![]() |
|
T. Haapalan komea HJ bongattu tänään puolilta päivin Paimion nesteellä. Huomenna tätäkin kaunokaista vois tulla salon seudun metsiin ajelee?
|
Raumalla paikallisen kaffion pihalla bongattu musta kingcap Olkulta haettu kaunis pajeron koppa kärryn kyytissä.. :)
|
Lainaus:
En taida tulla huomen ajelee ku oon just saanu noi jouset hyväks. Ei jaksais taas alkaa mitään jousijumppaa tekemään ku menevät kuiteski poikki siel :) |
Helmikuntoinen korotettu CJ7 Jeeppi bongattu tänään Kouvolan Truck Servicen pihassa :)
|
Lainaus:
Parkkipaikalla vieressä oli korotettu Hilux Rasorin tarroilla, ilmeisesti sun? |
Lainaus:
|
Tänään tuli Porvoon lähistöllä vastaan moottoritiellä M-B G 63 AMG 6x6 (tai siis ainakin semmoinen kuusipyöräinen). Olikohan palstalaisia? :D Pitkät kilvet kyllä oli, että ehkä ei...
|
Timo_L:n Jeep GC, tänään EFHK RWY 22L liepeillä
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Sinivalkoisen hilun lähistöllä en käynyt, paje odotti pihalla piikkien nokassa va!miina lastattavaksi, kiitoksia vaan Olkulle hyvästä palvelusta. Ruostettakin oli vähemmän kuin odotin. :) |
http://i1323.photobucket.com/albums/...psngcl2g1l.jpg
Tämmöne tännää Oulussa.. Omistajaki löytyy täältä mun stalkkauksen mukaan :) |
Sunnuntaina(8.3.) Toijalassa Vauhtipuiston suoralla musta HJ61 tuli vastaan. Kättäkin nosti. Itse olin HJ:lla liikenteessä Urjalaan päin menossa.
|
Lainaus:
|
Oisko ollu viininpunainen niva kattokehikko täynnä valoja bongattu just Nummelan sillalla 😊
|
Hopean harmaa hoojii tänään parkissa koko päivän 88 tien varressa ennen piippolaa, soa akselit ja lamppuja katolla. Olitko se sinä? Ikkunassa oli joku bensalla pestään pensseleitä ja diisselillä tukitaan moottorit tarra :D
|
Yhden Land Cruiserin bongaukseen tarvittiin 10 Sinistä Huvimajaa ja "Räpyläjeeppi" Rannikkovartiostolta Lauttasaaressa...:D
http://www.metro.fi/uutiset/a1387810180857 |
Kenes vihertävä vani bokkeri tarralla cityparkilla. Ootko ekop cityn työmaalla?
|
Miun vani :) ja juu pankin pontti seinää tuetaan.
|
Niihä mie arvelin. Myö ollaa ihmetelty näit kaivoja ja viemäreitä täällä. :D
|
siisti kuntoinen vihreä lantikka bongattu viime viikon keskiviikona. JOensuun prisman parkki halissa
|
tänään 12.03-15 iltapäivällä
hki/vantaan lentokentältä päin Aviabulevardia pitkin kurvaili kohti hesaa musta offiauto tais olla Jeep Cherokee takalasissa tais olla teksti FOLLOW ME Morjestin mut epäilen että näkikö kuski kun istuin sinisessä Liebherr nosturissa 40 metriä ylempänä :D:D:D |
Lainaus:
Oletkos bongannut tällä viikolla yleensä 0900-1200 välillä Aviabulevardilta, suuntaan ja toiseen mustaa, ei niinkään Offiautoa, mutta tuota käyttäjätunnuksen mukaista käyttis Dusteria, tulee kyllä samoihin aikoihin tulevallakin viikolla siitä ajeltua, hyvin suurella todennäköisyydellä. Täytyykin nostella lapasta sinne yläilmojen suuntaan, kun ohi ajelee :) |
Lainaus:
|
Tänään iltapäivällä savonlinnan suuntaan tuli vastaa sini/oranssi patrol? muistaakseni.
Yritin morottaa gemsun ratista. |
Musta sukisuki bongattu Pietiläntien alussa,juuri äsken,oli palstan tarraa,snorkkelia ja valoa 😊😊
|
Sivu luotu: 20:37 (GMT +2). |
|