Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offaritkin eri alojen ammattilaisia (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=107132)

lintta 30.08.2013 08:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbo Isuzu (Viesti 1038252)
Mie olen joka alan erikoisasiantuntija.

Kaikkien alojen kapea-alainen asiantuntija?

blazoffer 19.03.2016 00:47

No, ammattitaidot on aika rajoittuneet, mutta jos tarvii viralliset mitat täyttävän haudan niin tietoa löytyy. Ite en enää kaiva metriäkään :D

hitoy 19.03.2016 13:25

Maanrakennusta PK-seudulla kalustoo firmassa 1-22tn väliin kaivureita, traktorikaivuria, pikku kurottajia, pyöräkuormaajia, kuorma-autoja yms.yms.

*TARVETTA* kirkkonummella mökin sähköjen kytkimiseen. Piuhat vedetään valmiiksi eli "kalustaminen" ja uuden keskuksen kytkeminen ja vanhan purku.

*TARVETTA* hiekkapuhallus hommia tullee silloin tällöin. Ite kahen vaiheilla että hommaanko vehkeitä vai not.

mara90 19.03.2016 14:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbo Isuzu (Viesti 1038252)
Mie olen joka alan erikoisasiantuntija.

Jokaisen alan erikoisasiantuntija sekä ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen? :D

Mustang66 19.03.2016 17:19

LVI-asentaja, Lämmityslaite asentaja (Öljy-poltin, Kylmäine alle 3kg luvat sekä rajoitetut sähköluvat) ja asbestin purku

Pajares 19.03.2016 20:07

Meikäläinen on papereitten mukaan cnc-koneistaja.

Työkokemusta löytyy.

Metallitöistä.
Koneistus.
Teollisuusmaalaus.
Hiekkapuhallus.
Ohjelmointia.
cadpiirtämistä.
Laserleikkuu.

Nykyinen pesti on sellasta voiteluyksikköjen rakentelua.Eli asentaja taitaa olla tän hetkinen nimike...

Jappi 19.03.2016 22:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai (Viesti 1287417)
Elikkäs sellaiselle hitsarille ois tarvetta joka uskaltaa ja osaa keskuslämmityksen tulevat putket hitsata
Ja jolla on omat laitteet mitä tarvitsee

Ja kainuussa ois tää tarve
Yö paikka löytyy ja jos perhettä on mukana, nekin majoittuu

Jos on kiinnostusta ja taitoa laittele YV;tä

Joko tämä oli hoidossa? Yks tuttu olis täällä kehitysalueen keskipisteessä joka osaa.

Uazmies 20.03.2016 10:14

Koulutukseltani olen tuotantotekniikan mekaanikko, eli metallimies.

Leipää tuli hankittua ennen auton ratissa, ensin betonia, soraa ja konttia, sittemmin tuli siirryttyä firmaan jossa oli vl- ja nosturiautoja, tulipa siinä sitten rakenneltua kalustoa mm. ripustettiin 100tm nosturi yhteen autoon. Eli jotain pientä tietoa löytyy metallista, runkorakenteista, hydrauliikasta ja scanreco -kauko-ohjausjärjestelmistä.

Nykyään olen oman itseni herra (ja verottajan orja), yritykseni toiminta keskittyy työskentelyyn putoamisvaaralisella alueella ja pääasiassa kiinteistöhuollon tukitoimiin, eli kiipeillen kaadetaan ongelmapuita, putsaillaan rännejä ja pestään kattoja. Ja tehdään asioita mitkä monista tuntuu mahdottomalta.

Tieturva 2- ja PKS-katutyöt -pätevyys löytyy jos jossain tarvitsee liikennettä järjestellä.

Ex_inkkari 20.03.2016 10:21

Voin hyvin käydä raudoittamassa, jonkun ranteet :) osaan myös sujuvasti seurata sivusta kun muut tekee työtä ja varmistaa ovien lukituksia.

jantsasxe 22.03.2016 13:46

Erityisnuorisotyöntekijä ammattinimikkeenä, eli jos penskat ei osaa käyttäytyä ni lähettäkää mun juttusille :D

Napalm 22.03.2016 13:57

Levyseppähitsaajan paprut on. Hitsaajan uraa teen.. :D

Viimeset neljä vuotta olen taistellut ABB hitsausrobotin kanssa.

skruf 22.03.2016 17:17

https://i.pinimg.com/736x/31/88/b0/3...8c8e7ba202.jpg

Tojo4wd 22.03.2016 19:40

Koulutus on levyseppähitsaaja.
Metallikäsitöitä tuli tehtyä 27 vuotta pääasiassa polttoleikkausta ja plasmaleikkausta cnc ohjatuilla polttokoneilla.
Myös hommiin kuulu trukit,vetomestari ja erilaiset nosturit.
Kolmisen vuotta tuli oltua varasto hommissa kun kyllästyin polttohommiin eli rekkojen purkua ja lastausta sekä muuta sekalaista hommaa teräslevyjen kanssa.

Sitten kun rautaruukki lopetti meidän yksikön niin piti miettiä mitä sitä isona tekis.

Niin nyt on tullu ajettua linja-autoja ja kuorma-autoja sekä pyöräkuormaajaa.
Välillä joutuu tekeen maataloustöitäkin kun työnantajalla on tota viljeltyä maatakin ihan riitävästi.

Nikuzai 22.03.2016 20:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 1290470)
Joko tämä oli hoidossa? Yks tuttu olis täällä kehitysalueen keskipisteessä joka osaa.

Poistinkin jo viestin, kun ilmeisimminkin homma on hoidossa

Mutta pannaan korvan taakse jossei onnistu :)

lyllerö 25.03.2016 22:17

Papereilta autokorinkorjaaja, 4kk tehny niitä hommia muuten maanrakennus puolella lapio ja mittamiehen tehtävissä völillä tosin koneenkoppiinkin pääsee lämmittelemään

Sivu luotu: 19:19 (GMT +2).