![]() |
Aletaan valumaan uotilaan klo 9
Jos nukuttaa tulkoon myöhemmin. |
Lainaus:
Viistää toiselta sivulta enemmän, et se viettää pölkkyyn kiinni ku hakkaa lekalla ne maahan, se ylimääränen mikä ei enää mee maahan sisälle, ni sahalla poikki. Näitä tulee yhteensä 8kpl.Yhteen ramppiin 2kpl molempiin päihin reunoille ja keskelle tasapuolisesti veistettyjä kalikoita,(Määrä tietty sen mukaan, kuinka paljo tulee pölkkyjä) että "ramppien" väli pysyy yhes koos. Autocad piirros---> oI IoI Io o=kalikka I I= ratapölli 3ratapöllii ku laittaa vierekkäin yhdelle rampille, ni sallii jo aika monenlaiset raideleveydet=) Tietty molempien ramppien väli olis hyvä kattoo myös nii et esim pääsee suikkelil jollei sillä jostain syystä pääse ojasta suoraan yli=)) Hiki voi tulla ko ne takoo maahan mut eiks teil kraaffenvalderii jossai kikottimes kuitenki o mukan;) |
Ankka lähti käyntiin tänään napista, hehkutettuani hetken napista.
Ottaa ainetta tankista. Tarjoaa kunnon istuimen kuljettajalle ja apparille. Nyt toimii molemmat ovetkin. Vetää ilmaa nokalta uuden flektin kanssa niin pirusti. Eli suomeksi: huomenna 35 alle, vyöt paikalle, tunkille paikka ja liinat ja sakkelit kyytiin ni ANKKA VALMIINA |
Kauheesti kuulostaa siltä että mun "sponssiosia" on mennyt paikalleen oikein urakalla:D
|
Varatkaas mulle joku hanskalokeropaikka ni ei tarvihe repun kanssa juaksennella pisi mettää.
|
Tarkoitus olisi myös tulla näyttämään kevyelle keltaselle mistä metsä alkaa, en tiedä vielä kuinka pitkälle sitä uskaltaa metsään viedä mutta katsellaan. Voi olla että tulen vähän myöhemmin (pikkujouluhin perjantaina).
|
Juu kovasti on ruuvattu...
Kalliita sponssiosia :p Pystyputkenkin meinasin laittaa mut entinen omistaja oli hitsannu putken suoraan pakosarjaan... täytyy tehdä uus laippa et saa putken ylöspäin ni näyttää edes voimasavu hyvältä. Taitaa lauantaina olla -J40-sarjalaiset toyotat olla hyvin edustettuja |
Lainaus:
On muuten hieno tuo marcucsen autocäd piirros:cool: sopivan rautalankamainen meille:D |
Pöllei ei oo ku kuus joten molempiin päihin yks poikittain ja kaks kertaa kaks pitkittäin.
|
Lainaus:
|
Tuo Kares puhuu kyllä aevan totta. Olkku anto eilen vinkin pätkästä joka on videoitu Sipoossa.
Miten Ankan saikin kylelleen niin joutuisasti. ;) Veikkaan et sama tahti jatkuu. Pitäiskö tuolosvetoa laittaa. :) |
Siin on vaan ihan selkeesti tehty kiusaa seuraavalle kuka hajottaa... eiku omistaa ankan. :p
Mä en ainakaa ole kamera kädessä. Epäilen et on jotain oleellisempaa tekemistä. EMMÄÄ SITÄ KAADA... Ihme kuvitelmii mun ajamisest |
Olkku,
jos en kerkee startiin heti, pistän jonkun siviiliautoon "laulukirjat" metässä voi tapahtua väärin onko OK? Starttaan kyllä niin että pitäs ehtiä mutta ei sitä aina tiedä. Ajaminen on varmaan hallussa mutta kun taitaa olla tauti siinä ankassa vaimissäseoli |
Tarkotitko timon joululaulukirjoja?
|
Niitä tarkoitan.
|
Olipas taas hauskaa!! Pistäkääs kuvia ne jotka niitä otti. Kiitos
|
Juu oli ihan vitun kivaa. Ankan kytkimen luistaminen häiritsi paikotellen aika paljonkin mutmut... pistetään kuntoon.
Ja sit takarunko vähän repes, se vituttaa oikeestaa aika reilusti. Ja sit tuo VITUN SELKÄ PRKL se otti itteensä aika pahasti. Alkoholikokovartalopuudutus on aloitettu. Yhden kuvan otin koko päivän aikana... Ei tartte enää mulle vittuilla siitä pienestä virhearviosta kun toiset ei osu edes pienemmällä autolla siltaan... :p NYT MEIT ON KAKS Nii juu... ankan eka kaatuminen mun ajamana oli melko lähellä, mut onneks mänty oli viel lähempänä. |
Lainaus:
BÄLÄ |
Ilmesesti ei kun rupes hylkimään kytkintä ja runkoa.
|
Lainaus:
Oliskohan kannattunu raottaa laatikkoo sen verra että olis viimekertaset suo paskat tullu edes osittain pois kun se sillon lyttyläs sinne rutakkoon jäi niinku varmaan muistat... |
Runko repes hantin takakulmasta.
En sit putsannu ko sä sanoit et kytkin toimii... Noo eipä se uus levy niin mahottoman hintanen ole. Mut täytyy sanoo et oli se melkonen loikkaus rokkarista ankkaan. ja vielä positiiviseen suuntaan. |
Lainaus:
MUTTA NIITÄ KUVIA KOVASTI KAIPAILEN PERR..... |
Erittäin hauska reissu oli ja kiitos kaikille mukavasta seurasta ja "vinssausavusta".
Laitteet säily ehjänä itsellä.Joitain kalustovaurioita tais muutamille tulla. Päivän näyttävin ajolinja tais olla Sumpella. Uittu,kyl se siltaan osu mut luisti sivuun joojoo. Jokunen kuva löytyi omasta ja apparin kamerasta. Klikkaa tästä albumiin |
|
HUOH,siellä se piiskas suota,täytyy myöntää että tänään kävi äetsässä mielessä että olis se vitun hieno vetää fj.llä ku vakio hj.ssa ei oikeen ollu etenemis kykyä...
|
Sivu luotu: 13:07 (GMT +2). |