![]() |
khyllä!:p eiku sievästi täytyy olla. tarvii kameran kanssa riehua:D ja toimittaa varaosia toveri harrastajalle ;) D44 vetareita menee venäjälläkin:D
|
No ihan muutama vaan täs grillates ja saunoes..
|
hullukänni piälle:p
|
Pari pirkaa sivistyneesti illanaikana.:)
Huomenna työpäivä. |
Kaljaa koneeseen ja sillai...
|
ahkera kun tänää olen ollut ni palkitsen itseni tölillisellä koffia..:D
tuli meinaa leikattua nurtsi,, bobcatin kauhan kallistus sylkky purettua jne jne :cool: |
Kumma kun tuolla HJn kimpussa on, ni aina menee pari pirkkaa... Mut ku olin (muka) oikein reipas, ni ei ainakaan mua haittaa...
|
Lainaus:
|
Tämmöset pienet seitin ohuet kännit vitutukseen.
Piti saada auto takas vaihteiston korjuusta tänään... Eipä saanutkaan kun ei mun tilaamat osat ollutkaan oikeat. Se vituttaa ei ole korjaamon toiminta vaan osien lähettäjä jenkkilässä. Tilatessa annoin auton vuosimallin, koneen koon, vetotavan, vaihteiston tyypin ja vielä vaihteiston rungosta numerot että tulis varmasti oikeat. Osat näyttää joltain bemarin osilta kuulemma, eivätkä 47rh sopivilta. Ja arvatkaa onko mennyt yli 30 päivää kun oon hommannut osat... Jahka saan paketin takas käsiini niin pitää alkaa selvittään mihin ne oikeasti käy ja kattoon saako myyjältä mitään hyvityksiä enään. Jotenkin epäilyttää että sais. Kuhan edes selviäs mihin autoon ne käy ja sais myytyä. |
Väsyttää niin paljo ettei jaksa ees ryypätä..:eek::eek: Mut jos kuitenki väkisin pari karhua ottas..:rolleyes:
|
Lainaus:
Ja parin kaljan jälkeen piristyt kuitenkin ja otan lisää:D |
NO PRKL,, toisen koffin joutu juomaan ku saunassa piipahdin.. :)
|
En jaksanut käydä kaupassa, vaan otin laiskana verstaalta asennuskaljat mukaan.
Täytyy huomenna ostaa kaksi pakettia, toineen verstaalle. :rolleyes: |
Lainaus:
|
jos sit ens perjantaina koittas juoda itsensä mukavax :eek: :D ;)
nyt ei juopotella kun iskän prinsessat on paikalla :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
kukas aatulle kuittailee :eek::eek: ;) :eek::eek: HE HE :D:D:D:D:D https://www.youtube.com/watch?v=DppCm7jAZeY |
Hävitin vahingos ala ja yläpalkin täst selaimesta mut googlasin mite sen saa takas :D
Taitaa karhun lipittämine näkyä :p |
Lainaus:
|
Lainaus:
oox niinku ryypänny montakin viikkoa :confused::confused: :eek: mul ei hyytyny viel 4pvä jälkee mut "arki" tuli vastaan :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Karhuva menee täälläkin suunnalla. |
Lainaus:
EDIT; Eiku perkele! itentiteettikriisin johdostahan riitta ei ookkaa enää rivo vaan valuvika.;):D:D:D |
Lainaus:
suunnitteluvian ymmärrän.. :eek: :D:D:D:D ;);) |
[QUOTE=Sami89;1009407]Vastaa rivoriitan puolesta et se nuorhölmö on venäjäl kattoos ladogaa..:)
Ja PIRKAT sille...:D:D:D:D:cool::cool::cool::D |
| Sivu luotu: 10:36 (GMT +2). |