![]() |
|
Muutaman päivän etsinyut vikaa Hiluxista kun mankkari normisti sammuu heti kun avaimen kääntää off asentoon mutta muuttui viiveellä (n.2-3sek ) sammuvaksi.
Meinas jo hermoa kiristää kun ei "vuotoa" löytynyt mutta tänään töihin lähtiessä välähti ottaa invertteri irti tupakinsytkäristä ja kappas vika poistui. Eli invertteri syötti hetken sitä väärään suuntaan herätevirtaa grammarille :D :D |
Joku audiopoju/typy voisi kertoa, miksei Lällissä pysy soittimet vireessä.
Mie en ite ymmärrä autosoittimista mitään, yks offikaveri on ne asentanut ja useampaan kertaan säätänyt. Vaan sunnuntaisin kun lähtisin Lällillä kauppaan, ei basso ole enää napakka vaan pörähtelee vain. Ja jos sen säätelee uudestaan, viikon päästä se taas vaan pörisee. :confused: |
Mulla oli aikasemmin hima pihalla todella isot ruudut. Ford f250 mahtu heittämällä ruutuun ja ovet sai viel auki. Nyt taloyhtiön nerot keksi että tarvitaan lisää ruutuja niin ruutuja kavennettiin ruutuja että saatiin niitä enemmän samaan tilaan. Nyt ruutuun ei meinaa mahtua E-mersulla. 7 sarjan bemarille piti kinuta se ainut isompi ruutu että saa ovet auki.
|
Lainaus:
Ite laitoin vilkun valmetissa vasemmalle hyvissä ajoin ja peilistä näkee, et kärryssä vilkkuu vasemmalle Niin eikö joku urpoturpo lähde ohi, huomasin sen peilistä ja risteyksen kohdalla kuormaaja eteen :D :D :D Nopeen väistöliikkeen teki jalkakäytävälle varmasti katsomatta ja tais paniikki jarrutustakin harjoitella :D Itse katsoin ettei jalkakäytävällä ole ketään jos tää vasemmalle vilkuttavan ohittava tekisi komeemmankin väistöliikkee ja maastoutuisi ojan Harmittaa kun ei ollu kauha matkassa ois saanu tehokkaammin opetettua mulkkupäätä :( Tosin sit ei uskalla jossei ole tietoa vilkkuuko takana vai ei, mutta tosiaan paskakärrystä näkee valosuojan sisälle, et siellä vilkkuu tai ei |
Lainaus:
|
Lainaus:
En muista ajaneeni kuin Valtralla jossa ei olisi ollut merkkiä kärryn vilkuille. Belaruksessa on, Casessa on, Massikassa on... |
Lainaus:
|
Vuotava tankki
Tankin otin irti ja niin ei tarvinu paljoa tutkia missä reikä... Joku älykääpiö porannut pari töruuvia lattian läpi. 4 reikää ja kahessa poikki oleva ruuvipaikalla.
Lukeutuuko minkälaisiin patentteihin jos moottorin tiivistemassalla ja peltikateruuvilla paikkis? 2reikää aina vierekkäin niin kahella korjaantuu.. |
Mainokset televisiossa: Mac Donaltsin sössöttävä ei selvää saava nuori näyttelijä ja S-ryhmän hurri tekeleet
Joka vitun joka toisessa tv ohjelmassa pittää olla joku värillinen selevittämässä miten ihan oikeesti ollaan suomalaisia ja kunnioitettaan suomalaisia arvoja? Lerma jotkut Commat ei sovi Mäyriksen teliin. Ei nouse 120kg suorille käsille, siis ylös, jos joku ei älynny. |
Kävin paikallisessa kysymässä suuttimia kelkkaan, ettei tarvis taas tilata eri paikasta niitä. Niin vastaus oli, että "ei ole ku ei kannata varaosia pitää varastossa... Että tilaamalla saadaan."
