Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   UUSI 4X4 LEHTI: 4x4 Maailma (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=74316)

JAMANT 03.11.2015 15:29

No jos sä oot lähettänyt sata sähköpostia ja kymmenen muuta on lähettänyt sata, varmasti osa hukkuu tulvaan...

Byrocrat 03.11.2015 22:15

Spammifiltteri toimii tehokkaana häirikkösuojana

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT (Viesti 1260707)
No jos sä oot lähettänyt sata sähköpostia ja kymmenen muuta on lähettänyt sata, varmasti osa hukkuu tulvaan...

Tai Spammifiltteri lajittelee osan suoraan roskapostiin josta poistuvat automaattisesti :rolleyes: eli hukassa ovat :eek::D

pastirolli 03.11.2015 22:23

No mutta kyllähän tuosta taas paistaa vain läpi se että joku tekosyy on pitänyt keksiä. Kuinka on voinut ylipäätään unohtaa lähettää lehti samaan aikaan kuin muillekin tilaajille?

Hauskaa että tätä lehden toimintaa kyllä puolustellaan tippa munan päässä ja samaan aikaan kirotaan kun nigerialaiset lähettävät huijausposteja. Tämä on ihan samaa paskaa koko firma.

lavanelikko 03.11.2015 23:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli (Viesti 1260876)
No mutta kyllähän tuosta taas paistaa vain läpi se että joku tekosyy on pitänyt keksiä. Kuinka on voinut ylipäätään unohtaa lähettää lehti samaan aikaan kuin muillekin tilaajille?

Hauskaa että tätä lehden toimintaa kyllä puolustellaan tippa munan päässä ja samaan aikaan kirotaan kun nigerialaiset lähettävät huijausposteja. Tämä on ihan samaa paskaa koko firma.

Enempää muuhun kantaan ottamatta, mutta ihan totta... Ei ehkä ihan noin räikeesti, mutta kuitenki...

JAMANT 04.11.2015 09:24

Jaa, ei mulla ole mitään syytä puolustaa lehteä. Ei ole senttiäkään kiinni koko lehdessä. Mutta on kumminkin harvalla ilmestymisellään ainoa aiheeseen paneutuva lehti. Ja sama juttu kun mulla omassa yrityksessä: kaikkia ei vaan voi miellyttää, aina joku on eri mieltä toiminnan suunnasta, mutta siihen on vain yksi lääke, osta firman osakekanta tai edes enemmistö ja osallistu (joo, aika radikaalia ja tuskin on edes myynnissä, ei ole mullakaan myynnissä yhtään osaketta ;) ). Mutta osa valittajista on sellaisia, että edes kerhojen vapaaehtoishommat ei kiinnosta, halutaan vaan kaikki mulle heti, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Ja tämä ei koske, eikä ole suunnattu Pastirollia kohtaan. Kunhan totean...

karvanoppa 04.12.2015 20:47

Onko uusinta lehteä mennyt muualle kuin tilaajille? Ei tunnu löytyvän normaalista lehtihyllystä. Kouvolan prismasta tuntuu löytyvän kaikkea mutta ei ole näkynyt sielläkään, tai sitten on kova menekki. :rolleyes:

ravm 04.12.2015 21:35

Ei oo näkyny etelä-pohojanmaallakaa marketeissa tai lehtipisteissä.

t.haapala 04.12.2015 22:19

Kyl täält ainaki löytys lehtipisteest

Pafo 02.01.2016 22:08

Mjoo,

Nro 1/2015:

M.U.T.A. jutun kuvasivussa ylin oiikeammainen kuva piti olla tämä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=186934

ranke 03.01.2016 00:40

Eipä ole kyennyt Myllis/4x4maailma palauttamaan summaa heinäkuussa 2015 perutun tilauksen /puuttuvien lehtien johdosta.

Sähköpostia on vaihdettu aika monta kertaa aina on ollut joku selitys. Kirjanpitäjä lomilla, mitä nyt olitkaan tilannut jne...

Niin joo, tää oli paras: täällä on miljoona sähköpostia, en ole niitä kahteen viikkoon lukenut.

Ihmettelen, miks ei se fyrkka liiku niillä samoilla naputuksilla, kun viitsii maileihin vastaamaan??

