![]() |
Transporter 2.5 tdi syncro vinssillä ja kytkettävällä takalukolla ja Audi Coupe.
|
14kpl. 8mm verkkoa ja 10 paalia 50mm lattiastyroxia... uudentallin lattiaa pitäs valaa, nyt puolet ja loput tulevaisuudessa.
|
1kw invertteri, volttimittari, tupakansytytinholkkeja, joustava pakoputken välipätkä, mocoma 59s ja jotain muuta pientä tälle päivälle.
|
RHS suorakaide putki 6000x50x100x4, hiekkapuhallettu ja pohjamaalattu.
|
Tig-hitsauslaite, millä voi hitsata alumiinia, ja rosteria...
|
3 kpl väliovia
100m erinnäköisiä listoja 50m hyllytarvikkeita 6500 pro rocket Tuf line xp 80lb Dupping & tinsel- yms alaan liittyvää... |
4,6 ha, josta 3,5 ha metsää. Talo, navetta, aitta, riihi ja kuivuri. Oma puuhamaa.
|
onneksi olkoon Mikko!
Onko siellä kalliota ollenkaan? tai muuta mopolla temuttavaa maastoa? O |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Käytetyt 35" Creepyt 10" vanteilla , mut joutuu niistäkin varmaan luopuun kohta kun lomautusta pukkaa töistä.
|
1 Liiteet
Toteutin lapsuudenhaaveen.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Juu kyllä tarkoitus olis, eilen aamulla saatiin pulkka ulos laivasta ja pakolliset huollot (+ pura ynnä kokoa rochesteri) toteutettua viime yönä... Sen verran tuore tapaus et kontti täynnä työkaluja ja varaosia mut yritetään selvitä pilvenmäelle. =)
-uazmies nyypinä- |
voe helvata ku hieno käkkylä:D:D,minkä maan kilvet tos kuvassa?:confused:suosittelen ccof pippaloita:D
|
Ruåtsin kilvet ne on, tää menee tietty ohitopikiksi mut oli kyl aika adventurefiilis lähtee parin kuvan perusteella katsomaan autoa norjan rajalta...
Pakattiin subbarin konttiin työkaluja ja varaosia eikä muuta kuin menoksi. Stokiksesta reilu 500 kilsaa ennenkuin käpy oli silmien alla. Svenskapojken kans meinas tulla vääntö hinnasta (köyhä kun olen) mut saatiin se sitten sovittua. Kiltisti kauko kesti paluumatkan takas tukholmaan, ainoastaan kiihdytyspumppu kyykkäs mut eipä se vauhtiin päästyä haittaa. =D Nyt odotellaan teippikilvissä mielivaltaista veropäätöstä ja ajellaan tää kesän loppu, katsotaan mitä ehtii talvella tekemään, on tollanen pikkuasentajakin tulossa... Yks pieni pala historiaa on kuitenkin pelastettu, auto on orkkiskuntoinen ja sellaisena pysyy niin kauan kuin mulla on (ei koskaan saa sanoa ei koskaan =D ) |
Niin joo, on muuten talouden ainoo vajaavetoinen =D
|
siisti peli, jos huomenissa tapaillaan niin tarvii tulla vaihtaan muutama sana.. ja eiku nuggumaan et jaksaa nousta aamulla.. :)
|
|
1kpl vw jetta varaosiksi. ilimanen
|
silikooni letkua+mutkia+suppareita+aluputkea loppukuu ollaankin ostamatta mitään on se sen verta kallista rallia tuo kuulerin laitto
|
Nyt on Volvossa Fedima Siroccot ja Offivarusteen pohjapanssari. Kulmassa koeponnistus ens la.
|
Lainaus:
Mä ostin autoni n. 10 kk sitten ja olen siitä asti odottanut, että offivarusteessa saisivat tehtyä siihen panssaroinnin. Mielelläni minäkin testaisin panssarointia Kulmakorvessa;) |
108500km ajettu Corsa
|
Sivu luotu: 21:17 (GMT +2). |