![]() |
Lainaus:
|
Muusikon työkalu
Lainaus:
??nyybinä |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Viime viikolla kun hitsasin Tertun runkoa takarenkaiten kohalta, huomasin että perästä lähtee joku jarruputken näköinen putki keulaan päin. Samassa nipussa jarruputkien kanssa. Silloin en kiinnitänyt asiaan sen enempää huomiota vaan jatkoin hitsaamista.
Mutta nyt kun olin parvekkeellä aamukahvilla/tupakalla asia palasi mieleeni ja rupesin miettimään että onkohan tossa ollut joskus joku lukkokperä, vai mikä ihmeen putki/letku mahtaa olla kyseessä? Auto ei ole tällä hetkellä mulla kotona joten en pääse tarkemmiin tutkimaan. Osaako joku sanoa mistä putkestä on kyse? Auto on vm-91 Nissan Terrano 3.0 automaatti (WD21) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Saako vm. -91 GR patrollin (kitkalukolliseen)takaperään Detroit Lockeria tai vastaavaa automaattilukkoa?
Ja mistä? |
Mistäköhän maasta tuo meikäläisen mopedi on joskus uitettu kun edellinen rekisteritunnus on B-SV184 ?
|
Voiko joku päivitys tai muu tapahtuma jättää tietokoneen sivuhistoriaan jäljen vaikka talon olis pitänyt olla tyhjä???? kone on kyllä ollu päällä.
|
Lainaus:
Ja kysymys: pitäisikö siitä sittenkin tehdä TURBODIESEL? |
Oli avattu messenger talon ollessa tyhjä??? Vara-avain on nyt eri paikassa.Turbodiiseli on aina hyvä vaihtoehto.
|
Lainaus:
Then it shall be klonkswagen 1,9TD in Suzuki :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Miks aina mä, paitsi lotossa?
|
|
Lainaus:
|
Lainaus:
tunneista, värkistä, teristä... ukoista se onkin jo poistettu kahteen kertaan... sit mä voin vähä pienentää syöttöö jos kone hyytyy...ei oo kyl viä ehjällä terällä semmosta skoda tehny... |
Tuli tuossa hetken mielijohteesta ostettua subarun leone -89. Mitenkäs tuossa tuo nappi neliveto nyt käytännössä toimii? Uskaltaako ajella pitävällä alustalla neliveto päällä vai pitääkö vaihtaa etuvedolle? Ja vielä, ei kellään sattus olemaan jonkinlaista ohjekirjaa tuolle :)
|
Saako itse tehdä asuntoautoa vanhemmasta(n.20v) autosta?
|
Lainaus:
Kun viikon tippa-ruokinnan aikana lähti 10kg painosta pois, niin milläs tuon sais parhaiten takas äkkiä, ja mieluusti lihaksena :D |
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:12 (GMT +2). |