Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=32515)

Palex 27.03.2012 17:19

Vihdoin sain Jimnyyn uuden ratin vahan ja haisevan paskan tilalle! Ja maksoi ihan 42€ saksasta airbagin kera. Swiftin ratti, mutta täysin samanlainen kuin Jimnyn oma, mutta vain mustan värinen:D

Vielä kun jaksais laittaa paikoilleen...

Late 27.03.2012 22:11

Mikä lie, mutta ei vituta yhtään..

Verot nousee
Duunissa on YT:t
Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan

Mutta kaikki on hyvin!:):)

H_Nietu 27.03.2012 22:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late (Viesti 866268)
Mikä lie, mutta ei vituta yhtään..

Verot nousee
Duunissa on YT:t
Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan

Mutta kaikki on hyvin!:):)

Kerro heti.
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? :D
Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta :D
Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap. :D

Late 27.03.2012 22:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 866273)
Kerro heti.
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? :D
Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta :D
Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap. :D

En ole ikinä elämässäni syönyt edes päänsärkylääkettä.

Ja tarkoitat varmaankin tota verojuttua...

Minä nyt vain olen edelleenkin sitä mieltä, että Suomessa saa verorahoille paljon vastinetta.

Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi.

Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan. :D

H_Nietu 27.03.2012 23:09

Sorry jos meni jauhot nenään.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late (Viesti 866276)
Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi.

Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan. :D

Silti........ Tieto lisää tuskaa......Ja mailman kokemus/katsomus auttaa näkemään asiat paljon paremmin.

Mä en edes ole laskenut kuinka monta maata olen nähnyt, riittävästi. Edellinenkin passi tuli täyteen ennen määräaikaa.

Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä.
Normi tupajumi kansalainen voi vielä ajatella että on "lottovoitto syntyä SUOMALIAAN" todellisuudessa se on kaukana siitä.

Ja noihin aikaisempiin viesteihin:
Toi on ehkä sitä aitoa iloisuutta/oikeaa asennetta kun tökkii :D
Mä ajattelin pikkuhiljaa siirtyä noihin napin kuluttajiin, olis paljon mukavampaa kun vois hihitellä :D :D kaikille vastoinkäymisille :D :D :D. Ja kasvaville menoerille :(
Tosin tällä hetkellä nauru mun osalta vallitsevalla tilanteella on tosi kaukana kuinka kansalaisia kohdellaan kuin lihakarjaa :(.
Kyllä kansa maksaa :D :D :D. On tää näppiksellä nauraminen vaan helppoo :D :D. Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt :(
Kaikkea et voi kuitenkaan leimata puoluekannan perusteella, oli se mikä tahansa niin samoin se kohtelee meitä kaikkia valtion toimesta :(.
ps. Itseni luen riippumattomaksi.
Nappien väri ja merkki täytyy sit varmaan kysyy lääkäriltä :D

Late 27.03.2012 23:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 866278)
Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt :(

No lähe lauantaina Kulmaan offaamaan, niin ehkä saadaan hymy sunkin huulille. Jos ei muuta niin mun ajosuoritusta seuratessa.:D
(mulla myös apparin paikka ilmeisesti vapaana)
Eihä se ilo (offaus) kauaa kestä, mutta kyllä se netissä valittamisen voittaa!

Heguli 28.03.2012 15:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 866278)
Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä.

Minä olen kanssasi eri mieltä ;)

Suomi on ihan perkeleen hieno maa asua. Ja jos ei ole tähän maahan tyytyväinen niin ainahan voi muuttaa Ruotsiin.

aslakki 28.03.2012 16:20

huomenna laivalle kuuntelemaan mattia :D

Nuhapumppu 28.03.2012 18:21

Pajerossa leima,"uus" laatikko on äänetön ja uudet renkaat alla eikä täristä edes rattiin:cool:

jyrze 29.03.2012 20:40

Hiluxiin puhdas leima ja sain keittöremontin tehtyä :):)

