![]() |
Vihdoin sain Jimnyyn uuden ratin vahan ja haisevan paskan tilalle! Ja maksoi ihan 42€ saksasta airbagin kera. Swiftin ratti, mutta täysin samanlainen kuin Jimnyn oma, mutta vain mustan värinen:D
Vielä kun jaksais laittaa paikoilleen... |
Mikä lie, mutta ei vituta yhtään..
Verot nousee Duunissa on YT:t Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan Mutta kaikki on hyvin!:):) |
Lainaus:
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? :D Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta :D Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap. :D |
Lainaus:
Ja tarkoitat varmaankin tota verojuttua... Minä nyt vain olen edelleenkin sitä mieltä, että Suomessa saa verorahoille paljon vastinetta. Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi. Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan. :D |
Sorry jos meni jauhot nenään.
Lainaus:
Silti........ Tieto lisää tuskaa......Ja mailman kokemus/katsomus auttaa näkemään asiat paljon paremmin. Mä en edes ole laskenut kuinka monta maata olen nähnyt, riittävästi. Edellinenkin passi tuli täyteen ennen määräaikaa. Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä. Normi tupajumi kansalainen voi vielä ajatella että on "lottovoitto syntyä SUOMALIAAN" todellisuudessa se on kaukana siitä. Ja noihin aikaisempiin viesteihin: Toi on ehkä sitä aitoa iloisuutta/oikeaa asennetta kun tökkii :D Mä ajattelin pikkuhiljaa siirtyä noihin napin kuluttajiin, olis paljon mukavampaa kun vois hihitellä :D :D kaikille vastoinkäymisille :D :D :D. Ja kasvaville menoerille :( Tosin tällä hetkellä nauru mun osalta vallitsevalla tilanteella on tosi kaukana kuinka kansalaisia kohdellaan kuin lihakarjaa :(. Kyllä kansa maksaa :D :D :D. On tää näppiksellä nauraminen vaan helppoo :D :D. Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt :( Kaikkea et voi kuitenkaan leimata puoluekannan perusteella, oli se mikä tahansa niin samoin se kohtelee meitä kaikkia valtion toimesta :(. ps. Itseni luen riippumattomaksi. Nappien väri ja merkki täytyy sit varmaan kysyy lääkäriltä :D |
Lainaus:
No lähe lauantaina Kulmaan offaamaan, niin ehkä saadaan hymy sunkin huulille. Jos ei muuta niin mun ajosuoritusta seuratessa.:D (mulla myös apparin paikka ilmeisesti vapaana) Eihä se ilo (offaus) kauaa kestä, mutta kyllä se netissä valittamisen voittaa! |
Lainaus:
Suomi on ihan perkeleen hieno maa asua. Ja jos ei ole tähän maahan tyytyväinen niin ainahan voi muuttaa Ruotsiin. |
huomenna laivalle kuuntelemaan mattia :D
|
Pajerossa leima,"uus" laatikko on äänetön ja uudet renkaat alla eikä täristä edes rattiin:cool:
|
Hiluxiin puhdas leima ja sain keittöremontin tehtyä :):)
|
Halpa ravintolailta ja pakkasesta löytyi ensikopasulla riistaa...pannulle äkkiä kun kykenee vielä kokkaaman.:p
|
Joskus joku homma menee helpostikin... Minulla oli aikoinaan Ural-moottoripyörä ja sen myin jo jotain 5 vuotta sitten. Sen jälkeen ollut parillakin tutulla omistajalla. Tallia siivoillessa löytyi siihen melkoinen kasa osia ja tarjosin niitä pyörän nykyiselle omistajalle haettavaksi, mutta ei niitä halunnut. Tänään kuvasin osat ja laitoin myyntiin koko kasan 200€ hintapyynnillä. Ilmoituksen kun olin saanut tehtyä, niin alle kymmenen minuutin päästä puhelin soi ja heppu sanoi tulevansa hakemaan osat tulevana torstaina. Taisi olla ainakin hintapyynti kohdallaan tai sitten älytön tuuri!
|
Nyt on todellakin hyvä olla! :D -Elikkä mitähän ikävää tulee..... :o
-Älä ole pessimisti, ole onanisti.. :p -Sanoi yks kentsu aikoinaan. |
Huomenna alkava
Täysihoitoloma :)
Ei voi vituttaa, ei sit yhtään :) |
ei vituta yhtään et tällekin paskalle löyty ostaja.. :D:D :cool:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=102749 |
Asiallisen näkönen riesa
|
sain koiran "pilkittyä"jäistä pois, meni iteltäkin jo kädet jäistä läpi kun ryömin lähemmäs koiraa.Nyt ollaan sohvalla peiton alla ja juodaan minttuliköörillä maustettua teetä, myös koira:D
|
Pärräkausi avattu, 53km jo takana:)
|
Viikko ilman tupakkia! :eek:
|
Taidan sammuttaa duunissa tän tietokoneen ja hilpasta talvilomalle. Viikko ilman tätä eläintarhaa saa väkisinkin hymyn suunpieliin.
|
Kesäauto kaivettu tallista, katsastettu ja ei kun kovaa ajoa :D
|
Kaksin aina kaunihimpi , kolmin parasta....... :D
|
tammikuussa ilman koeajoa ostettu dodgen stepside osottautui toimivaksi.Mitä nyt öljynpaineet kuumana romahtaa vaan jospa se uusilla öljyillä korjaantus..
Tää päivä puuhakilvillä,parin viikon päästä leimalle(kats.viimeks 2006:)) |
Ei pahasti vituta koska männä viikonloppuna tuli lunastettua joululahja ja käytiin kattomassa nightwishiä. Ja ny on sauna kuumana saimaan rannalla laatikko pirkkoa....
|
Lainaus:
Kuva oman Dodgen alakerran laakereista. Lämpösenä öljypaineet olemattoman ja puuttuvan väliltä. Nii ja nyt ei Vi..ta kun kampura hiottu ja laittetu takasin ja loppuviimen ne paineetkin löyty. Noin viikon lisäjumpan ja verenpaineen nousun aiheutti viallinen öljynputsari, joka ei ilmisesti virrannut kuin ylipaine venttiilin kautta. Sitä kautta ei riittänyt enään painetta koneelle. |
| Sivu luotu: 01:46 (GMT +2). |