![]() |
|
Nyt harmittaa ohuelti. Ajelin Hilmalla ja ihan tässä kotinurkilla oli lapsi tulossa sivutieltä reippaahkoa vauhtia polkupyörällä SUOJATIELLE, epäröi tiensivussa ja vetää pysähtyessään pyörän kanssa sellaista pikku kiemuraa niinkuin kaatuisi. Mulla vauhtia 55. Nopea tilannearvio: lapsi tuuppaa pyöränsä kanssa suojatielle hetkenä minä hyvänsä tai kaatuu siihen. No minä jarrutan, hyvin pysähtyy vaikka on lava täynnä pöllejä.
Hidastan ja lapsi pysähtyy, ei kaadu eikä mitään muutakaan. So far so good. MUTTA. Takanatuleva autolija on liian lähellä tai nukkuu ja jarruttaa sellaisen väistöhätäpaskajarrutuksen. Ei törmää, mutta varmaan pelästyi ihan sikana koska tilanteen jälkeen seurasi pihaan ja ulos tuli rouva todella hellakoukkuna. Kuskikin ihan hiilenä ja moitti mua käsittämättömästä ajosta. Ja mä vaan koetin välttää ajamasta lapsen päälle. VITTU. Minä kun en aja suojatielle pyrkivän lapsen päälle, siinä on ihan turha takanatulijoiden kitistä yhtään mitään. Ihme populaatiota. Jotenkin Hilman peräosan täytyy olla kiihottava kun niin moni haluaa ajaa niin lähellä.:) Onneksi ei sattunut mitään, mutta mua harmittaa kun mulle tullaan huutamaan liikennesääntöjen noudattamisesta ! |
Valion purkkiuudistus. Olisivat nyt etes jättäneet sen perinteisen avaustavan vaihtoehdoksi, mutta kun on tiukkaa liimaa molemmissa nurkissa. Miten pihi piimänjuoja saa sen viimeisen tipan heristettyä? Rinnuksille!
|
Lainaus:
|
Hilma on ihan liian rauhallinen. Tollasessa tilanteessa pitää palaa käämi ja mennä hyppimään vastustajan tuulilasi paskaks😋
|
Lainaus:
Edellinen lause samassa pykälässä: suojatietä lähestyvän ajoneuvon kuljettajan on ajettava sellaisella nopeudella, että hän voi tarvittaessa pysäyttää ennen suojatietä. Oikein alkoi minuakin sapettamaan autoilijoiden tunkeminen suojatielle vaikka ei olisi siihen oikeutta! :@ |
Lainaus:
Vai miten se lapsillekkin opetetaan nykyisin, olet hyvä ja täydellinen, tekosi oli vain tuhma... Vähän vastaavassa tapauksessa töytäisin koululaisen pyörineen nurin ja auton perään törmäs ukko saapilla.. Ite ryntäsin kattomaan miten koulupojalle kävi mut ukko rupes huutamaan et kuka maksaa kuka maksaa ja silitti saabin keulaa:mad: Koululainen oli onneksi ookoo mut saappikuski tarvis hetken päästä ulkopuolista apua et edes löysi rakkaan autonsa...:cool: |
Lainaus:
|
kellojen siirto.
|
Lainaus:
|
Perkele myöhästyin töistä tänä aamuna tuon kellon siirtelyntakia.
|
tuo massamyynti palstalla, myydään hirvee määrä kamaa, jokainen eri topikissa ja upataan niitä tasan neljän päivän välein. (Vain jotta sääntö täyttyisi)
Kun käyttää tuota uudet viestit toimintoa , niin tulee vain näitä myynti ilmoja sivu täyteen, dam it. Minun puolesta joutaisi poistaa tuo uppaus mahdollisuus ilmoista. Jos ostajaa kiinnostaa, löytää nuo hilut haullakin. Tai no sanotaan minimi kuukauden välein. Ja isommin offroadiin kuulumattomat vois myydä jossain muualla. No vähän helpotti... :( vaikka olenkin ainoa jota häiritsee :) |
Tai jos on paljon tavaraa niin samaan viestiketjuun eikä joka mutterille omaa topiccia.
|
Lainaus:
|
a4 saasta, joka tunkee postilaatikkoon. vois nuo perkeleen mainokset edes olla poltettavaa mallia. ja 4 kertaa viikossa tarjotaan jotain lehteä huippu edullisesti vain lehden tekemisen hinnalla.
|
Yhdellä työkaverilla lähti käsi sorvin pakan mukaan. :mad:
|
Muiden autoista kiinnostuneet nipit.
|
Lainaus:
|
Eikös se niin mennyt, että 'sellainen lemmikki kuin omistajansakin'? Jepjep, nyt meillä molemmilla on tikkejä ja molemmilla avohaava, joka ei ota parantuakseen.