No, ei minunkaan tarvitse kotoonta niitä mihkää lähtee mettästää, yhtälailla ne minäki saan tilattua kotia. Tavaran tilaus toisesta liikkeestä. Ensimminen kuljetus tapahtuu Postnordilla, sen jälkeen kuljetusliike hoitaa terminaalista eteenpäin ja kotitoimituksena. Soitti ja kyseli olenko kotona, tavaraa olis tulossa :D Vastasin, että en ole eikä ole muitakaan. Sovittiin, että vie paketin terminaaliin ja sieltä ovat yhteydessä uudesta jakoajasta. Soitin tiistaina (eli seuraavana päivänä), että perjantaina otan ne, niin sovittiin, että otan ne ohiajavasta jakoautosta ja laittavat paketeille "eston" päälle, etteivät siis lähde takaisin lähettäjälle. Niin eikös perkule keskiviikon ja torstain työnnä sähköemailia, että palautuksenne on vastaanotettu, että mitähän aktuaalista vittua :eek: No, soitto postnordille. "Joo tänne on kuljetusliike kirjannu, että asiakas kieltäytynyt vastaanottamasta.." joo ei, vaan sovittiin perjantaina autosta nouto. No, paketit meni takaisin ja nyt uusi tilaus vetämässä :) |
Mielensäpahottajat. Mökkinaapuri alko huutelemaan laiturilta ja valitti että lapset on huutaneet 4 päivää yhteen menoon. No totuus on että huutoa on varmasti kuulunut, noin tunti päivässä kun lapset on uineet. Sanoin käävälle vaan että valitettavasti lapset pitää hiukan ääntä kun niillä on kivaa. Paljon enemmän ääntä lähtisi jos korvataan lapset juopottelevilla aikuisilla. Ja se huuto kestäisi 24/7.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Nykyisessä maailmanmenossa on joku muuttunut koska itse olen ollut todistamassa huutamisasiaa koululaisia kuskaavassa autossa (joskin sielä saattoi huutaa myös känniläiset :D). En nähnyt siinä mitään hauskaa ja oli vaikea keskittyä ajamiseen ja asiaan oli puututtava. Viime yöllä ei nukkunut kovin hyvin osaltaan siksi koska lähistöllä tuntuu olevan joku nuorison yöllinen motocross rata tai siltä ainakin kuulostaa vaikka mitään rataa ei pitäisi olla... On nyt aikuisen sukupolven mietittävä asia kumpi tärkeämpää maksimaalinen itsensä toteutus vai se, että annetaan muille ihmisille tilaa, ettei tunkeuduta esimerkiksi melulla toisten elämään liiallisella tavalla. Se on tärkeää jos ihmisiä on tiheässä. Itseä vanhemmalla sukupolvella taas oli asiat niin, ettei ollut selvää saako lapset edes puhua. Varmaan jossain menee kultainen keskitie. |
Lainaus:
Kakarana muistan, kun siirtolapuutarhassa naapurin mummo kyttäsi meitä ja syytti serkkupoikaa portinsa rikkomisesta. Oli siitä samasta casesta syyttänyt tätini mukaan myös enoani saman ikäisenä, noin neljännesvuosisata aiemmin. |
Lainaus:
Itsellä ärsytystä jollain tavalla tuo jos lähellä on aikamoinen huuto, eikä tunne edes ihmisiä. Jos tuntee jonkin verran, paremmin tulee juttuun. |
Lainaus:
Tottakai naapurisopu pitää olla. Toi skyytsä on luonteeltaan ihmisvihaaja ja muutenkin aina seisoskelee liiterinsä kulmalla kurkkimassa pusikon läpi mitä naapurit tekee, joten minä en se juttuseuraa kaipaa. |
Lainaus:
Saattaapi olla, että hyvät naapurivälit vaatii paljon enempi panostusta kuin huonot - vähän siihen suuntaan, että itsellekin luontevimmin juttelee ne, jotka on tuntenut omat isovanhemmat. |
Jahas, pääsin naapuriasiaan. Kattelin jo pari-kolme viikkoa sitten että mun roskapyttyyn täällä Skoteissa on laitettu styroksia, ok, ei isompi ongelma kun mun vähäiset yhden miehen roskat sopii hienosti kahden viikon tyhjennysväli huomioiden enkä vaivannut päätäni asialla sen enempää.
