostilaatikkoon vai tarveisko suurentaa jotta mahtuu tuhti paketti tulemaan?
En ole tilaamassa mitään sontaa teiltä mutta pitäiskö käyttää aika vaikka lehden tekemiseen kun luottotietojen tonkimiseen.. Ymmärrän tietojen tarkistamisen jos tilaus on rahallisesti iso mutta luulen että teidän osalta puhutaan korkeintaan satasista! |
Lainaus:
alkaapi lähennellä asiatonta tämä viesti kokonaisuudessaan... |
Lainaus:
Ite aikoinani konkurssin tehneenä ja sen myötä luottotiedot menettäneenä mua naurattaa lähinnä nää kaverit jotka kyttäilee noita tietoja, se ei tarkoita että jos tiedot on kuralla jotta olisi perseauki! Ja voihan sitä tehdä sellaisen nettipuodin jossa maksetaan tuote tilatessa! Tosin riski on suuri saisiko tavaraa vaikka sen olisi maksanut.. Ja luulisin sen lehden olevan melkopaksu kun myllis kehui kuukausia sitten et lähes satasivua oli silloin jo? Jos jonkun mielestä olen asiaton niin chit-chat osiohan tämä on! |
Suurin osa meistä offareista on harrastajia-siis harrastuksesta on kysymys..Myllis varmasti oikeesti yrittää tehdä hyvää ja laadukasta lehteä-ammattimaisesti...
Ei kaiketi ole hyvämaun mukaista kuitenkaan täällä vittuilla-Myllishän on ilmoittanutkin että palauttavat rahat jos tilaus perutaan.Vaikkakin olen peruspersaukinen harrastaja,silti mulla on varaa odottaa lehteä-ei ole sekunneista kiinni tämätouhu..vaikkakin kisamme mainos meni vanhaksi,silti ei haittaa!Hyvä että on edes yx alanlehti Suomessa,se mikä pelaa jenkkilässä ei välttämäti täällä! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Olen samaa mieltä keskustelun järjettömyydestä. Sivuja on uudessa numerossa 128. Lehden selän paksuus on 5mm (painon ilmoitus). Ja olen edelleenkin sitä mieltä vitoset, kympit ja eurot on rahaa. Se on se köyhän osa. |
Lainaus:
Niin ja ehtiikös tämä uusi lehti varmasti pukin konttiin ? |
Lainaus:
|
Oiskohan perilla tuossa joulukuun 12. päivän paikkeilla
Lainaus:
Ja jos Myllis saa lehden postiin Itsenäisyyspäivän jälkeisenä keskiviikkona niin eiköhän se ole tilaajilla parhaimmillaan heti perjantaina ja viimeistään seuraavalla viikolla :eek::) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lisäksi perinnästä tulee myyjälle kuluja eli monesti menee tuotteet ja maksaa kulut. |
Lainaus:
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu. sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä. no anyway soittakaa mulle. SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan.. |
Lainaus:
Verkkokaupan tai siis koko nettisivujen uudistus on työn alla. Eiköhän ne siitä parane.. |
| Sivu luotu: 00:36 (GMT +2). |
|