Greaaaaat. I feel you, my dear dog, I feel you... |
Lainaus:
|
Tänään tuli uutta tietoa ja kyllä net suurella todennäkösyydellä toimivan käden saa. :)
|
Kesäharjottelijat (alaikäiset) sorvaili joskus työmaalla keskenään sorvikopissa, olen nähnyt noita onnettomuusvideoita ja oli pakko sanoa työnjohtajalle että en antaisi lupaa moiseen.
Seuraavaksi kuulin että sorvi oli pois käytöstä, onneksi oli vain ajanut terän pakkaa päin. Henki on höllässä pakan mukana pyöriessä. |
Unohdin vtu maksaa mätkyjen toisen osan....
raskasta...taas perseruvella tiliäpaikkaamaan... Ja kun verottaja ei vie niin mukulat ja puoliso vie sitten... Annan toisten mä talletella suuret seteli.... Ja laadin huolellisemman verolapun tänävuonna jotta vähennykset osuukohdalleen |
Illalla yhtäkkiä alkanut kuume. Alkuyö meni sit horkassa, loppuyö muuten vaan tuskaisena. Mikä lie basilli iski.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
se, että kun olet jollain töissä missä vaihtuvuus suuri. niin nyt sitten kun on itse pois sieltä (kun ei aina ymmärtänyt sitä ihmeellistä tapaa toimia) ja yrittää työllistää jossain itsensä, niin ei oikein kelpaa minnekkään 150km säteellä. kun on saanut tämän kyseisen firman "leiman"...
olisinpa ollut viisaampi vuosi sitten ja jättänyt työtarjouksen väliin... |
mikähän tuossa ei oikein täsmää kun tuli hommattua pajeroon SACHS kytkinpaketti,nii sisältä paketista paljastukin VALEON asetelma ja LUK levy.
yritin just välttää noita valeon ja luk kytkin osia ja ostin vähän kalliimman sachs.. sama paska eri paketissa...:mad: kyllä ärsyttää.. |
Mulkerot jokka ei pidä sovituista asioista kiinni. :mad:
|
Lainaus:
|
Tavallaan joo mut uutta jo kalastellaa.Lähinnä tuo kommentti koski kakkoskuskia joka jyyppäs itellee helvetimoise jysärin ja veti puihi.
|
Ammattitaidoton duuniporukka, tai oikeamminkin oma-aloitteeton. Kokoajan pitää käskeä, jos meinaa että mitään tapahtuu ja vaikka samoista asioista on puhuttu moneen kertaan. Ja ei vaan voi olla enää syynä se perinteinen "oho, emmähuamannu":mad:
|
Lainaus:
|
Ostajat, laitoin tuossa Tori-sivustolle myyntiin kahden istuttavan valkoisen nahkasohvan, joka on kuin uusi, muodolliseen 10 e hintaan. Melkein samantien kun ilmoitus eilen putkelle ilmestyi, soi puhelin, ja vähän huonosti Suomea rannikkoruotsalaisittain puhuva rouvasihminen ostaa sen kuvan perusteella, ja lupaa miehensä sen hakevan tänään 14 mennessä, tottakai rouva soittaa 046- alkuisesta prepaidista, ei kuulu 1530 mennessä mitään, soitto rouvalle, kyllä mies on lähtenyt jo tunti sitten Kirkkonummelta ja kohta siellä, ja soittaa...
1730 mennessä ei mitään kuulu, ja yllättäen, numero ei enää vastaa... Voi V****u, kun ei voida ilmoittaa edes että ei kiinnosta. No, olihan nuita muitakin ostajia, joilta sähköpostia sain ja numeroa, soittoa heille, yksi ei tiedä, saako mistään peräkärryä lainaksi että ostaisi yms. No, yksi Lady tai "Puuma" vaivautui paikalle katsomaan, no pieni naarmu löytyi, voi voi, tuossa on naarmua... No, sopiiko jos haen torstaina selkävaivaisen ystäväni kanssa, kannatko sen autoon asti kerrostalon neljännestä kerroksesta... Voi hyvän tähden, 10 e sohva ja käytetty, ja jaksaa nillittää, aivan sama kuin olisi ostamassa sadan euron kesäautoa, ja alkaisi valittaa jostakin kuprusta... |
Lainaus:
|
Xeroxin tulostimet!
