Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   KORJATTU: sähköposti ongelmia (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=83981)

H&K 30.11.2016 21:06

Siis mulla ei toiminut eilen aamulla mutta illalla toimi normaalisti. En tiedä tarkalleen mihin aikaan on alkanut toimimaan.

Kumma homma jos palvelinten sähkökatko aiheuttaa tilanteen että toisilla toimii ja toisilla ei?

rane58 01.12.2016 11:30

Onko hakkereiden isku?

Jeep-kerhon sivut myös sekaisin... :mad:

LaaLaa 29.01.2017 20:28

Tapahtuikohan palstan sähköpostissa tänään 29.1 klo16 jälkeen jotain, kun yht äkkiä oli tullut saapuneet kansioon poikkeuksellisen paljon roskapostia (23kpl)? Ei sinällään mikään todellinen ongelma, mutta tuli vaan mieleen kun yleensä saapuneisiin tulee 0-3kpl spämmiä suodattimen läpi päivässä.

Lars 30.01.2017 04:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 1334537)
Tapahtuikohan palstan sähköpostissa tänään 29.1 klo16 jälkeen jotain, kun yht äkkiä oli tullut saapuneet kansioon poikkeuksellisen paljon roskapostia (23kpl)? Ei sinällään mikään todellinen ongelma, mutta tuli vaan mieleen kun yleensä saapuneisiin tulee 0-3kpl spämmiä suodattimen läpi päivässä.

Katsoin logeista, eikä kyllä mitään erikoista näkynyt. Näen että postia on tullut paljon 29. - 30. (josta varmasti iso osa spammia)

Osa filtteröidään, osa pääsee valitettavasti läpi.

Laitatko minulle privalla headereita läpi tulleista spammeista niin voin tutkia tarkemmin.

Käytämme samassa palvelinsalissa sijaitsevaa ulkoisesti hallittua jaettua spam-analysaattoria. Jos siinä on tehty joku sääntömuutos, voi (toivottavasti hetkellisesti ja tilapäisesti) vaikuttaa läpi päässeen roskapostin määrään.

terveisin,
Lars

H&K 20.04.2017 20:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1317616)
Varsin harmittavainen ominaisuus saapuvassa postissa on että välillä liitteet on menny perille kaikille muille vastaanottajille vaan tästä offipalstan lokerosta ne jää puuttumaan. Kun lähettää viestin lähettäjälle että liitteet kadonneet niin kun lähettäjä vastaa tähän viestiin ja lisää liitteen uudelleen niin ne yleensä tulee läpi, mutta ei aina.

Onko kukaan muu törmännyt ongelmaan että vastaanotetusta viestistä puuttuu lähettäjän lisäämät liitteet?

Mulle tarjottiin teoriaa että johtuu siitä kun viestissä on paljon vastaanottajia cc- kentässä. Voiko ylläpito tutkia?

Lars 21.04.2017 16:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1344545)
Mulle tarjottiin teoriaa että johtuu siitä kun viestissä on paljon vastaanottajia cc- kentässä. Voiko ylläpito tutkia?

Ylläpito voi tutkia kunhan saa jotain tunnisteita. Mistä lähetettiin mihinkä koska. Mitä piti olla mukana eikä ollut.

H&K 21.04.2017 21:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 1344618)
Ylläpito voi tutkia kunhan saa jotain tunnisteita. Mistä lähetettiin mihinkä koska. Mitä piti olla mukana eikä ollut.

Laitan sulle heti sähköpostia kun saan sen tiedoston mikä piti olla mukana. Voin laittaa nyt jo sen mistä se puuttui.

JJo 21.05.2017 19:14

Sähköposti ei oikein jaksa toimia "504 Gateway Time-out

nginx/1.10.2"

H&K 02.08.2017 11:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1317616)
Varsin harmittavainen ominaisuus saapuvassa postissa on että välillä liitteet on menny perille kaikille muille vastaanottajille vaan tästä offipalstan lokerosta ne jää puuttumaan. Kun lähettää viestin lähettäjälle että liitteet kadonneet niin kun lähettäjä vastaa tähän viestiin ja lisää liitteen uudelleen niin ne yleensä tulee läpi, mutta ei aina.

Onko kukaan muu törmännyt ongelmaan että vastaanotetusta viestistä puuttuu lähettäjän lisäämät liitteet?

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 1344618)

Nyt olisi jälleen esimerkki tästä. Suuremmalla jakelulla lähetetty word- dokkari jäi mulle tulematta mutta mennyt muille viestin vastaanottajille läpi. Kun pyysin uudelleenlähetystä pelkästään mun osoitteeseen niin liite tuli läpi.

Haluatko että lähetän nuo molemmat viestit johonkin osoitteeseen tutkittavaksi?

Lars 06.08.2017 05:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1353696)
Nyt olisi jälleen esimerkki tästä. Suuremmalla jakelulla lähetetty word- dokkari jäi mulle tulematta mutta mennyt muille viestin vastaanottajille läpi. Kun pyysin uudelleenlähetystä pelkästään mun osoitteeseen niin liite tuli läpi.

