![]() |
Humalahakuisesti karhulla niin tukkoon kuin saap!
Eli jumi pöhnä ja turvalleen... :D |
Eiks muka latella ole?:eek: luulishaa sillä nyt tuumasia olevan ku sillon jooppikii..:D
|
Lainaus:
Siks kävin tänää soppailee ja ostin pienen räikän ja ison räikän plus hylsyjä. Ei tartte aina olla lainaamassa... |
Onhaa se oma kalu ain kiva..;) mut eiks teil oo kaik yhteist?
|
Lainaus:
Kuiteskii samaa mielipuolta! |
Lainaus:
En halua esim et pappa betalar vaa oon iha ite maksanu noi romut ja samoin haluun et kalut millä niitä romuja korjaan on omat. Tietty jotaki pitää aina lainata mut noi yleisimmät kalut olis niiQu omat |
No joo, onhan se toki noinkii..:)
|
Vinkkua ja Scrabblea, perjantai.
|
huh huh... nyt iso rasti seinään:) virman pikku jeesus juhlat... TADAA ja selvinpäin:eek: .. ku piti kaks kaveria viiä koteihisa mut faking mulkerot muuttki suunnitelmat keskekaiken:D noh. pitää viel koittaa vähä pirkottaa täs kodona.
|
Lainaus:
Eihän tää mitään auta, mut tovi turtana. :D |
Maistellaan Karhua sen kunniaks et oli viiminen työ-lauantai taas ennen kevättä.
|
Hallia siivoilen, ja nautin virvokkeita samalla... ;)
|
Eka päivä ilman kipulääkitystä ni kait sitä saa muutaman oluen maistaa..:p
|
koko päivä meni autojen kanssa nussiessa. nyt otan kyllä yhen pirkan ja kohta panen saunan päälle:)
|
Mä kerkesin jo saunomaan. Niin ja Karhu on ihan jees :p
|
Kaljahan on muutes näin viikon tauon jälkee ihan yhtä hyvää ku ennenkii..:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
noh noh..:D kymmenien vuosien tiukka autojen nussimis harjottelu tuottaa tulosta:p nykyää jaksaa helposti koko päivän ja vähä iltaakin. ja mikäs sitä on yli kolkyt vee "neitiä" on työstää.. JEAH!!:cool:
hep! pari pirkkua viel, sauna on koht ajo kunnossa!:eek: |
Lainaus:
no hyi HELVETTI!!!!!!! oikeesti.. n: 10V sitte kattelin ku iso veikka hitsaili alumiin musta rauta yhdisteistä englannin leyland ihmettä jokusen tovin ja jo sillo ymmärsin et range kuuluu niihi autoihi joita ei ikuna kuulu meiän perheeseen:) ja intissä jouvuin ajelee defeterillä.. vieläki on vasen kyynärpää kipee:D ja vielki ahistaa sen lumessa etemis olemattomuus.. kas ku ei luulla et meinaan tojotaan yhtyä seuraavaks:D |
Lainaus:
Sen ku teet ni miä poistan siut heti mun facebook kavereist!:eek::eek: Ja kostoks Hansun kans!:D:D |
Sivu luotu: 10:57 (GMT +2). |