Tänään olin viemässä roskapussia ja totesin että pytty on aika täysi, ihme juttu kun siellä oli ennen himareissua pari-kolme tavan muovipussia... nyt siellä oli reilu pahviloota täynnä kaikkea shittiä. (ja kun täällä tulee v*ttuilua jos esim pahvia laittaa enemmän tavan pyttyyn) Sattui olemaan kirjekuoriakin, joissa seisoi kivasti naapurikämpän osoite, semmoinen nuori kinkkipari siinä asustaa. Nyt lähtee se roskakasa mun pytystä siihen niiden loossiin ja lappu omaan loossiin "älä rupee mulle". Muutenhan tämä ei olisi niin iso asia mutta omat roskat pitäis mahtua vielä kaksi viikkoa johonkin ja sit toi väärän kaman laitto. En tiedä mihin noiden pytty on hävinnyt, lieneekö jätetty tonne kadunvarteen eivätkä sitä tajua. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sun pitää laittaa kinukkiparille lappu kielellä mitä ne ymmärtää
"世界所有的垃圾塞盡你们的屁股" :D Mutta oikeasti..eihän ne talon käytännöistä varmaan tiedä,pytty kuin pytty |
Todellakin ihmetyttää ja joo - vituttaa
1 Liiteet
Suomalaiset, jotka hylkäävät omat perinteensä ja juurensa :mad: ketä tällaisella miellytetään hä!? Ihme touhua.
https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=206160 |
Lainaus:
Tämä on aivan perceestä. Ei vaan jaksa tajuta tätä meininkiä, jos ei maan tavat miellytä niin pahoittakoot sitten mielensä. Kohta voi enää ruottalaisille vinoilla niiden hyssyttelystä kun ite ollaan pahempia... :( |
Maamme ja perintömme on myyty, ei kun ne on annettu pois...
Sankarivainajat pyörivät haudoissaan..... :(
Nykypäättäjät saisivat hävetä! :mad: |
Lainaus:
Kaikki mikä vähänkään viittaa siihen, että meillä olisi jokin oma kansallinen identiteetti ja ylpeyttä isiemme saavutuksia kohtaan, on liian isänmaallista. Sen sijaan kaikille on opetettava, että Suomi on paska maa ja suomalaiset paskaa väkeä jonka tulisikin nyt väistyä parempien monikulttuurisien kansojen tieltä. |
|
Kyrvänsyylä
Tääkin vloppu meni täysin vituiks.. piti halli järjestää laittaa tää vloppu,seissy kaikki ja odotellu inspiraatioota
Hain sitte ramin kaverin pihalta,ollu siel jokune viikko. Ennen ku olin kotona aisti sanoi jokin ei pidä paikkansa.. Tuoksuu hieman nafta.. ja ei ehkä käy iha100% ku pitää.. Kotiin perutin paikalleen auto,käytin siin.polkasin pari kertaa ja tuli vähemmän mustaa mitä yleensä.. jätin käymään ja menin muuten vaa tsekkaa konetta.. Perkele naftaa suikutti,sammutin kone hain avain.. No 3 eka polttoainesuutin putkea aukaistu,heitti polttoainetta konetilaan ja pakosarjan päälle.. Sitt tarkkana aloin katsoo ja huomasin lisää.. koska olen vaalinut minun jumalten lahja moottoreille cummins dieseliä ja tiedän tasan kaiken siit autost. No paljon lisää vaivaa/töitä ja rahanmenoa kun oli kateelliset kusipää idiootit sabotoinu, ja jos en ois huomannu nii ois ehkä tullu konerikko ym ongelmia.. eka tien päälle ois alkanu jättämään toki.. Paisariin kaadettu jotain ehkä hydrauliöljyä.. Moottoriöljy oikea ruskea/kultaväri hais kumma/palanu vähän,ja ei haissu taannoin ku katoin ja öljyt+suod ajettu1000km 15w40gulf. Ja öljykorkki ei ollu kunnoll kii.. Aika notkea oli ku tiputin ulos.. öljynpaine ei pahemmi alhainen ollu kuiteskaa.. oisko siihenki laitettu ohutta hyddiöljyy?! Polttoaine