![]() |
Lainaus:
Jos se oliskin pelkkä vastus niin ehkä mutta näkyy sisältävän muuntajia ja sytyttimiä yms. |
no noita 12v sarjoja saa 39€ paketti, ja vois bjn työvalihin tunkee, mutta kai ne vois johdottaa molemmat eri akuilta... tai emmä tie jaksaako tehdä yhtää mitää :D
|
Lainaus:
http://cgi.ebay.co.uk/2-HID-BALLAST-...ht_3757wt_1139 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
täytyypä kokeilla. onhan niissä takuu :D
jossain kyllä on sisääntulo jännite 9-36v... |
Minkä kierrejouset ois toimivat bj:n etu akselilla..?
|
miks vanhoijen riisseli autojen pakokaasu haisee kitkerältä ?
|
Miksi minun koneella vain offipalsta toimii jumalattoman hitaasti? Välillä saa odottaa perkeleen kauan jonkun jutun aukeamista. Muut sivustot toimivat täydellisesti.
Selaimena Firefox 4.0 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mitä vittua?
|
Lainaus:
|
MISTÄ?
|
Kertokaas kokemattomalle kannattaako lapselle ostaa syöttötuoliksi tällainen paljon ylistetty ja kehuttu Stokke Tripp Trapp -tuoli?
Kävin kaupassa kenttätutkimusta tekemässä ja en oikein usko, että tuo kestää aikuisenkin istua lapsen kanssa (näin liikkeessä tuotetta markkinoitiin)...siis noin niinku jatkoa ajatellen kun varsinainen syöttötuolikausi menee ohi:D |
Lainaus:
|
Jos on pakkasta kaaheesti, nii voiko ampua raketit sisätiloissa ?
|
Meillä kestänyt Stokke pojalla jo 6 vuotta ja tytöllä kolmas vuosi meneillään, itse käytän keittiöjakkarana (+90 kg elopainoa). Parastahan tuossa on säädettävyys. Saa istuimen ja jalkatuen säädettyä niin et muksuilla lepää reisi istuimella ja jalkapöydällä on samalla hyvä asento. Noin puolen vuoden välein kun muistaa säätää niin pysyy ominaisuudet kohillaan :D On muuten helvetin hyvä syöttötuolina aivan pienimmille sen oman paksun pehmusteen kanssa. Sitten vain ajan myötä riisuu lisävarusteita pois. Ja noista saa varmaan aikanaan jotain rahaakin jos tarvetta päästä eroon.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos toinen henkilö on aivan täysin ääliö/idiootti/vajaa, niin saako sen sanoo sille, vai täytyykö pitää omana tietonaan???
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Muutenhan on aina hyvä palautella ihmisiä maanpinnalle, toki jos mahd. niin ei hirveen terävästi kuten allekirjoittaneella on tapana :-D |
Lainaus:
:D Joko soot kompuran ja letkun virittännä rakettia varte??? Pitäskö sille viritykselle tehhä joku teline? Toimisko siinä vaikka muovipussi laskuvarjona jottei se heti humahda alas liika nopeesti? Hommaako sä pari isoa 200l roskapussia ni kokeillaan paria "fiksua juttua".... Iskikö mulle kyselyikä?? p.s. videoidaanko koko sähellys?? |
Lainaus:
On mulla nuit jätesäkkejä tua juu, ja Sua varten on videokamera tikissä... :p |
Sivu luotu: 08:48 (GMT +2). |