Haluatko että lähetän nuo molemmat viestit johonkin osoitteeseen tutkittavaksi?

Vastattu privana

vepele 30.08.2017 09:29

salasana sähköpostiin?

MORO
Unohdin salasanani sähköpostiin,kuinka saan uuden?

rane58 31.08.2017 03:38

Mikähän viivästyttää...?

Seuraamiini "säikeisiin" tulee vastaukset parinpäivän viiveellä, ainakin kommentoijan kirjoituspäivän mukaan? :o

Lars 03.09.2017 04:03

Vepele: Jos on vielä ajankohtainen, niin laita tekstiviesti PROFIILISSASI ilmoittamasta numerosta numeroon jonka laitan sinulle kohta privana, saat paluuviestissä uuden salasanan sähköpostiisi.

Lars 03.09.2017 04:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1356295)
Seuraamiini "säikeisiin" tulee vastaukset parinpäivän viiveellä, ainakin kommentoijan kirjoituspäivän mukaan? :o

Minäpä katson logeista sinulle lähteneistä posteista josko sieltä vastaanottavan palvelimen päästä on tullut jotain viestiä joka voisi asiaa valoittaa. Palaan asiaan.

vepele 03.09.2017 07:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 1356544)
Vepele: Jos on vielä ajankohtainen, niin laita tekstiviesti PROFIILISSASI ilmoittamasta numerosta numeroon jonka laitan sinulle kohta privana, saat paluuviestissä uuden salasanan sähköpostiisi.

Homma toimii jo

Lars 04.09.2017 19:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja vepele (Viesti 1356551)
Homma toimii jo

Hyvä juttu. Kiireellisissä kannattaa laittaa yksityisviestiä tai postia offipalsta.admin@offipalsta.com

Lars 18.09.2017 23:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1356295)

Moi

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Katsoin logeista ja mailit ainakin näyttävät lähtevän ajoissa. Tutkin vielä lisää.

WinChester 03.11.2017 05:18

Mulle ei tule sähköpostitiedotuksia niistä langoista, joista pitäisi, kun niihin tulee seuraava postaus. Jos mun kirjottamaan tekstiin vastaa tekemällä siitä viittauksen, niin sit tulee, mutta vaikka oon tarkastanu täpät kohdilleen niihin lankoihin, joita haluun seurata, niin ei tule ilman viittausta ja joutuu käymään tsekkaamassa onko joku vastannut... :mad: Missä vika?

rane58 04.11.2017 01:44

Sama vika....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja WinChester (Viesti 1362095)
Mulle ei tule sähköpostitiedotuksia niistä langoista, joista pitäisi, kun niihin tulee seuraava postaus. Jos mun kirjottamaan tekstiin vastaa tekemällä siitä viittauksen, niin sit tulee, mutta vaikka oon tarkastanu täpät kohdilleen niihin lankoihin, joita haluun seurata, niin ei tule ilman viittausta ja joutuu käymään tsekkaamassa onko joku vastannut... :mad: Missä vika?

Minä olen valittanut samaa vikaa, vastaukset tulee jos tulee ja muutaman päivän viiveellä.... :o

WinChester 04.11.2017 11:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1362185)
Minä olen valittanut samaa vikaa, vastaukset tulee jos tulee ja muutaman päivän viiveellä.... :o

Jos on viittaus, niin kuin Ranenkin viestissä, niin tulee sähköpostitieto heti. Muuten ei tule ollenkaan; ei edes päivien päästä.

Lars 26.11.2017 06:44

Tämä tuntuu olevan vielä ajankohtainen?

Koitan saada toistettua kuten yllä kuvattu ja sitä kautta löytää ongelman (ja korjata).

Machist 05.12.2017 09:29

Jaha.. en ole siis ainoa jolle ei tule vastauksista tietoa..
Olin tulossa valittamaan :D

WinChester 12.12.2017 21:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 1364495)
Tämä tuntuu olevan vielä ajankohtainen?

Koitan saada toistettua kuten yllä kuvattu ja sitä kautta löytää ongelman (ja korjata).

Ei toimi sähköpostitiedotus vieläkään, jollei kommentoija tee viittausta. Joutuu lukeen kaikki viestit läpi, että tietää onko tullu lisää postauksia. :(

Kaitsu67 12.12.2017 21:43

Mulla taas sellainen ongelma ilmesty jokun aika sitten vaikka mitään asetuksia en ole muuttanut, että luuriin tulee ja pystyy lukemaan palstan meilit, mutta lähetys ei luurista enää onnistu :confused: koneelta kyllä.

Machist 12.12.2017 21:43

Nyt on tullu jopa kaksi "reply to thread" postia tänään.
Pariin viikkoon ei ole tullut ainoatakaan muuten.

Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).