suodattimest tiputin pari desiä ulos,ei haissu pahemmi dieseli kaadoin pellille ei sytkärill eikä toholla syttyny.. sormissa tuntui kitkaiselle,hais vähä vanhalle bensalle vanha tärpätti tms.. en tiedä.. No aika touhu sitte minulle.. Nyt Joutuu huuhtelee vaihtaa jäähdytysnesteet ja kun tohon menee joku 20-30litraa.. moottoriöljyt pari kertaa(10-15litraa kerta..) +öljysuodatin pari kertaan. Polttoaine suodatin muutama kertaa. eka purkaa täyttöputki imeä ulos noin30-40litraa dieseliä missä jotain paskaa Sitt täyttää 10litraa imeä se,täyttää ja taas imeä.. purkaa esisuodatin ja pa suodatin ja putsailla ja linjoja putsilla. sitt täyttää toistasataa litraa diesel+lisäaineet+2t öljy.. Siin meni se vloppu ja kulut aineisiin+työaika. Hienoa toimintaa tällanen:mad: |
No voi sun saatana mikä sabotaasi :mad:
|
Joo!! No nyt parin päivän suhraamisen jälkeen on kaikki litkut tyhjätty huuhdeltu pesty vaihdettu ymym.. ja tankki täynnä uutta, meni viikonloppu siinä
|
Ehkä kannattaa katsoa uudemman kerran ne "kaverit" läpi.
|
Joo kovin on erikoisia "kavereita" sinulla?
|
Tähtäimen läpi pitäs katsoa tuollaiset! Mut tää paska poliisivaltio kieltää senkin..
Ja eipä ne kavereitani ole, veikkaan että siel missä auto seisoi niin sen hullu puolveli tai sen pojan ja tuttavien urotekoja! Luuli varmaan että se auto oli sille myyty. Onhan se hullu kateellinen ukko jo yli30vuotta tehny kiusaa mun tutulme,kaikenmaailman pikkuvittuilua vahingontekoa harmia ym,perättömiä rikosilmoituksia ymymym.. Mut eipä sääntösuomessa mitään voi niin saa ite syytteet.. ja tollaset runkkarithan vaan odottaa että tekis jotain ja sitt piiloutuu lain taakse. |
Se että kun vankilasta pääsee tai päästetään rikoksentekijä lomalle, niin jää vain tarpeeksi pitkäksi aikaa puntikselle ja istuma-aika ja rikokset nollaantuu. Hieno laki meillä :confused::mad:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005380023.html Ja "Sami Sinisalot" jatkavat nettipetoshommiaan. |
Erikoinen ilmiö tienpäältä. Muutaman kerran käynyt nyt vähän ajan sisään tämmöistä. Vastaantulevan auton kuljettaja pitää nenästä kiinni. Joo, tiedän että tämmöinen vanha kuorma-auto ei aina liiku savuitta mutta onko tämä nyt jonkinlainen protesti. Vanhoja autoja, vanhoja kuorma-autoja vai vanhoja dieselautoja kohtaan?
Vai onko jossain piirissä kehitetty uusi hienostunut tervehtimistapa? Autoilijat ovat olleet minulle kylläkin täysin tuntemattomia. |
tuo jokavuotuinen ensilumen tulon ihmetys. Vauhtia tilanteen mukaan ni on mukavampi ajella viellä huomennaki ( ilman keula kurtussa) wink wink..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tyrsk :D
|
Lainaus:
Poika kuule - tällä palstalla ei kannata paljon piätään aukoa... |
Lainaus:
|
:D
|
Naisten ajatus maailma ei vaan ymmärrä
|
Lainaus:
|
Oikeastaan jopa vituttaakin, Turussa suolataan jo pyöräteitäkin. Sitä kironnut kun autoteitä suolataan tarpeettomasti (jos se nyt koskaan on tarpeellista), kuten tänäänkin plussakelissä pari tuntia ennen vesisateen alkua. Mut ei tosiaan käyny mielessäkään et pyöräteitäkin, ilmankos koira lipsutellutkin räpylöitään aina kun käyty määrätyissä paikoissa kävelyllä, ei tarvii enää mennä tai sit ainakin pestä tassut aina kotiin päästyä.
