![]() |
|
Eiköhän enimmät täältäkin juhannukseen mennessä sula.
|
Lainaus:
|
Toinen pirkka vasta menossa.
|
Piti käydä ulkoiluttaan rotkea mettäteillä ja mettässä, siitä saikin sopivan pikku janon aikaseksi.
Sauna ja parit tummat kozelit. Sitten vois ottaa pikkasen viskiä ja ehkä jopa kävästä paikallisessa pubissa |
jallu ja nalle maistuu,onneks koht on laskut taas maksettu ni saa beejiin murroksen ostettua :)
|
pirkkaa, susukin t-max:in rele poksin ihmettelyä, pirkkaa, jeepin finistelyä ja pirkkaa:)
|
Pirkkaa naamaan, huomenna pakko-pekkanen! :D
|
Akka vittuilee, sen kunniaks muutama muki Tapiota yömyssyks...
|
Olunen ja muutama lasinen punkkua.. joku oli juona eilen oluset:D
Jeeppiin tuli laiteltuu rätti, pakoputkee ja etukardaani. Hissasin hepeillä putkee ja sit muistin etten ottana akusta kenkee irti= akku tyhjä!:mad: |
Akku tyhjeni? Mä olen kans hitsannut autoja/koneita kenkä kiinni, vahingossa, muttei mitään ole tapahtunut.
|
Lainaus:
Laitoin laturiin katotaan ottaako virtaa... akku pitäis uusia kyll muutenkii, ku tuli varattua Lipposilta vinssi. |
Mä oon aina vääntäny päävirtakatkaisijan auki, mutta aina ei huomaa jos hitsaa jotain koneessa kiinni olevaa romua. Kannattaa kyllä irrottaa akku järjestelmästä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuossa kuvatus Pikku punikista rätti päällä: https://lh6.googleusercontent.com/-j...2B22.51.25.jpg |
tuon kokone (9500i) hasoy come uppi on miuta vedelly jo monta vuotta:) ollu tos vihreessä fs jeepissä. ei lopu puhti. toki virran saanti on parannettu;)
ja vinssihän liittyy aukottomasti pihamaan löytöön tänä aamuna:D mikä on n:50x50x25 kokonen ja haisee kalalta??? emmiekä tienny mut sittehä se selvis! rabies syötti villi elukoille:D pari päivää sitte kylvivät kuulemma täs kulmil ja EI asutusten lähelle.. 3M ulko ovesta löyty:D tainnu tuuli napata. melkose metka kapistus. no kaikista parasta on et emännän kaveri oli joku vuos sitte leikkaamas nurmea mökil ja tollane mokkula oli kopsahtanu suoraa päähän!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D |
komian näkönehä tuo on!:eek: hienot vanteet! onks siul pyörähtäny kulutus pinta sisä puolelle ku noi kaljult renkaat näyttää!:D
|
Lainaus:
Piitäs jostaa hommata pusikkoterrainit, jotta piäsöö pahempaan paikkaa kinni:D |
http://www.adclassix.com/images/89jeepwrangler4x4.jpg
KING OF THE HILL :D tuo hinta on ollu kyl melkose huokea... piltemasta vaa ketjut alle:D |
Budweiser ja kOFF mallasjuomaa nassuun
|
Sakua vapun kunniaksi.
Kohtuudella että pääsee pojan kanssa huomenna vapputorille. Taidan kyllä mennä polkupyörällä.:D |
Näin o
Saikkua 3vk jäljellä,MM-Kisat,parit juhlat ja juhannus...4vk kesälomaa...Ei tossa kasassa kauaa mene!!
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=104240 |
Kävin eilen veljellä. Puolelta öillä olin siellä, klo 5 kotona. Polkupyörällä tietenkin, ollaan ympäristöystävällisiä. :D
Nyt on grillattu ja pari koffia juotu. Taidetaan lähteä vappumarssille, ilman punalippuja. |
just tulin mettästä, nyt tasottavaa ......... JEP..... KOFFIA:eek: hyi saatana.. no ... kait se maku tasottuu parin jälkee.. ei oo pirkan voittanutta:D
vittu ku haluu ton komprexi ahtimen jeeppiin yhtä kovi ku neekeri huo¤%a hampurissa... jotenki salaisesti toivon et sisua45:dellä ois ratkasu tähänkin :o:) (EDIT: ei hutsu onkelmaan.:D) |
Kato, kohtalotoveri, mullakin on koffia täällä. :D Mutta kohta se loppuu, ja alkaa pirkko taas vaikuttamaan.
Valmetin comp-sexin löytäminen on vaikeata. Helpommin comprexeja löytää 626 dieseli-mazdoista. :) |
| Sivu luotu: 19:16 (GMT +2). |
|