![]() |
Olisko "oikee" ??
|
Lainaus:
|
hj liikkuu taas :cool::cool:
|
Lainaus:
|
Olin järkkäilemässä synttärijuhliani,just aloitin soittelun ohjelmasta yms niin tulikin ohmelman muutos..Joudun lähtemään Espanjaan 10.2 ja palaan 17.2 siis siinä menee syntymäpäivä kuunnellessa yhtä pitkäaikaista suosikkiani livenä..Toki se mun synttärisafari kuitenkin on 18.2 Murhamäessä!!
|
bobcatti lähti käymään kun palmun alta ja sain kaavittua pihan puhtaax.. :D:D
|
Halli ei tulevaisuudessa ole enää sinitaivas:D
Hintaa on sen verran että olutta pitää rajoittaa eli työn jälki paranee ja metsäkeskeytykset vähenee:) |
Paikallinen hyväntekijä ajelee pienellä kuormaajalla ja tekee tällä kadulla pyytämättä toisten lumityöt. Itse kun vielä ollut viikkoja kipeenä, niin aika hiton iso apu on, kun aurauspenkka on hävinnyt tämän herran jäljiltä! Tänään siitä hyvästä vinkkasin hepun pysähtymään, kun taas oli noissa lumihommissa ja annoin evääksi viskipullon ja säilykepurkillisen hirvenlihaa.
|
Lainaus:
Nimim. Lumitöitä urakoinut 5v. |
Nyt on vaan on hyvä olla....
lauantai ja pimppaakin saa kohta, siksi niin pirun hyvä olla... Ps, ajoin muuten just sen pimpan ihan paljaaksi......saunassa... :p |
Lainaus:
|
Kylie-täti laulelee "...i'm spinning around..."
with my car. Ps. lukkoperä ois pop. |
4 päivää on pa...ka lentäny mut nyt on elämä taas urilla ja nyt kauhee draivi tyhjentää jääkomero.
|
Talvilomaa funtsiessa tajusin että miullahan on se vanhan kannon ylimääräinen lomaviikko pitämäti. Eli vapaiden kanssa saa olla yhteensä kolme viikkoa pois ja kaukana suolakaivoksesta talviloman merkeissä... :D
"nyt ei viluta enää yhtään" |
Ylex Parasta ennen starttas samaan aikaan kuin muutaman vuoden pellossa maannut porsche! Vielä piikkirenkaat jostain, niin sitten vasta hauskaa onkin! :)
|
Lainaus:
|
lähti se tulille mut ei ihan kaikilla käynyt. putkiksessa oli takana pelkät vanteet ja etuset oli jotkut pskat talvitohvelit. Täytyy käydä kähjäämäs, penkin kuitenkin riipaisen siitä, jos ei ole ihan maatunut.
|
Jeij!
Kingi taas ratalla, eihän siitä olekkaa ko rapiat 2kk ko sen pajalle vein :D |
Jos vaikka skippaisi nuo turvallisen johtamistaidon luennot ja menisi hiihtämään, niin ei hatuta loppupäivästä yhtä paljon... :)
|
Päivän parhaat huumorit tein paloharjotuksissa kun oli ajoharjottelua, päätin vetästä alppitorven narusta ja tottakai jäi jumiin ;) yli 10 sekkaa nyin ja nauroin ja meinasin kuolla vitutksee ku huutaa vaa :D
Ainakin koko kylä kuuli kuka oli puikoissa ;) |
Kawamopo 3nnella potkulla papattamaa, eli ei oo koko talvea tuskailtu turhaa imuvuodon kanssa.
|
emäntä tuli takas reissusta ja toi alecoccia 1 lavan:)
|
2 viikkoa lomaa ja aamulla lento Los Angelesiin. :)
|
Tuntuu kivalta että mua kaivataan... ;) :D
Hetken kun on poissa, niin toisilla menee kaikki päin v*ttua, ja kaikki autot ojassa & vehkeet hajalla :D :D :D Ompas se kiva taas olla "korvaamaton"... ;) :D |
tuli komennus vkl töihin! ei vituta yhtään :)
|
| Sivu luotu: 00:01 (GMT +2). |