|
Lainaus:
Ja liekkö sen takia nyt suolattiin, jos tuo vesisade muuttuisikin vaikka lumeksi.. |
Lainaus:
https://youtu.be/pc6Xcv0uEbM Schwalben rengas mahtui eteen - olisi hyvä jos molemmat on samanlaiset: https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ngas-29-x-2-25 Nyt tänä talvena lisäksi fatbike. Molemmat on 1000 watin teholuokkaa. En ole vielä niin huonoja pyöräteitä löytänyt etteikö eteenpäin pääsisi, ainoa mikä on ikävää jos on pimeätä ja pyörätiellä on helkatin moisia jääkökkejä tai muita esteitä. Siksi pitää olla myös aika hyvät valot. Tänä talvena ollut taas niin ikävää jäätä, että laittanen nastarenkaat taas käyttövalmiiksi. |
Lainaus:
|
Lainaus:
https://www.facebook.com/vppyorahuolto/?ref=py_c Itse olen sähköpyöräilyn myötä ruvennut aktiivisemmaksi liikunta-asioissa. On valitettavaa, että monella huonosti liikkuvalla ei ole asianmukaisia varusteita koska monessa paikassa on aika liukasta. Nastakengät on sentäs jotkut keksinyt hankkia. Minä menin kokeileman Merrell kenkiä, pitää vähän ottaa selvää millä varustein ei tarvi olla turvallaan. Fat:in ajatus mulla olen, että rupean ajaa polkuja pitkin vähä reippaampaa ajoa ja vaikka menen retkelle laavulle. |
Lainaus:
|
Eiköhän puörätien kulkijoista ole suurin osa jotain muita kuin tuollaisilla juppipyörillä elvistelijöitä... vähän kuin moottoritielläkin kulkee muitakin kuin bmw:t
|
Niin kovin vieläkin sylettää,Kun pitkässä ylämäessä mies tuli mahan kanssa ohi ja kilautteli kelloa varmuudeksi vielä viiteen kertaan.
Akkuhan se sillä nökötti ja ei paljoa hiki-karpalo kiusannut! Todellista kuntoilua?:D:D:D |
Lainaus:
Itse kysyin tuota MadR Jarkolta keskimoottoripyörää yhtenä vaihtoehtona kun oli käytettynä myynnissä. Sellaisessa 1000 watin moottorikin tuo aika paljon piristystä kuten lumivideossa näkyy: https://youtu.be/98aJaWk0EOc Jos ajateltaisiin, että joku on autoton, niin mielestäni on aika paljon kelejä, jolloin vanhemman ajan pyörällä ei pääse ja omilla kotikulmilla pyörätiet on sen verta heikossa hapessa, että on syytä panostaa esim. valoihin. Nykyisin saatavilla olevien akkujen koko ja paino sopii fiksusti pyöräilyn tueksi, jossa mukana on myös polkemista, kun taas pyöräilyn ulkopuolella pelkällä sähköllä kulkevissa vehkeissä tarvittaisiin jonkinlaista loikkaa vielä astetta kehittyneempään tekniikkaan, jotta ne on parempia kuin polttomoottorivaihtoehdot. |
Miten on mahdollista että valokuitunetti on näin altis huonoille keleille, eikö se helevatan piuha ole maan alla niin ei luulis tykkypuut paljon sitä lankaa rassaavan...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
En ole kyllä perehtynyt yhtään koko kuidun toimintaan, mutta tuntuu oudolta että toimisi "itsestään" jos jommassa kummassa päässä, tai välillä sähköt poikki |
Lainaus:
|
No sanotaan näin että itse kun olen nuita optisia vehkeitä värkänny niin testerissä oli 320 km kuitua ja kyllä se data tuli virheettömästi läpi. Kyseessä nokia SDH vehkeitä runkoverkkoon erbium laserilla.
