![]() |
jälkeen ku ennen oon töissä....
|
kai sitä vois tulla piipahtaa...
|
eiköhän sitä remontin keskeltä pääse irtautumaan, en kyllä tule ennen seitsemää
|
No onkos jo jussit kaikilla ohi?;)
Ilolaan siis perjantaina. |
ei pysty, pitää mennä cruisinkeihi :)
|
Ei osaa sanoa vielä, pitäis kyl varmaan pakkailla kun on lauantaina tuo muutto. Siirretään kahvittelu lauantaiaamuun, niin voidaan kaffitella kahdessa osoitteessa :D
|
kyllä mä ainakin tuun..... niin yllättävää ku se onkin. :)
|
Tottakai tulen, ellei työpäivä veny liian pitkäksi
|
Onkos tänään porukkaa tulossa, vai onko kaikki reissussa?
|
kai sitä vois tulla piipahtaa jos ton auton saa kuntoon :)
|
Tulossa olen.. Misäs tälläkertaa istuksitaan?
|
tulossa ollaan ja ilolaan......
|
nyt juhis lopetat surffailun ja jatkat töitä, ei sitä muuten ilolaan kerkiä
|
yli arvostettua tommonen työn teko, menee täillein surffaillessa aika paremmin. :)
|
tänään lienee taas perjantai, vai onko biologinen kello etuajassa? ilalaan?
|
Tulkaa niitten maastureiden kanssa samantien tixi kruisinkiin heurekan parkkikselle, sietäki saa sitä kahvia ja ompahan reilusti muunkinlaisia autoja joita katella ja spekuloida. Ja on siellä maastureitakin.
|
jep. Ilolaan 19reikäleipä.moneltas kruisinki on?
|
Satuinpa sitten itekkin osumaan paikalle. :)
Tässä linkki blogiin. Lopusta löytyy linkki kuviin Heurekan parkkikselta. ;) http://jouninvalokuvausblogi.blogspo...ruisingit.html |
Aloitetaas kyselyt jo näin aikaisin että saatais enemmänkin porukkaa kaffeelle.
Pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan vaikka kuin paljon offikansaa mutta kahvilla meitä ei käy kuin kourallinen:confused: Eli nyt porukka itteä niskasta kiinni ja perjantaina liikkeelle. Ja PAIKKAEHDOTUKSIA :D Mites jos mentäs härnäämään jengiä esim Kaivariin:p |
No perskeles.
Eikö edes Ilolaan klo19 ole tulijoita:confused: |
Jää väliin minulta.. Duunia pukkaa.. Hulluuspäissäni lupasin ajaa viikonlopunkin
|
sama homma täällä
|
Ahneet paskiaiset:p
No ite rahalle persona lyhensin lomaa viikolla ja lomallakin pukkaa kesämökki-keikkaa:rolleyes: |
Joo,tullaan,mutta ei tuuniki Bemarilla:)
|
voihan se olla et joutuu vaivaantumaan.... =)
|
täytyy katella jos ei muuta oo ja jos oon hereillä :)
|
Armyvihreät maasturit kokoontuu Kaivokselan Shellillä, mut mahtuu sinne muunkin värisiä! :-)
|
Lainaus:
- Arvatkaakukanyybi. |
muutin mieleni, tulen sittenkin paikalle. itseasiassa ilolassa jo :D
|
:) klo.19.00?
|
pitäs lähteä mummolaan.
Vaimo ja lapset on jo siellä. Harkitaan... |
no mä oon ainaki tulossa. sit jos su lähtis käväsee forssassa.
|
eiköhän sitä kerkee piipahtaa paikalla. olis taas aamulla töitä
|
no hei mussukat, onko se jo sanomatta selvää tuo ilolassa kahvittelu? pitkästä aikaa on lauantai jopa vapaa
|
Tulossa jos ei mitään ihmeellistä ilmaannu..
|
Ilolassa muita kuin minä?
|
oliks kahveja jossain millon ja missä tulisin miellelläni kun nurkilla asutaan
|
kai sitä vois tulla käväsee kattoo jos siel vaikka joku olis.....eli paikkahan on ilolan abc ja noin 19:00
|
mut tuppaa porukka olee jo 18.30 paikalla... ettei kahvit lopu kesken. =)
|
Kait sitä joutais käväsee :) :ssa
|
Pannaas kyselyä jo näinkin aikaisin.
Eli oliskos kellään mahdollista kahvitella jo torstaina????? On perjantaina taas lasten kaitsemisvuoro niin ei pääse:mad: |
Kyllähän tuo torstaikin onnistuu, mutta pitää ottaa aikaisempi aloitus, tuppaa taas tuo herätys olemaan 3.30....
|
Periaatteessa käy myös torstai.. Jäis sit tuo perjantai cruisingille kokonaan.. Vantaallahan on nekin perjantaina.. Itse siellä liikuskelen keltaisella kuplalla..
|
kyllä toi torstai pitäs sopii, jos ei mitään yllättävää ilmaannu...
|
Lainaus:
Tuli vaan mieleen että pitäs vielä seiskaks keretä lasten kanssa uimaan:o |
Torstai ois muutenkin parempi päivä mun mielestä. Onks jukjamse vaihtanu autoa:eek: kun kattelin tota avatarta vaan.