-Jarkko- 31.03.2012 01:23

Halpa ravintolailta ja pakkasesta löytyi ensikopasulla riistaa...pannulle äkkiä kun kykenee vielä kokkaaman.:p

vmt 01.04.2012 20:36

Joskus joku homma menee helpostikin... Minulla oli aikoinaan Ural-moottoripyörä ja sen myin jo jotain 5 vuotta sitten. Sen jälkeen ollut parillakin tutulla omistajalla. Tallia siivoillessa löytyi siihen melkoinen kasa osia ja tarjosin niitä pyörän nykyiselle omistajalle haettavaksi, mutta ei niitä halunnut. Tänään kuvasin osat ja laitoin myyntiin koko kasan 200€ hintapyynnillä. Ilmoituksen kun olin saanut tehtyä, niin alle kymmenen minuutin päästä puhelin soi ja heppu sanoi tulevansa hakemaan osat tulevana torstaina. Taisi olla ainakin hintapyynti kohdallaan tai sitten älytön tuuri!

rane58 01.04.2012 22:37

Nyt on todellakin hyvä olla! :D -Elikkä mitähän ikävää tulee..... :o

-Älä ole pessimisti, ole onanisti.. :p -Sanoi yks kentsu aikoinaan.

Rompe1 02.04.2012 08:43

Huomenna alkava

Täysihoitoloma :)

Ei voi vituttaa, ei sit yhtään :)

mäksä 07.04.2012 18:33

ei vituta yhtään et tällekin paskalle löyty ostaja.. :D:D :cool:

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=102749

Aaltonen 08.04.2012 13:34

Asiallisen näkönen riesa

FROM 08.04.2012 15:06

sain koiran "pilkittyä"jäistä pois, meni iteltäkin jo kädet jäistä läpi kun ryömin lähemmäs koiraa.Nyt ollaan sohvalla peiton alla ja juodaan minttuliköörillä maustettua teetä, myös koira:D

RalliJari 08.04.2012 18:19

Pärräkausi avattu, 53km jo takana:)

Rytö 08.04.2012 20:10

Viikko ilman tupakkia! :eek:

H&K 13.04.2012 16:15

Taidan sammuttaa duunissa tän tietokoneen ja hilpasta talvilomalle. Viikko ilman tätä eläintarhaa saa väkisinkin hymyn suunpieliin.

pesix 13.04.2012 17:44

Kesäauto kaivettu tallista, katsastettu ja ei kun kovaa ajoa :D

Kellis 13.04.2012 19:57

Kaksin aina kaunihimpi , kolmin parasta....... :D

peedro 14.04.2012 08:29

tammikuussa ilman koeajoa ostettu dodgen stepside osottautui toimivaksi.Mitä nyt öljynpaineet kuumana romahtaa vaan jospa se uusilla öljyillä korjaantus..

Tää päivä puuhakilvillä,parin viikon päästä leimalle(kats.viimeks 2006:))

Bj Andy 16.04.2012 21:25

Ei pahasti vituta koska männä viikonloppuna tuli lunastettua joululahja ja käytiin kattomassa nightwishiä. Ja ny on sauna kuumana saimaan rannalla laatikko pirkkoa....

pjtk 16.04.2012 21:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja peedro (Viesti 872307)
tammikuussa ilman koeajoa ostettu dodgen stepside osottautui toimivaksi.Mitä nyt öljynpaineet kuumana romahtaa vaan jospa se uusilla öljyillä korjaantus..

Tää päivä puuhakilvillä,parin viikon päästä leimalle(kats.viimeks 2006:))

Ettei vaan löytys alakerrasta tämmösiä laakereita: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101512
Kuva oman Dodgen alakerran laakereista. Lämpösenä öljypaineet olemattoman ja puuttuvan väliltä.
Nii ja nyt ei Vi..ta kun kampura hiottu ja laittetu takasin ja loppuviimen ne paineetkin löyty. Noin viikon lisäjumpan ja verenpaineen nousun aiheutti viallinen öljynputsari, joka ei ilmisesti virrannut kuin ylipaine venttiilin kautta. Sitä kautta ei riittänyt enään painetta koneelle.

Sivu luotu: 01:46 (GMT +2).