Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Mitään kuopiossa? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34053)

-Jallu- 01.02.2010 15:41

Ei se paljosta oo aina kiinni :) ,rohviilissa pari kuvaa

TeeVee 02.02.2010 20:02

Kallavesj' 2010

UA:lta kyseltiin, josko kellään olisi halukkuutta viedä menopelinsä otsikon mukaiseen venhonäyttelyyn. Ua:lla on oma osastonsa siellä. Paikalla ei tarvitse pasteerata koko aikaa, vaan auton voi jättää sinne myös ovet lukittuna. Toisin sanoen olisi suotavaa, jos siellä joku kertoisi lajista. Mutta tämä ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Pelkkä auton läsnäolokin riittäisi.
Näyttely järjestetään 9-11.4.2010 ja auto pitäisi viedä paikalle torstaina 8.4.

Miten on, kuka veisi vaununsa sinne?

Vastaukset mulle joko yksityisviestillä tai puhelimitse, kiitos!

T: Off-Road-lajivastaava, Tuomas

hj 02.02.2010 20:47

kaljavesi 2010

kai tuo minun romu joutaa sinne jos ei oo itänaapuri sahvaareita samaan aikaan. ja ennenkuin vänttinen kerkee kysyä niin äljiitä ei saa mennä upottaa sinne

Caddy 02.02.2010 21:22

Poijjaat aattammaa laitetaan suikka näyttely kuntoon, vähän (norjan)romia ja sun muuta kilkettä kylkeen niin hyvä tulee :D

Nostokurki 02.02.2010 22:10

Voishan tuon pajeronkin sinne viedä, löis 33" alle ja uskottelis ihmisille että se on maasturi :D mut parempi varmaan olis joku vähän enemmän rakennettu peli, mistä näkis että tämä ei oo pelkkää renkaiden vaihtoa ja mutaa...

Caddy 02.02.2010 22:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja n_kurki (Viesti 638893)
Voishan tuon pajeronkin sinne viedä, löis 33" alle ja uskottelis ihmisille että se on maasturi :D mut parempi varmaan olis joku vähän enemmän rakennettu peli, mistä näkis että tämä ei oo pelkkää renkaiden vaihtoa ja mutaa...

Minun mielestä kuopiossa on vain muutama sen näköinen auto jotka kävisi näyttelyynkin, parit hiluksi, lj ja runneri... näistä kaikista näkee että rakennella on pakko ja lommoja ei voi välttää :D

Onki 02.02.2010 23:21

jaa-a

runnerista vois kohta tulla auton näköinen.. tuonne kerkeis tehdä jo jotain.. täytyykin harkita..

Onki 02.02.2010 23:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Onki (Viesti 638925)
runnerista vois kohta tulla auton näköinen.. tuonne kerkeis tehdä jo jotain.. täytyykin harkita..

putkea auton ympärillle meni 18 metriä ja loppu kesken:)

Caddy 03.02.2010 11:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Onki (Viesti 638927)
putkea auton ympärillle meni 18 metriä ja loppu kesken:)

24m ajattelin varata jo susukiin :D

TeeVee 04.02.2010 09:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja TeeVee (Viesti 638840)
UA:lta kyseltiin, josko kellään olisi halukkuutta viedä menopelinsä otsikon mukaiseen venhonäyttelyyn. Ua:lla on oma osastonsa siellä. Paikalla ei tarvitse pasteerata koko aikaa, vaan auton voi jättää sinne myös ovet lukittuna. Toisin sanoen olisi suotavaa, jos siellä joku kertoisi lajista. Mutta tämä ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Pelkkä auton läsnäolokin riittäisi.
Näyttely järjestetään 9-11.4.2010 ja auto pitäisi viedä paikalle torstaina 8.4.

Miten on, kuka veisi vaununsa sinne?

Vastaukset mulle joko yksityisviestillä tai puhelimitse, kiitos!

T: Off-Road-lajivastaava, Tuomas

Näyttelyyn tarvittaisiin siis vain yksi auto. Se voisi olla jonkin verran rakenneltu eikä riitä, että vain renkaat on vaihdettu. Eli jonkin verran rakennettu modified-luokan auto antaisi mun mielestä parhaimman kuvan lajista.
Päätös pitää tehdä ensi viikon loppuun mennessä ja etusijalla ovat ne, jotka ensimmäisinä viestiini vastasivat ja joilla yllä mainituin kriteerein oleva vimpain löytyy.

MotorPsycho 04.02.2010 18:18

ääni runnerille (onki).