Älkää ikinä ostako, liisatkko tai edes kusko niihin päin! Tokihan kiinalaista saa halvalla, mutta mikä oli vikana niissä Canoneissa mitkä vietiin pois?!?!? Ei niin mikään!!! Nyt tämä paska miettii puoli tuntia josko tulostaisi vai ei. |
Samsungin tulostimet kanssa järkeilijöitä, mutta ei täältä Canonillekkaan hyvää ääntä eli kattokaa tarkkaan ku hommaatte että jos 64-bittinen käyttöjärjestelmä että sille tosiaan löytyy ajurit. nimimerkillä lasershot LBP-1120:n kanssa tapellut, käyttiksenä win7 64-bit. lähti tulostin lepikkoon, ei oo ajureita ei. murr :mad:
|
Jatkan myynti ilmoista, siellä on eräs tavara eräältä ihmiseltä suoranaiseen sika hintaan. Juurikin saman tavaran saa 1/4hintaa tilattua, ja ihan varmaa nämä on samasta paikasta ostettu. Eikait sitä kanssa offaria piä kusettaa
E: ja onpa vielä huuto, eli lähtö hinta on jo 4kertainen tuotteen oikeeseen hintaan. |
Lainaus:
niin eikös se ala valittamaan ku käsijarrun kahva nousee liian ylös... vertas muistaakseni volvoon. ja piti oikein hyvin käsijarru, vetäessä ne naksahdukset ovat eri pituisia. |
Kaikki on vaan niin perseauki kiitos jutan ja jykän että pitää taikoa romuista rahaa :D Onhan siellä joku katon kautta pyörähtäny kompurakin missä on sitä ja tätä rikki huutona ja lähtöhinta jo maksimi mitä tommosesta kehtais maksaa ja lause että jos hinta ei miellytä niin tuotetta ei myydä..
Olen kysyny ja kysyn edelleen että mikä vitun huutokauppa se semmonen on :D |
Ei sitä joo enään nuorene??
Ikuinen ajan, rahan ja terveyden epätasapaino??
Nuorena oli terveyttä vaan ei rahaa, vanhempanarupee olee hieman rahaa vaan rupiaa terveys hidastaa toimintaa??? Joo kyllä sitä pikkuhiljaa rupeaa kroppa kertomaan että et ole enään nuorukainen??? Itekkin oon ajatellu että tässä kerkee toivottavasti vielä yhden isomman rojektin tehdä noitten auto hommien lisäksi. Tarvis hankkia se viimenen rempattava maalaistalo työtiloineene ja siitä tehdä itselle mieleinen. T. Ismo Ämmä |
Vasta nyt alkaa tosissaan vituttamaan, et kaveri putos jäihin reilu kuukaus sitte ja löydettiin about. viikko sitten.. Outoo miten se ahistus alkaa vasta tosiasioden selvittyä kasaantumaan.. Oli hieno mies ja vasta 27v. prkl!!! Sanovat et pieni lapsi (täs tapauksessa 3v. poika) pääsee helpommal, kuin esim. teini-ikäinen, kun ei asiaa täysin hahmota... Kaikesta huolimatta VITUTTAA!!!!!
|
Huudot on kusetusta!
Lainaus:
-Vaikka olisinkin ostamassa kyseistä tuotetta. :rolleyes: |
Hyvin ehtii maatilan vielä parannella sopivaksi
Lainaus:
Ehdit aivan hyvin vielä sen maatilan ostamaan, kohta niitä saa vielä halvemmalla kun aiemmin kun ei noi itänaapurin ostajat hintoja nostata ;) |
Ei sen niin väliä, komiat ajeloo toitsuilla......
