Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   kerro mikä vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29737)

boozer 24.12.2008 00:58

nyt vi..taa!!! toi 13v hyvä kaveri (koira)nääntyy nälkään ei maistu edes herkut
on vaan apaattinen eikä syö mitään !Yli viikkoon ei oo syönny mitään vaikka väkisi yrittää niin EI
EI ANNA LUONTO PERIKS LOPETTAA NÄIN JOULUPYHINÄ
VOI VITTU VOI VITTU KUN VITUTTAA VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU PERKELE
Paras koira mitä miulla on ollu ja ny se meinaa väkisin kuolla VOI VITTU mää sanon PERKELE
VITTU VITTU VITTU VITTU SAAAAATANA!Itku meinaa tässä tulla isolta mieheltä ku mikään ei auta!EI SYÖ EI!Riutuu ihan silmissä:VOI VITTU

boozer 24.12.2008 00:59

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Rytö 24.12.2008 23:42

Saatana kun vituttaa nuo tietyt naapurit... popitetaan siellä yöt ja päivät mm. Kari Tapion olen suomalainen-biisiä ja ryssiä ja kaikenmaailman hippejä mökki täys!! Voi jumalauta!

PeteTurku 25.12.2008 17:16

Tää järjetön ylensyöminen rupee korpeemaan. Mutta ku o pakko ahtaa itteensä kaikki maholliset jouluruuat ja sit o ihan ähky olo. Ja päälle viel punkkuu ni avot.

Lehis 26.12.2008 16:39

Yks saatanan kaikki valtias elämän ja nerouden, sekä päätös valtaisuuden ilmentymä!!! Päättää ihan itse miten tykkää ja miten tahtoo asioita tehdä, velan maksukaan ei häntä koske koska hän on sellaisen yläpuolella...Kiitos ja aamen!!!

popo99 26.12.2008 16:42

väyrysmersun ajonestolaite prkl

liero 26.12.2008 17:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 517257)
Vituttaa kun ei millään meinaa saada juotua niin paljon kaljaa, että kaikki lehtikeräyspaprut mahtuisi tyhjiin kaljalaatikoihin... niis on vaa niin tosi kätsä viedä. :)

minä yritin kanssa tuota , nyt on paperinkeräyspöntössä isolla teksti EI PAHVIA, ahisti näemmä liikaa naapureita mun kaljottelu ja ei parempaa keksineet:)

Reetu 26.12.2008 17:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja liero (Viesti 518443)
minä yritin kanssa tuota , nyt on paperinkeräyspöntössä isolla teksti EI PAHVIA, ahisti näemmä liikaa naapureita mun kaljottelu ja ei parempaa keksineet:)

Vois tietty peruu Etelä-Saimaan tilauksen ja laittaa laatikkoon
"ei ilmaisjakelua" lapun, mut siitähän ois puol iloa pois..

liero 26.12.2008 17:31

yhden naapurin kanssa aiheesta oli keskusteluakin , se oli kait viisas tyyppi, en tosin jaksanut kinata sen kanssa turhasta kun en kuulemma asiasta mitään tiedä.

heh, just viimeviikolla työkaverin kanssa oltiin keräyspaperivarastossa pumppua laakeroimassa, päällä pyöri suurehko rumpu jossa mylläsi keräyspaperia, kovasti sielä joku kolis mennessään, kaveri totesi että mopon moottori sielä kumminkin kolkkaa. sitten kun kolina lakkasi nin lähettiin oikein katsomaan mitä sieltä tuli , likeelle osui arvaus kaverilla sillä pv:n pytty sielä kuljettimen päässä loikoili...

eihän sinne keräyspaperiin pahvikaan oikein kuulu mutta tulee sinne paljon muutakin jännää ...

Skorpioni 28.12.2008 14:17

Tuo prkleen rakettien paukuttelu, joka alkoi eilen ja jatkuuuuu...:mad:

Harzaa 28.12.2008 17:39

vituttaa ku meni blazerista etukardaani paskaks...

Saija 29.12.2008 21:52

Toin sitten karvapalloille lelut tuliaisiksi... Röhkö-possut ja vielä molemmille omat!!! Ja eikun hirveä meteli ja tappelu aikaan. Penteleen jaskakasat, molemmat omalla puolella huonetta ja hirveä meteli ja pörinä... 2 minuuttia aikaa ja jos ei meteli lopu, possut lähti säilöön...

Repro 29.12.2008 22:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 518448)
Vois tietty peruu Etelä-Saimaan tilauksen ja laittaa laatikkoon
"ei ilmaisjakelua" lapun, mut siitähän ois puol iloa pois..