|
Lainaus:
|
Kyllä meillä ainakin armeijan kelapersehommissa vuonna 2000-2001 meni kuitu pimeäksi, jos välissä oli asema jonka käyttäjä unohti tankata jumppakuution, myös voimakoneeksi tai aggregaatiksi kutsutun aparaatin joka tuottaa sähköä viestiasemalle joka vastaanottaa, jakaa ja jatkolähettää valokuidun tarjoamaa viestiliikennettä.
Mä jotenkin kuvittelisin, että ei tekniikka ole vielä niin pitkälle kehittynyt, että valokuitu kuljettaa myös tarvitsemansa sähkövirran mukanaan mitä siellä alku- ja loppupisteen välisillä keskuksilla tarvitaan :D |
Juu, kyllä tänään katkot oli jonkin keskustason sähkövikoja, Elisan verkko putos samalla vaikka meidän kuituoperaattori tekeekin yhteistyötä DNAn kanssa. Jonka verkko sitten kuitenkin toimikin :D
|
Auton johtosarjojen muutokset
Ihmetyttää suzukin muunnellut johtosarjat:
https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=210253 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=210254 Tähän mennessä löytynyt 20 relettä, mm torvelle ja öljynpaineen merkivaloille on omat releet. Ota tuosta sitten selvää...kaikki alkuperäiset johdot poistettu ja tehty uusiksi, miksi? |
Lainaus:
|
Kauniin yksinkertaista :D :D
|
Lainaus:
https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=210263 |
Vois kuvitella et tos on alkuperäisetkin johdot ja pari muutakin johtosarjaa räjäytettynä...sähkömies jumalan armosta.
|
Ei oikein aukee toi toiminta,Niin viittitkö akkiä raapasta tosta sähkökaavion vaikka A3:lle:D:D:D?
|
Lainaus:
|
voi tsiisus :D:D
|
Japanialaisessa autossa lucaksen sähköt.:D
|
Lainaus:
|
Kengät. Taas kävelty yhet muutaman kk vanhat puhki, eikä olleet edes mitkään ihan halpikset. Kaikenlaista popoa ny ollu viimevuosina ja kaikki menee aika vähillä kilsoilla ikäänkuin puhki, ei siis kestä kilometrejä kunnolla. Vaikken ole urheilijahullu niin käveltyä tulee viittä vaille v*tusti, kumma ettei kengät semmosta kestä.
Nytkin ostin marraskuussa jotku semmoset trekking-tyyliset höpötykset kun ajattelin niilläpä kävelen, paskanliekit kun nyt jo pohjat puhki ja vesi kengässä. Kuvio kuluu, ja varsinkin kantapää jotenkin antautuu ja jo kohta vesi pääsee tirsumaan sinne kantapään rakenteeseen. Mua huvita enää mikään... |
Markettien vaellus kenkien käytön lopetin ku se oli vuosi ja käytyökelvottomat nyt on meindl:in popot ja on maksanut itsensä takas.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ei mut kyllä, täytyy varmaan vaan katella jotain hinnakkaampia menokenkiä jos ne vaikka kestäis. Työkengät on varsin tukevat mutta silti kevyet "maiharit", ne ei vaan ole kroonisessa kävelyssä parhaat mahdolliset. Kengät tehdään varmaan joillekkin neuvolapainoisille? Itellä kun on just se maaginen luku ylittynyt ja tulee käveltyä paljon/reippaasti niin ehkä se vaan on liikaa kertakäyttöveheksille. |
Lainaus:
|
Varuste myymälään mars....!