Lainaus:
|
Stefat
300 TDi:hin tilatut jakopään puoleiset nokka-akselin ja kampuran stefat on vääriä :mad:
|
Palstalla osia myyjät jotka myyvät paskaa.osat ehjiä osia niin tulee paketillinen rikkinäisiä/käyttökelvottomia osia.
|
Lainaus:
Suomeksi sanottuna kyse on petoksesta, joka on rikoslaissa rangaistava teko ! |
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
Ite oon aika paljon myynyt ja ostanut täällä palstalla ja jos oon myynyt jotain mikä on ollut viallista tai huonoa niin aina on sovittu ostajan kanssa mitä tehään,palautetaanko rahat vai sovitaanko jotain muuta. |
Homojen mielistely
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...10007_uu.shtml
Hyi helekatti, minä ainaki postitan joka ikisen kirjeen tai kortin takaisin lähettäjälle jos siinä on homon perse postimerkkinä!!! :eek::mad::eek::mad: Olisin luullu että joku raja on postimerkin kuvissakin, mutta ei. http://static.iltalehti.fi/uutiset/m..._1304TL_uu.jpg |
^^ eikös tuon pitäisi olla kakkosluokan postimerkki?
|
Lainaus:
|
[QUOTE=FinnDRZ;1124038]^^ eikös tuon pitäisi olla kakkosluokan postimerkki?[/QU
Ehdottomasti :D:D:D |
Lainaus:
Mites tapsa4x4 kun sulta ostin ne britaxin valot huudosta, olen kyllä paketin hakenut postista mutta en ole vielä aukaissut :) taitaa siittä kohta kolmeneljäviikkoa olla :) Aukaistaan sitten syksymmälläkun alkaa taas pimeä tuleen... |
Lainaus:
|
Tasa-arvon nimissä ehdotan lesbojen pillupostimerkkiä.:)
|
Riittäköhän merkissä liimaa kiinnittämiseen?
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Rupee taas oleen nuppi melko täynnä tota työmaata.
Kauheella kiireellä yritetään jotain tehdä ja sit ihmetellään kun kaikki menee päin vittua... Johan tätä pelleilyä ollaanki tässä jo melkeen 2 vuotta seurattu, aika ruveta katteleen uutta paikkaa? |
Lainaus:
|
yle areena.
Eikö nekin vois vaan suosiolla käyttää jotain toimivaa jakelukanavaa esim youtube. vittu kerrankin olis halunnut jotain kattoa, niin bitrate heittelee ~240 - 720 tjsp. VMP kerrankoitin "parasta ennen"iä kuunnella bitrate oli silloinkin jotain ~240... |
Lainaus:
|
Vituttaa tuon soa hj:iin katsastus asia.Katsuri mittas vaan akselin halkaisijan ja sanoi ei kelpaa liian korkea vaik kokonais korkeus on kohillaan.VITTU!!!!
Missä konttoris kotkan seudul ois hiukan ymmärtäväisempi kohtelu? |
Miksi helvetissä vankilassa olevat saavat päivärahaa? Se on vielä parempi mitä joittenkin palkat?!? (n. 2000€ / kk)
Pois pitäs päiväraha tollasilt ottaa, teeveet ja kaikki! Perkele kun vituttaa tämä suomalaisuus joskus... :mad: Täysin läpimätä joistain kohti.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tilastoa vuodelta 2013
Lainaus:
Vaikka olenkin pitkälti samaa mieltä niin tässä tarkempaa tietoa tuosta palkanmaksusta yms. http://www.rikosseuraamus.fi/fi/inde...hankaytto.html |
Lainaus:
|
Hyvällä liksalla kannattaa vähän lusiakkin....
Juristi: 5000 €/kk tutkintavankeuteenkin – ”Laki pahasti pielessä”
– Hän nauttii samalla 5000 euron palkkaa istuessaan tutkintavankeudessa. Hän saa puolet noin 10 000 euron palkastaan. Virkamieslaki on melkoinen, Pekkanen myöntää. http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/6838...laki-melkoinen |
Lainaus:
Kuten rane58 linkitti, niin yksi tapaus... mutta periaate kuitenkin sama, että ei noitten pitäisi saada yhtää meidä verorahoja! Eikä heidän pitäisi mistään itsestäänselvyydestä saada mitään, eikä vankilassa oloaikana edes. Ja tässäkin yksi linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...34334_uu.shtml "Avolaitoksessa työskentelevät rikolliset ovat Iltalehden tietojen mukaan tienanneet jopa yli 2 300 euroa kuukaudessa samaan aikaan, kun vartijat joutuvat tulemaan toimeen alle kahden tuhannen lähtöpalkalla." "Palkkanauhan päätesivu paljastaa huumerikollisen kuukausipalkaksi 2 308 euroa. Koko kuukauden työtehtävät olivat samankaltaisia: lumitöitä ja soppajakelua." |
Kyl mä ihmettele, mitä mä ihmettele...