Paperikassiin keräyspaperi, olutlaatikoihin keräyspahvit, simple as hell! :D

Skorpioni 30.12.2008 17:45

:mad:Voi, rakettien, rakettien, rakettien RAKETTI!:mad::mad::mad::mad:

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/art...398377?ref=msn

Että tämmöstä vielä lisäksi.

niko69 30.12.2008 17:52

VAIMO!!! nykyään tasaisin väliajoin (ei kuukauden välein). vai onko sillä viikkoset?

tjl 30.12.2008 19:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni (Viesti 519644)
:mad:Voi, rakettien, rakettien, rakettien RAKETTI!:mad::mad::mad::mad:

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/art...398377?ref=msn

Että tämmöstä vielä lisäksi.

hui kamalaa. täytyy kyllä olla tosi tyhmä jos ton ampuu väärinpäin!
ja vaik olis kännissä, ni sillon ei nää lukee tota tekstiä ja ampuu sen oikein päin. eihän tossa muuta vikaa ole kun toisessa teksti väärinpäin.

itse olin ainakin niin asiaton kuluttaja että sain ostettua nuo loput vialliset pois hyllystä :D
minuu haittaa jos teksti väärinpäin.ihan turvallinen se muuten on.

niko69 30.12.2008 19:45

ärsyttäähän noi paukuttelut mutta onneks niitä ei enää myydä joulukuun alusta.
ja koira ehtii tottua ennen tosikoitosta.

liero 30.12.2008 19:55

tympäisee tuo jatkuva median hapatus ja gallupit käsiaseiden kieltoa varten!
taisi jokaisessa lukemassani lehdessä ja kuulemissani uutisissa olla taas mokomaa:(

nana 30.12.2008 20:06

Vituttaa joka vuotiset marmatukset raketeista, keväiset jauhamiset koiranpaskoista jo etukäteen, urpot ajotaidottomat autoilijat, pikkusieluset ihmiset, kaappirasistit, alkoholistit, pedofiilit, vastuuntunnottomat lemmikkien omistajat, teiden suolaus, uskontoaan tuputtavat hihhulit, nyrpeet asiakaspalvelijat, päänsärky, kirjaviisaat kaikki tietävät, huonosti syttyvät tulipesät, ex-aviomies, ei oo ees kunnon talvee, seksin puute, ärsyttävät sukulaiset, onnettomissa parisuhteissa roikkuvat ihmiset... nii ja sekin vielä, 34 muutto (turha oottaa ketään auttamaan, ei ne vastaa ees puhelimeen mulle enää), nälkä muttei maistu mikää, hartiat jumissa ettei pää käänny.... oma saamattomuus... että tämmöstä ny tällä kertaa.. että vähä niinku vituttaa!!!!!!!

mardu 30.12.2008 20:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 519712)
Vituttaa joka vuotiset marmatukset raketeista, keväiset jauhamiset koiranpaskoista jo etukäteen, urpot ajotaidottomat autoilijat, pikkusieluset ihmiset, kaappirasistit, alkoholistit, pedofiilit, vastuuntunnottomat lemmikkien omistajat, teiden suolaus, uskontoaan tuputtavat hihhulit, nyrpeet asiakaspalvelijat, päänsärky, kirjaviisaat kaikki tietävät, huonosti syttyvät tulipesät, ex-aviomies, ei oo ees kunnon talvee, seksin puute, ärsyttävät sukulaiset, onnettomissa parisuhteissa roikkuvat ihmiset... nii ja sekin vielä, 34 muutto (turha oottaa ketään auttamaan, ei ne vastaa ees puhelimeen mulle enää), nälkä muttei maistu mikää, hartiat jumissa ettei pää käänny.... oma saamattomuus... että tämmöstä ny tällä kertaa.. että vähä niinku vituttaa!!!!!!!

hengittele hetki rauhassa, kyl se siitä helpottaa :)

Byrocrat 30.12.2008 21:46

Ajattele positiivisesti

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 519712)
Vituttaa seksin puute, 34 muutto (turha oottaa ketään auttamaan, ei ne vastaa ees puhelimeen mulle enää), nälkä muttei maistu mikää, hartiat jumissa ettei pää käänny.... oma saamattomuus... että tämmöstä ny tällä kertaa.. että vähä niinku vituttaa!!!!!!!

Noihinhan pystyt itsekin ainakin osin vaikuttamaan ja mistä muuten tiiät ettei kukaan tuu auttamaan. Voishan jokunen vaikka näilläkin palstoilla surffailevista vapaista miehenpuolista lähteä jeesaamaan jos sopivasti vihjaiset milloin tai miten:rolleyes:
ja kuten Mardu taisi jo sanoakin, hengitä hetki syvään niin kyllä se siitä helpottaa. Ja usko pois kyllä se talvikin vielä ehtii tänne eteläänkin, myös Lohjalle:)
Inhorealisti

-Jarkko- 30.12.2008 23:03

Nanalle: Aamen! (paitsi se miesosio)

burton 02.01.2009 15:26

työvoimatoimisto!!! Työttömyys!!! Saakelin talouskriisi!!! kyllä syö miestä...
ja perkule jos ei työtä löydy niin sitte joutuu luopumaa tallista ja harrastuksista:(

Rekisteröimätön 02.01.2009 19:56

Hurraa!

Vituttaaaaaaaa kun kun kun maailma on täynnä täysiä MULKKUJA väliin tuntuu et kellään ei ole kiva olla.

Skorpioni 02.01.2009 20:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 520577)
Vituttaaaaaaaa kun kun kun maailma on täynnä täysiä MULKKUJA väliin tuntuu et kellään ei ole kiva olla.

Perusteluja kaivataan.

Testaa ekologinen jalanjälkesi...saatat yllättyä!

http://www2.turkuamk.fi/keke/ekofeet...p?page=laskuri

Sivu luotu: 22:50 (GMT +2).