|
juu sillä nykyään lj ja kyl mulle sopii toi 15-16 mut en sit tiiä miten nää jotka käy töissä päivällä =)
|
Joo LJn kävin hakemassa Mäntsälästä. Kyllä mun pitäis keretä jo 15 paikalle, mikäli tehdas saa pullat ajoissa hihnalle.
|
Otahan pullat mukaan sitten:D
|
kai se pitää kohta lähtee päivystämään paikalle, katotaan tuleeko kukaan :)
|
Jos sitä lähtis itekin valumaan paikan päälle
|
Oho, porukkahan on aikaisin liikkeellä. Lähdenpä itsekkin sinne päin. Toivottavasti joku on vielä paikalla
|
Enhän mihinkään ehtinyt.. Muuten kyllä, mutta viimeisellä kipillä perälauta repes saranoista irti ja joutui sovittamaan toisen kärrin perään.. Siinä meni aikaa tussatessa. Vantaa cruisingeihin sitten perjantaina..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt olis vihdoin ja viimein lapsivapaa perjantai tulossa:D
Mites herroja kahVituttaa silloin? |
Hei ugulit siirretään tää torstaille niin mullakin ois mahkuja käydä vähän useemmin. Jooko pliis jooko:D:D....... niin ja lahnukseen kans välillä vaikka ei kaikki tässä topikissa itsestään jöötä pitävät niin haluiskaan, mut kun noi espoolaiset valittaa:D
|
Itse antaisin äänen keskiviikko illalle.
Torstaisin pukkaa tuota vauva-uintia:o Ehdotuksia pvm/ajasta ja paikasta sais tulla muiltakin. |
Duunien kannalta perjantai ehdottomasti paras arkipäivä kahvittelulle, ei koskaan tiedä millon iltavuoro napsahtaa. Tämä viikko lomalla, et ei väliä koska kahvia juo. Auto tosin osina :D
|
kyllä mäkin pe suosin mut torstaikin käy. ja mikä ettei sitä siellä lahnuksessakin kunhan sinne sit vaan tulee porukkaaki sieltä päin, ettei tarvii sit vantaan porukalla siellä istua. :)
|
Täysin samaa mieltä.
Ei ihan hirveästi sitä porukkaa ole ilolassa näkynyt. |
Mites tuo paikka?
Oliskos jossain kehäIII:n keskivaiheilla hyvää mestaa? (esim niittytien huoltis) Niin josko niitä espoonmiehiäkin alkais näkyillä;) |
Eipä ole näkynyt ei. Tossa vaan juttelin muutaman kanssa niin sanoivat ettei huvita ajaa yli kuuttakymmentä kilsaa edestakas tunnin kahvitteluiden tähden. Eikä siellä varmaan espoon miehiä aina näkyis mutta kynnys ainakin madaltuis jos ois lähempänä.
|
no ajellaanko huomenna sit lahnukseen kahvittelemaan....??? jospa sinne sit innostuis espoon edustustaki. =)
|
mä tuun ainaki, voidaan vaikka leikkii et mä oon espoosta :)
|
No,kahvitutaako jossain,esim :) klo n.18.30 PE ???
|
Tulossa:)
|
mihin mennään kahville ite suosisin kyllä nyt lahnusta eli miten ois?
|
mites huominen????
|
taitaa tänään olla lahnus vuorossa
|
Jää väliin, taitaa olla kuumetta tulossa
|
Tuleva perjantai 17.9, onko ketään tulossa Ilolaan? Minä saattaisin sinne ehtiä tälläkertaa..
|
Tullaan tullaan:)
|
onhan siinä semmonenki vaara tarjolla et tuun.
|
edelleenkin töissä, mutta ehkä ens viikolla :)
|
No ei pääse,kun tulee pimeetä :)
|
Aja sinne vaan niin korjataan se tupakkia poltellessa:D
|
Lainaus:
jospa käännätte nokat tänne kukkulan juurelle? |
Kahvittelut TALMASSA 17.9 klo18.00 eteenpäin
|
Taitaapi jäädä väliin kun en tiedä missä päin talmaa olette.
|
:) pe 24.9 klo 19.00 onko ketään tulossa?
|
paikalla
|
Onko tänään ilolassa ketään?
|
On tietenkin:)
|
Perjantai lähestyy (15.10), onko ketään tulossa kahvittelemaan Ilolaan??
|
Ilolaan?
|
Lainaus:
|
kyllähän sinne ois tarkotus ilmestyä.... makselee velkoja pois. =)
|
Joo,sinnepä:cool:
|
klo?
|
yleensä siellä on ihmiset ollu tuossa 18:30 jälkeen, itse en kyl nyt taas pääse ku pitää töissä olla :)
|
Perjantai 19.11.2010
-ABC Ilola, Vantaa -Klo 18.00 Itse saavun hiukan myöhemmin, sillä duunit loppuu viimeistään 18.00 aikaan... |
Totta munassa sinne tullaan:cool:
|
Tulossa olen!
|
tulossa kans kun ei oo pariin viikkoon kerenny
|
Pakokaasu kärysi ja renkaita pakkokaupattiin:)ja BJ korotettiin/toista myytiin.
|
Lainaus:
ja saati sitte bj.tä myydä... ps. kahvi oli paskaa... |
Onkos huomenna kahvitteluja??
|
Voishan sitä tulla jos töiltä kerkiää
|
Joo voishan sitä käydä kaffeet juomassa.
Ilolan ABC klo 19 |
| Sivu luotu: 17:01 (GMT +2). |