![]() |
|
No jos sä oot lähettänyt sata sähköpostia ja kymmenen muuta on lähettänyt sata, varmasti osa hukkuu tulvaan...
|
Spammifiltteri toimii tehokkaana häirikkösuojana
Lainaus:
|
No mutta kyllähän tuosta taas paistaa vain läpi se että joku tekosyy on pitänyt keksiä. Kuinka on voinut ylipäätään unohtaa lähettää lehti samaan aikaan kuin muillekin tilaajille?
Hauskaa että tätä lehden toimintaa kyllä puolustellaan tippa munan päässä ja samaan aikaan kirotaan kun nigerialaiset lähettävät huijausposteja. Tämä on ihan samaa paskaa koko firma. |
Lainaus:
|
Jaa, ei mulla ole mitään syytä puolustaa lehteä. Ei ole senttiäkään kiinni koko lehdessä. Mutta on kumminkin harvalla ilmestymisellään ainoa aiheeseen paneutuva lehti. Ja sama juttu kun mulla omassa yrityksessä: kaikkia ei vaan voi miellyttää, aina joku on eri mieltä toiminnan suunnasta, mutta siihen on vain yksi lääke, osta firman osakekanta tai edes enemmistö ja osallistu (joo, aika radikaalia ja tuskin on edes myynnissä, ei ole mullakaan myynnissä yhtään osaketta ;) ). Mutta osa valittajista on sellaisia, että edes kerhojen vapaaehtoishommat ei kiinnosta, halutaan vaan kaikki mulle heti, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Ja tämä ei koske, eikä ole suunnattu Pastirollia kohtaan. Kunhan totean...
|
Onko uusinta lehteä mennyt muualle kuin tilaajille? Ei tunnu löytyvän normaalista lehtihyllystä. Kouvolan prismasta tuntuu löytyvän kaikkea mutta ei ole näkynyt sielläkään, tai sitten on kova menekki. :rolleyes:
|
Ei oo näkyny etelä-pohojanmaallakaa marketeissa tai lehtipisteissä.
|
Kyl täält ainaki löytys lehtipisteest
|
Mjoo,
Nro 1/2015: M.U.T.A. jutun kuvasivussa ylin oiikeammainen kuva piti olla tämä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=186934 |
Eipä ole kyennyt Myllis/4x4maailma palauttamaan summaa heinäkuussa 2015 perutun tilauksen /puuttuvien lehtien johdosta.
Sähköpostia on vaihdettu aika monta kertaa aina on ollut joku selitys. Kirjanpitäjä lomilla, mitä nyt olitkaan tilannut jne... Niin joo, tää oli paras: täällä on miljoona sähköpostia, en ole niitä kahteen viikkoon lukenut. Ihmettelen, miks ei se fyrkka liiku niillä samoilla naputuksilla, kun viitsii maileihin vastaamaan?? TEMÄHIK |
Tilattu muttei näy lehteä vielkää?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä lotostakin voi voittaa, ja olen voittanutkin.(oliko 52€, muutama v sitten).
Eikun bojjaat vaan uutta täkyä koukkuun, suattaa joskus tärpätä. |
Etteenpäin sano cruiseri kuski lumessa.
|
Olen voittanut lotosta viimeisen neljän vuoden aikana useammin kuin mitä tämä maksettu ja tilattu lehti ilmestyi. :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Taitaa olla puolisen vuotta kulunut edellisen lehden ilmestymisestä, jos olen pysynyt ajan tasalla tapahtumista. Pitäiskö nyt taas kerran aloittaa tuttu kyselyrumba: saadaanko tänä vuonna ulos edes yksi numero ?
|
Sivu luotu: 19:25 (GMT +2). |
|