|
Lainaus:
Päivärahastahan tässä alkuun oli puhe,kun sanoit että istumalla saa jo tuon 2000€ Se onko tuo oikein,en ota kantaa. |
Lainaus:
|
Onhan tuo vangin palkka/päiväraha hyvä tietää jos meinaa nälkä tulla niin käy potkimassa riittävästi näyteikkunoita tai jotain niin pääsee töihin varmasti...:cool:
Ja tuskin tarvitsee käydä kun kerran työhaistattelussa, ja sitten kun on ollut useammin siellä "töissä" niin aina pääsee helpommin ja helpommin entiseen virkaan aitojen sisäpuolelle:D Paremmin pidetään vangeista huolta kuin tavallisesta lainkuuliaisesta köyhästä. Eikös ne "ammattimiehet" ole talvet siellä hoidossa ja kesät rannoilla...säästyy vuokrarahatkin parempaan käyttöön:rolleyes: (muistui mieleen se huippu-uutinen kun vangit olivat menneet lakkoon taivaskanavien puutteen vuoksi tms. :D) |
Minä iha itte..Aloin jo Mersu poloani morkkaamaan että mokoma perkele leviää..vitut se minkä leviä ..omistaja on vaa nii tyhmä ettei tajua autonsa toimintoja.Asia koskee ilmastointia..se ku ite nuuskii koska se on soveliasta laittaa päälle ja koska ei ja ...ei kehtaa enää edes tilittää enempää..
|
Vaimokkeen harrastuspäivä Ypäjällä ei mennyt putkeen toisessa lähdössä.
Vtun kopotti alko puutuun vissiin liian kovan eilisen harkantakia.... Ja perkele kun kopukka hyppää kotona 125 rataa helposti niin nyt sössi 110 radalla.... |
Lainaus:
a) Siis se, että noilla vangeilla on joku kannuste opetella elämään, kuin ihmiset konsanaan. Siis nuo vangithan kävelee tulevaisuudessa kadulla samalla lailla, kuten itse kukin? Ja jos tuo, esim. muutaman 1000 tuntia maksaa yhteiskunnalle muutaman tonnin, ja vapautuneella vangilla on tonni pari rahaa, kokemusta rahan käytöstä, ja kaikkein tärkeimpänä: Kyky tehdä työtä, ja nimenomaan säännöllisesti ja ohjatusti! b) Jos vaihtoehtona on syrjäytynyt, katkera, jne, perseaukinen jantteri, joka potkastaan vankilasta kadulle.... -> voisin lyödä aika isot veikat, että tulee poliisin asiakkaaksi aika pian. Kunpi olisi mieluisempi naapuri? (siis työssäkäyvä entinen vanki, veronmaksaja, vai tuo sossun sijoittaman/rahoittama n.1000e/kk... joka pienen toivossa myy sinun/läheisen pyörän tai automankan 10 eurolla...) Tuohan rangaistusasteikko on mitä on, siihen en ota kantaa nyt. p.s minäkin olen hakemassa noita "linnakundien" tekemiä tuotteita, siis myös tulorahoitusta on.... http://www.rikosseuraamus.fi/fi/inde...atuotteet.html |
Vitutuksen lakipiste tul saavutettua keskiviikkona, ja sen kirkastumisen hetken jälkeen ei oo paljon mikään onnistunt vtuttaa.. Kumoaa ilmeisesti itsensä omaan mahdottomuuteensa.
Mie kerään palikat lattialta, ja jatkan typerää hymyilemistä... :D |
joka vuotinen haudalla käyminen vituttaa.. :mad: :eek::eek:n:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
|
Lainaus:
Tänään just aihetta viitaten pähkäilin asioita, enkä osaa edes kuvitella, toivottavast en ikinä joudu oppimaankaan. |
Lainaus:
Ja tuo palkka voi olla jopa 7,3€ tunnilta, mutta koulutukseen tai työhön osallistuva saa verotonta toimintarahaa 0,7-1€ / tunti. EDIT. Nyt vituttaa toinenkin asia Nyt vituttaa nämä saatanan kukkahattutädit ja marisijat, jotka ottavat syyllisiltä kaiken syyn pois ja syyttää virkavaltaa! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...679537083.html Tuo ei ole todellakaan poliisin vika, se on täysin nuoren oma vika jos ei noudata sääntöjä ja lähtee karkuun... Vituttaa nuo ketkä valittaa että muka on poliisin syytä tuokin kuolema?!? |
vituttaa se, kun on tullut muutettua työn perässä kotipaikasta ja tavallaan entisistä kavereista oikeasti toiselle puolelle suomea.