TEMÄHIK

opelman 13.01.2016 22:34

Tilattu muttei näy lehteä vielkää?

pastirolli 14.01.2016 16:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja opelman (Viesti 1277257)

Eikä välttämättä tule näkymäänkään. Ethän vielä maksanut? :D

Heguli 14.01.2016 18:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja opelman (Viesti 1277257)

Oottele rauhassa pari vuotta niin ehkä se tulee.......

opelman 14.01.2016 21:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli (Viesti 1277343)
Eikä välttämättä tule näkymäänkään. Ethän vielä maksanut? :D

Lehti maksettu vai pitääkö maksaa tälle vuotta eriksee? Kun viime vuoden keväällä maksoi yhen kerra ja ei oo vieläkää tullu?

PasMa 14.01.2016 21:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT (Viesti 1260944)
Jaa, ei mulla ole mitään syytä puolustaa lehteä. Ei ole senttiäkään kiinni koko lehdessä. Mutta on kumminkin harvalla ilmestymisellään ainoa aiheeseen paneutuva lehti. Ja sama juttu kun mulla omassa yrityksessä: kaikkia ei vaan voi miellyttää, aina joku on eri mieltä toiminnan suunnasta, mutta siihen on vain yksi lääke, osta firman osakekanta tai edes enemmistö ja osallistu (joo, aika radikaalia ja tuskin on edes myynnissä, ei ole mullakaan myynnissä yhtään osaketta ;) ). Mutta osa valittajista on sellaisia, että edes kerhojen vapaaehtoishommat ei kiinnosta, halutaan vaan kaikki mulle heti, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Ja tämä ei koske, eikä ole suunnattu Pastirollia kohtaan. Kunhan totean...

Joo, ei ole itselekkään tuttu lehti, mutta pitää katsoa josko Rovaniemellä löytyis jostain. Samaa mieltä kuin JAMANT eli ei kai nuita aiheeseen liittyviä lehtiä voi olla liikaa. Siihen ilmestymiseen en ota kantaa, kun en tiedä asiasta, mutta pitää tutustua lehteen jos jostain löytyis irtomyyntinä.

pastirolli 15.01.2016 11:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja opelman (Viesti 1277451)
Lehti maksettu vai pitääkö maksaa tälle vuotta eriksee? Kun viime vuoden keväällä maksoi yhen kerra ja ei oo vieläkää tullu?

Sanotaan nyt näin että olisi aivan sama kuin olisit antanut rahaa nigerialaishuijaukseen.

Holst 15.01.2016 11:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli (Viesti 1277554)
Sanotaan nyt näin että olisi aivan sama kuin olisit antanut rahaa nigerialaishuijaukseen.

Tässä kumminkin mahdollisuus saada (ja saanutkin) jotain vastinetta rahoille joten en ihan vertasi nigerialaisiin...

pastirolli 15.01.2016 18:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Holst (Viesti 1277558)
Tässä kumminkin mahdollisuus saada (ja saanutkin) jotain vastinetta rahoille joten en ihan vertasi nigerialaisiin...

No... no joo... :D

petroman 15.01.2016 18:25

Kyllä lotostakin voi voittaa, ja olen voittanutkin.(oliko 52€, muutama v sitten).
Eikun bojjaat vaan uutta täkyä koukkuun, suattaa joskus tärpätä.

opelman 16.01.2016 09:50

Etteenpäin sano cruiseri kuski lumessa.

pastirolli 16.01.2016 12:47

Olen voittanut lotosta viimeisen neljän vuoden aikana useammin kuin mitä tämä maksettu ja tilattu lehti ilmestyi. :D

hutikka 16.01.2016 17:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli (Viesti 1277829)
Olen voittanut lotosta viimeisen neljän vuoden aikana useammin kuin mitä tämä maksettu ja tilattu lehti ilmestyi. :D

:D mutta ootko voittanu enempää mitä tilaus on maksanu?

vepele 16.01.2016 17:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hutikka (Viesti 1277891)

Kuis moni lotoss on voittant enämpi ku siottant ?????

pastirolli 16.01.2016 22:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hutikka (Viesti 1277891)

Kyllä. Edellisellä voitolla olisi maksanut jopa parit tilaukset. Vielä kun joskus saisi takaisin kaikki ne mitä on veikkaukselle antanut... :D

Heguli 02.04.2016 13:40

Taitaa olla puolisen vuotta kulunut edellisen lehden ilmestymisestä, jos olen pysynyt ajan tasalla tapahtumista. Pitäiskö nyt taas kerran aloittaa tuttu kyselyrumba: saadaanko tänä vuonna ulos edes yksi numero ?

Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).