Onki 04.02.2010 19:47

paitsi

muuten hyvä mut se kun on minun käyttis auto milläs minä sit töihin?
minä ehdottaisin ruivon mustaa?

Ruivo 04.02.2010 21:06

Kai se mun kaara sinne joutaisi, jos se vaan huolitaan. Eihän se kukka oo eikä rahalla tehty, mutta kukkiihan se pottukin ja niitäkin on halpaa lajiketta :) En oo sitä sinne tyrkyttämässä ja muutkin saa autoaan sinne tarjota. Eli jonkunlainen sopu siitä kuka sinne autonsa vie olisi ok. Tiedä sitten miten asia ratkaistaan. Rehti peli.

Nostokurki 04.02.2010 22:12

Täältä ääni ruivolle... :)

anssip 04.02.2010 22:19

Mulle tulis mieleen hyviks ehdokksais mm. Miki, Ruivo, Mikko???

TeeVee 04.02.2010 22:41

Äänestys

Täällä ei taida pystyä järjestämään äänestystä? Sehän se olisi oikeudenmukaisin tapa päättää tuo edustusasia.

Mutta laittakaa YKSITYISVIESTIÄ mulle, kenen auton haluaisitte näyttelyyn esille!
Äänestysaikaa 12.2 klo 18:00 asti.

Ajattelin itsekin, jotta "hj":n ,"Ruivo":n tai jonkun muun vastaava auto voisi olla sopiva tuohon tarkoitukseen.

Otetaan nuo edelliset huomioon, mikäli on ehdotettu vain yhtä autoa. Auton omistajan siunaus tarvitaan tietysti kans!

... meneeköhän tää liaan hankalaks?

revu 04.02.2010 23:20

ei pidä unohtaa penan jeeppiä. siinä on mielestäni asiallisesti rakennettu jeeppi. mun mielestä tuonne sopisi peten hiluxi tai penan jeeppi. peten hiluxissa olisi turvakaaretkin niin ainakin mun mielestä antaa järkevän kuvan lajista ja muutenkin veikkaan että massasta poikkeava laite saa enemmän huomiota tuolla näyttelyssä.

Toisaalta taas vähemmän rakennettu laite antaa harrastuksesta sellaisen kuvan että lajia olisi helpompi aloittaa harrastamaan.

Miki 06.02.2010 11:46

Olisko huomenna kellään pöristely mielessä? Jos ei pakkanen hirveesti kiristy niin vois käydä latua aukomassa ja makkaran paistolla.

Ruivo 06.02.2010 18:16

Voisin lähtä ajeleen. Ei oo pakkasta luvassa, pientä lumisadetta kylläkin. 10:00 @ABC.

Ruivo 07.02.2010 19:03

Käytiin neljän auton voimalla aukaisemassa reitit. Lunta oli jotenkin riittävästi jo tullut urille, mutta hyvin selvittiin. Ei kalustovaurioitakaan sattunut. Makkarat käytiin myös paistelemassa laavulla.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=51223
Miki auraa uraa.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=51219
Pete ja muut alas ränniä.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=51229
Patrollilla päästellen :)

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=51218
Tämän kulkuneuvon merkki ei vielä selvinnyt ?

Profiilissa lisää kuvatuksia tältä päivältä.

Nostokurki 09.02.2010 19:45

Olisko kiinnostusta lähteä lauantaina rimpuilemaan mäelle?

Nostokurki 12.02.2010 12:56

kuoliko ihmiset vai mikä tuli

lauantaina mehtään!

TeeVee 15.02.2010 11:56

Kallasvesj´2010

Ruivon auto sai sitten eniten kannatusta sinne näyttelyyn esille laitettavaksi.

Ruivo 15.02.2010 14:58

Laitoin TeeVee priva viestiä ja soitan sulle tänään vielä.

Caddy 18.02.2010 17:07

Nythän minä vasta älysin, jotta sehän on minunkin vanha pallerokahelilla ajossa :D Mitääh ...tua se oli ajettu sillon muinoin kun möin pois jo 720tkm (selvittelin akesta taustoja) Tosin kuulin huhuja, että konetta olisi minun jälkeen vaihdettu? Siitä tasan ensimmäinen maastoajokokeilu vekottimella, tuli vielä ajamalla poes. Onkos runkoon löytynyt miten paljon mätää lisää, minä sitä silloin hitsasin pariviikkosen. Löyty vaikka mitä hienoja systeemejä, mm jääkaapinovea ja fleesepaitaa :D Olikos tuossa viitteossa vielä alla ne 30/9.5 mutiaset

Sivu luotu: 23:30 (GMT +2).