![]() |
Lainaus:
Ollaa kamuja jookos :D |
Lainaus:
|
Ei pidä!!!
Ei oo tulossa :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
rai rai! tompan kans kovat eroottiset saunomiset meno, hansu syöttää elukoita. harmi ku jeepis yö safaria aatellen löpö iha kaput..:( ois taas ollu innokas kuski.. ja selväki vielä:)
|
Oltiin muijan ammatti osasto pikkujouluissa. Oli paperi-julleilla melko miedot boolit, kun ei yhtään hattuun noussut. Sahtiakin oli, mutta melkosta kuraa, en tykänny. Hyvää sahtia joisin kyllä.
Joten pirkkaa... |
Oikein!! :D
|
Viety linja-autollinen känniläisiä tampereelta turkuun laivalle nyt voi itse ottaa muutaman pirkan.
Ei paljoo kun pitää hakee huomenna illalla ne taas pois. |
Mistäs kannattais hakea Viron puolelta auto täyteen alkomahoolipitoisia juomia??
Onko siellä paljon hintahaitaria? Ensi perjantantaina matka sinne ja ei oikein tiedä maan tavoista..viimeksi käynyt about 8 vuotta sitten.:p |
Se ainainen superalko, ja välillä laivalla on erittäin hyviä tarjouksia!
|
Rastilappuja tehty sen 300 kpl ja ny prööt :D
|
viel yks ja nukkumaan
|
Liikulla koko vkl. Ny unelle niin jaksaa huomenna bsistaa kooossa rungolle!
|
Illalla vähän Karhua?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No jos nyt jokunen karhu kuitenkii..:rolleyes:
|
Lainaus:
Mihin topicciin pitää kirjottaa, jos juo sahtia? |
sahti hommelit tänne tietty!:D
masennukseen ties mones pirkka. viinaa en ota. swe on homojen hommaa. tai no.. välil tulee otettua jos arvovaltasia vieraita kyläs eli osa aika GAY oon:D hyi. iha huippaa jo. päätä särkeny koko päivän ja ei pirkal irtoo mikä lie menos??? |
[QUOTE=young n dum;945429] välil tulee otettua jos arvovaltasia vieraita kyläs eli osa aika GAY oon:D
[QUOTE] Minust siä kyl joit viinaa sillonkii ku myö oltii teil..?:D Ollaaks myö muka niin arvovaltasia vai menitkö vaa muuten sekasin ku kaks rumaa kaupunkilaispoikaa tuli kylää?:D:D:D |
Taas on Karhu maistunut, vielä olis jäljelläkin jokunen :p
|
[QUOTE=Sami89;945430]
Lainaus:
tota.. juotiiks myö muka viinaa? :D |
| Sivu luotu: 08:31 (GMT +2). |