![]() |
|
..TTU MÄ OON URPO!!
Voiks autoist niinku vaihtaa öljyt sillai päiksee ? Jos on ostanu vaan suodattimet niinku .
nimim. Urpo Skotlannin-juutalainen |
Lainaus:
|
Mikä mahto land rover miestä harmittaa, ku tuli keskisormi pystys vaskion kohdal ohi? Levittelin tota luistonesto jauhet tielle sisun kaa.
|
Lainaus:
No olinkohan minä nyt hieman jyrkkä itselleni, olihan minulla moottoriöljyä, mut peräöljyt jäi ostamatta . No eikun motonettii vaa , meneehän se päivä näinkin :D |
Tsau taas. 88-vuoden nelikko L200 nakuttaa aika tiuhaan tahtii ajaessa, mutta ei esim. Nelosvaihteella jos ajo 60-80kmh nii nakuttanu yhtään, eikä vapaallakaan. Mistähä vois johtua?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Onko Oulun seudulla mitään kromausfirmaa? Pitäs saada puskureista kromi pois. Ne on nyt maalattu mutta ällöttää kun naarmuihin tulee kiiltävä kromi eikä ruoste :mad:
|
CANTERi kuskeja? miten helvetissä tommosessa uudempi korisessa -99? canterissa kuuluis se pakki saada silmään? todella vammaseksi tehty.
|
Lasista tummennuksien poisto
kertokaas miten saisi helpoiten laseista tummennukset pois? Auton laseista siis kyse... vittumaista pimeessä metsässä yrittää peruuttaa kun takalasit on tummennettu kokonaan.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Tuli vaa mielee.. Onko takku bj:stä kuvia jossain, en vaa löydä?:rolleyes:
|
Lainaus:
Itse oon ainakin saanu kalvot helposti pois, kun lähtee jostakin kulmasta vetämään vaan irti. Saippuavesi auttaa kun tekee seoksen suihkepulloon. Liimat lähtee kans laseista helposti lastalla kun kastelee lasin saippuavedellä ja antaa hetken vaikuttaa. |
Lainaus:
Ainakin laivassa ollut lähelle Lainaus:
|
Tulipahan ostettua 12kappaletta formuling rattiadaptereita..
Millä hitolla saan 100% varmuuden mihin ne oikeesti ees käy? Numerosarjat kaikissa sisällä mutta google ei kerro mitään oikeastaan.. Yksi on sentään avaamaton paketti niin onneksi se sentään käy nähtävästi mun kesäautoon :D |
Lainaus:
|
Volvo Laplander, Valp tms. mitä niitä nyt on..
Niin mites ko. luottomerkin vaihteisto ja jakolaatikko kuviot menee, mitä niistä löytyy? M40 tai M45 laatikkona ja jakiksena Volvo FD51 tai ZF VG50? Mitä löytyy ja mistä? Etukardaani kaikissa apparin puolella? Ulosotto vissiin löytyy jonkinlainen, joissain mekaaninen ja joissain alipaine? |
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 15:42 (GMT +2). |
|