Eikö nuo intin maiharit ole aika kestäviä....? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ikävä kyllä joutuu seuraavat varsilenkkarit hankkimaan esmes haix-merkkisenä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/1...hjat-murenevat " Jokisen mukaan taustalla on kengänpohjia koskevat EU-määräykset, jotka säätelevät kaikkia kengänpohjien materiaaleja. Kenkien pitääkin haurastua siinä vaiheessa, kun ne joutuvat kaatopaikalle. - Vanheneminen lähtee käytiin, jos niitä pitkään varastoidaan eikä käytetä, sanoo Jokinen. Pohjien mureneminen on samalla lailla mahdollista muidenkin valmistajien tuotteissa kuin Sievin kengissä, jos kenkiä varastoidaan pitkään eikä käytetä." |
No mitäpä se saatana ei säätelisi.
|
Toi on muuten tajuntaa laajentavaa kun otat hyvin palvelleet vanhat työsaappaat pitkäaikaissäilöstä, ja pohjat jää siihen hyllylle sekä murenevat kuin piparitaikina. :( Parit ex-suolakaivoksesta evakuoidut ehjät, ja hyvät, kengät koki tommosen kohtalon. Varsinkin ne lyhytvartiset nahkasaappaat vilutti nähdä pilaantuneena ihan itekseen, jotku Sievin tai Jalaksen ne oli ja ihan uber-loistavat jalassa.
Mut joo, kai se on vaan kateltava noita työkenkiäkin jos niistä löytyis joku jalkaa hivelevä malli. Inttimaihareista en oo oikein ikinä tykänny vaikka ne kyllä tod näk kestäis käyttöä, jatsarit olis olemassa mutta ne ei kyllä pidempään kävelyyn ole kovin mukavat vaikka muuten tykkään niistä. Ja niissä olis vielä ihan mahoton WOW-efekti ainakin täällä saarella... paikalliset jaksaa mun vaatteita ihmetellä, ja heijastinta. |
Täytyypä ratsata himaan päästyään hiihto/talviretki saappaat kun ei pariin vuoteen käyttänyt ja ikää loistavasta kunnosta huolimatta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tämän talven olen ollut aurahommissa lähinnä kiinteistöjen pihoja ilman murheita,Eilen illalla sain tietää ettei siitä tule paskaakaan kun en kuulema osaa tehdä kasoja oikein.No isojohtaja näyttämään miten se tehdään ja kaikki nurmikot ja puskat paskaks sekä lämmitystolpat,Nyt en enää kehtaa niillä pihoilla naamani näyttää kyllä se sen näköistä jälkeä on.Tänään pitäis jatkaa mutta sen avautumisen jälkeen herra saa ihan itse hoitaa hommat kun on täydellinen yksilö ja minä siirryn sivuun.
|
Lainaus:
|
Aamulla vei sällin kouluun niin siinä kattelin että kaikki alueet on auraamatta vaikka piti olla auki ennen kasia ja koneet seisoo varikolla,Kyllä puhelin on kilissyt mutta rämisköön.näyttäkööt nyt mihin pystyy kun menee lupaamaan mahdottomia,Eilen lähdin aamulla neljän jälkeen töihin ja käpy palo jo ilta seiskalta eikä ihme kun päivän istuu mulkosilmä sammakossa.
|
Lainaus:
|
Punarintama! :D
|
Lainaus:
|
No niinhän siinä kävi hommat tekemättä ja minä töihin,Isokiho soitti säikkynä kun peura ajovaloissa että josko jatkettas hommia.No eihän siinä muu auta kun lähteä korjailemaan hänen jälkiä saa kattoa oppiko läksynsä kerralla.
|
Lainaus:
|
Oikominen liikenteessä. Vituttaa kun tiellä on vähän lunta niin jengi ajaa samoja raiteita vaikka näkee hyvin kaistaviivat jotka jää renkaiden väliin. Sitten ollaan ihmeissään kun joku tulee vastaan hänen raiteilla vaikka ollaa metrin väärällä kaistalla.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:54 (GMT +2). |
|