sitten koittaa jotenkin saada aina vapaapäivät menemään, ei oikein aina keksi tekemistä. vieläpä se, kun on muuttanut kaupunkiin ja ollut lapsuuden/nuoruuden maaseudulla. kun siellä ollut "aina" jotain tekemistä. tallillekkin tulee matkaa ~70 suuntaansa, ei pienen homman takia viitsi lähteä ja parempaakaan tallia ei lähempänä ollut... mutta näillä mennään, toistaiseksi. |
Kesä renkaat...
Pajerosta epäiltiin jo viime kesänä jotain vikaa olevaks kumeissa ja nyt kun pesin niin aurinko paljasti totuuden. Patti ja lommo vierekkän eli runko vaurio... olis noilla nyt vielä kesän ajellu vaan eipä viitti alle laittaa, eiku taas rengas kauppaa tekemään... :mad::mad::mad:
|
Nooh, tuli vaihettua kesätassut alle toho pajeroo... viimestä rengasta kun vaihoin takana oikealla, nii pullotunkki lipeskin lankulta vaakatasoo, ja sitte olikin jarrulevy osittain maan sisällä jo.. :D
Tunkki sen sit pysäytti, tuli vaa mukavahko lommo siihen ulkopinnalle.. :mad: Noh, kyllä sitä vielä voi käyttää, mutta varauksella.. EDIT. Minulla oli kyllä tuettu tämä, mutta ei sivuttais suunnassa.. sen takia pääsi maahan asti tuo jarrulevy. |
Kun ei ole työkaluja mitä tarvis..ja eikä myöskää pelimerkkejä hankkia niitä. Autostaki löytyy kaikenmoista askaretta enemmä ku kuvitteli..kuten aina
|
Vituttaa ku epähuomiossa tuli ajettua TAAS sivariautoo vastaan pikkusen liian kovaa... 200€ sakkova duda... ois tuollekkii rahasummalle parempoo tekemistä keksinä!!
:mad: |
Lainaus:
että kyllä niillä nykyään alkaa olemaan ihan normi autoja |
Turhat kuolemat, varsinkin nuorempien ihmisten.
|
Lainaus:
Ite en edes vielä suunnittele kesärenkaita. Ja ellei tule ihan offtopic niin vituttaa ku lumet loppuu. |
Tehostin ja ohjausiskari paskana ja silti piti käydä mettässä,nyt vas. etusormi murtunu ja 3-4vk "saikkua".Puhelin rumbaa vakuutusyhtiöön jos jotain sais takasin kun ei pääse oikeen töitäkään tekemään korjaamolle.Lisäks kaikki omat hommat kotona mm. hevostarhan teot,polttopuut yms mitkä jää rästiin :mad:
|
Ei ne sivarit liikennettä valvo tai ainakaan pikavoittoja jakele
Lainaus:
|
Jos ei tämä jatkuva työttömyys ja siitä johtuva rahan vähyys riitä, niin hajotin sitten vielä ledlenser otsalampun.
Johto poikki sisältä, jota aloin korjaileen tuossa niin eiköhän sitten irronnut piirilevystä komponentti ja tolla mun isolla rohjolla kolvilla sitä ei enään saa kiinni. PRKL kun pitää olla tämmönen poropeukalo. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Byrocratille: Tullu itelle vaan tapa sannoo sivariautoiks nuita pahulaisen naamioituja polliisiautoja xD |
Toiset sakot parin kuukauden sissään, ja mopokausikin alkamassa, viddu:o
Ja nyt meni vielä päiväsakoille, niin kyllä tuo rahanmenokin harmittaa:mad: Eipä siinä silti, ittiä sai tästä kerrasta syyttää. |
Nutturan juuressa savuaa jälleen..vastoinkäymisille ei loppua näy..nyt paukahti kaivosta vesipumppu..mitäs helvettiä sillä vedellä oisin tehnykkä sehä vaa kastelee.Pirtti on nyt takuu kuiva.Mukava viä tälläi työttömälle sellane pieni tonnin paukku siitä ristukse pumpusta ku joutuu uuden ostaan "#"@*¨¤$£!!!
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 03:49 (GMT +2). |
|