![]() |
Mul on rymy auto erikseen
|
Tee siihen se spring overi, mieles tekee kuitenkin ajella maastobussilla offia.
|
Lainaus:
Ketä lähdössä lauantaina Poriin? |
Lainaus:
Porriin menossa joo, tiäksää:) |
Lainaus:
Ei ihan aamulla pääse mutta jos iltapäivänpuollella tulis käymään. |
Lainaus:
|
Nyt on sitte ilmoittauduttu talvisotaan. Vielä kun ehtis tekemään pientä huoltoa meseen, niin olis mukavempi lähteä sotimaan.
|
Pj. vois laittaa tänne jonkunlaista lähtöaikataulusuunnitelmaa tai jtn...... Olis sitten katos hjelpompaa ryhmittyä moottorimarssiin...
-Pörö- |
Olisko kokoontuminen Lapin TB:llä joskus 8.00 ja siitä lähtö kohti Nokiaa 8.30 ?
|
Kunhan vaa muistaa joku poimii nanan matkalla :D
Lainaus:
|
Kukahan mahtais muistaa..... :D
|
Mä olisin klo 9 lähtö TB:lt kannalla
|
Sinne ois tarkotus tulla... saa nähä tullaanko omalla pelillä mettään asti... :D
|
Rompe liittyy mukaan letkaan jos siltä tuntuu..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ajattelin vaan porukan tietäen, et jos puol ysiltä pitäs lähtee, niin todellisuudessa on lähempänä ysiä se lähtö. :) Fonecta arpoi matkan pituudeksi TB:ltä n.120 km ja ajaksi 2h 10min!! |
Nana menee sinne jonnekin tien varteen sit venttaa valmiiks.. joku sit vaan lassoo lavalle :D
Et ei tartte ainakaan nanaa oottaa... Toivottavasti ei oo kauheesti pakkasta.. voip paikat kangistuu.. ;) Lainaus:
|
Onkos kellää vinssiapinan paikka vapaana..? jos vaikka tulis semmonen mahdollisuus, et pääsis livahtamaa:D
|
Mites edistyy Kas:in ja pörön videot? Koska päästään nauramaan ;)
|
Tulipas mieleen sellainen että, koitetaan saada kaikkiin autoihin itkarit messiin niin saadaan ainakin keskenään huudeltua.
Jos itse ehdin niin laitan trolliin myös laan paikalleen. |
Oliks vimalla laa? Vai pitääkö tatsunist siirtää äkkiä laa meesuun?
|
Lainaus:
|
Ha, puuttuuko vimaltakin sellanen liitoskappale :D .... No vastahan tuo Nanan kidekone ollut ilman sitä abaut 3 kk..... hiljaa hyvä tulee ;) Ehtiihän tuon vaikka syssymmällä.... CD saves the day :p
Lainaus:
|
tuo laa ottaa virtaa tupakansytyttimest et jos meesus toimii "sytkäri" niin helppo homma.
Antennikin irtonainen (magneettiversio) sumpelt lainas. |
Muistaakseni GPS:ää olen käyttänyt siinä joten pitäs sytkyn toimia.
Mulla meni antennin johto poikki, kun yritin irroittaa sitä mankan persiistä (pioneer hajos) ja nyt on jo uus antennikin kierutellut pari viikkoo mesen lattialla kun ei oo "kerinny" asenteleen. :) |
Sivu luotu: 17:49 (GMT +2). |