![]() |
|
Vois tullakki aelee, mut pitäs uus oikee maasturi laittaa lyöntiin... Aikaisintaan 2 viikon pääst iskus.
|
No mikä se semmone o? Suzuki tietenki:D
|
Lainaus:
|
no eiku nyt puhuttiin OIKEESTA maasturista ;):p:D
|
No mikä????
|
Niva?:D
|
bensa kone ja automaatti:):)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No oliko se lehtosen pätkä pajero automaatti ja oliko siinä risu keula? :p
kertokaa jo !!!! |
Seo sininen ja siin on neljä ovee :D
|
Takan lukko ja kaikkee... Eli oikea MAASTURI eikä mikään lasten mönkkäri...
|
Täytyy varmaa tehä joku yllätys hyökkäys impolaan että näkee mikä ja mimmonen on iha oikea maastoauto.
|
Lainaus:
|
Eli joku pätkä pajero ku kerra semmosest olen kuullu haaveilevan kyseisen henkilön :)
|
ei mitään pätkiksiä.:)
|
No pitäskö lyödä joku ajopäivä lukkoon parin viikon päähä ni mäkinenki saa jonku tavote päivän mitsun valmistumiselle/iskuunsaamiselle?
Ja missä ajetaan? Uudes paikassa vai jossain tutus ja turvallises? |
Mikä on uusi paikka? missä?
|
Perttelin inkereellä motarin vieressä tai taitaa olla tupurin puolta ku mennää sinne puolel motarii karistojan tien varresta
|
No niin 26.3.2016 ajot saarikossa kello 10 kokoonnutaan inkereen vanhan k-kaupan pihaan (Vanha reunasen kauppa) ja lähdetään siitä letkassa mestoille.
Jos kysyttävää niin soitot mulle 044 0212889 :D Ja tänne saa huudella jos on tulos ettei turhaan tuu kökötetty siel kaupan pihal ja niin nuotio löytyy myös paikasta niin ottakee kyrsät mukaan! |
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=136483
Oisko se uus peli toi :p:D |
ei ole:D
minä ja pikku pojat tullaan ainakin katsoo.kehtaako sitä vakio hiluksilla tulla isojen poikien lelujen joukkoon.:) |
Ei mitään kattomaan ku ajamaan on siel ollu discover 31 mutikoillakin ajelemas ja halmeen vanhal patrollillaki siel on ruuvvattu ja ties millä.
|
Lainaus:
Piti oikeen kaivaa tää ylös ja ilmottaa herralle että nyt olis 38,5 pokkerit alla, joten ei tarvii siirtopyöristä vittuilla... :) ps. haravoinnit suoritettu, joten olen valmis murrostenojaankin.. :D:D |
Voi ku on pienet ;)
Taitaa rupee ikosen pojal eko nousee ku on vähä mutka akselii alla. Entisen hiluxsini ostajan sanoja lainate koe ajol hän mainitsi että.. (Eko nousi heti) :D |
Sivu luotu: 18:10 (GMT +2). |
|