![]() |
|
Betasalpaaja on hieno keksintö!
|
Tasaa hyvin sydäntä
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mulla taitaa olla asiat kunnossa kun en koe tarvetta provosoitua ja avautua ihan tyhjänpäiväisesti kaikenmaailman höpöhöpö/asian vierestä-kommenteista. :)
Eikä tämä liity nyt mitenkään tähän ketjuun. |
Aurinko paistaa.
Yöpakkaset jatkuvat. Voi vielä hiihtää. Elämä pelastettu. Banni purettu. Karkkia löytyi työpöydän laatikosta. Viikonloppu edessä. Pääsen tyttären luo kyläilemään. Jaksaa jo hymyillä. Poika pääsee lomalle. Palkka nousee huhtikuussa. |
Hirsikehikko valmistuu maanantaina ja saa hillot kouraan :D
Ja sit uuden kehikon kimppuun (jes) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=76968 |
Huomenna haistelemaan Pietarin kevättä! Kelepaa kyllä hyvin!
Toivotaan et ryssät osaa käyttäytyy ettei reissun jälkeen tarvii päivitellä mitään "mikä vituttaa"-palstalle.... |
Alkuillasta mulla tippu pikkusen banaanijugurttia parralle josta akka heti huomauttamaan. Työnsin turpani hollille ja sanoin et nuole pois eläkä urputa. Nooo eukkohan imas parran suuhusa ja hetken imettyään tuumas "pitäsköhän mun pyytää sulta anteeks ku oot joutunu nuolemaan mua enkä oo ajellu karvoja pois, tällaseltako se on tuntunu?" johon minä tokasin et eihän niissä karvoissa mittää mutta ei se sun härveli oo koskaan banaanilta maistunu... :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Terve,
minua ei harmita, kun voin kirjoittaa sinulle rauhassa. Ongelmia on joitain tavanomaisia, mutta juuri nyt en muista yhtäkään niistä, paitsi se, että niin kovin harva uskoo enää julkisesti muuhun kuin "mihin sattuu". Senkään ei pitäisi olla minun ongelmani..? T. M JK. Tasakaasu pitää kurveissa |
Lainaus:
|
Huomenna alkaa 2 viikon loma Gran Canarialla, Puerto Ricossa....JESSS!!!
Jihuuuuu ja tuommoisii maisemia katseleen http://maps.google.fi/maps?hl=fi&ie=...id=po-10013217 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
www.ulvovamyllari.com/ |
Exä oli tuol aikoinaan töis ja haukkui joskus paikan ihan pystyyn! :D
|
Lainaus:
|
Se ei vituta ku olo paranee päivä päivältä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
noobaiö
BulB
Lainaus:
|
Se kun muija lähti ja vei kissatkin mukanaan :)
|
Lainaus:
|
Siltavalu ohi ja kamalat helveti pitkät työvuorot tipotiessään.Vaikka väsyttää iha saatanasti ja on jotenki pöhveli olo (tää poikkee siitä mitä on normaalisti ku ittekki huomaan sen:) ) niiku ois jossai ihme pöllyssä mutta hengissä selvittii vaikka oon luullu että vitutukseen voi kuolla....JESS!
|
| Sivu luotu: 14:28 (GMT +2). |
|