![]() |
|
harvinaisuus tuli bongattua tänää motarilla. nimittäin vanha mondeo jossa oli ehjä puskuri!
|
Lainaus:
Jaa niin perhana ku meinas jo unehtua, GLUTTONin kans imastiin kahveet pyssykylässä joku päivä sitte. |
|
tovaritz patriot!:D
tänää huristeli vastaan 6 tiellä lappeenrannan kohilla nelikko vani semmone vanha koppane. korkian näköne oli ja isot kumit alla:eek: viddu et eli hieno! |
Lainaus:
motarilla välillä tupos-oulu bongattu useasti sama pajero, sininen gen1 ja mahtaa olla 33" kumit alla aluvanteilla ja jtn työvaloja takakulmissa.. jos se pätkä pajero oli valkoinen punasilla teipeillä ni se on tästä meikän hoodeilta... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ei mahda velivenäläisten päästönormit riittää näille suomen kermaperseille :D Itsekkin sen vanin olen muutaman kerran bongaillu, pirun hieno laite on.
|
8-tiellä Mynämäen kohdilla iltapäivällä tuli vastaan vihree pyöreehyttinen moggi tukkipankoilla ja pöllikuorma kyydissa. Erottui aika hyvin muusta liikenteestä.
|
Lainaus:
|
kajaanissa puuilo kaupan pihassa oli mb sprinter joka oli korotettu ja jotku allterrain kuvioset renkaat alla.
tunnustaako kukaan? :) |
Espoon Matinkylässä Aapelinkadun loppupäässä parkissa hieno MANhero. Kovin suunnistuksellisen näkönen auto katumusvinssiä ja takadiffin kanteen maalattua smailia myöten. Ajattelin, että sen täytyy olla nimeltään Nuppu, koska oli niin hempee ja rekisterikilvessäkin luki NPU.
|
Lappeenrannan Rojumarketin eessä punanen lantaruisku, aika korkee ja oli katolla safaritelinettä ja lisävaloa. Hieno oli
|
Lainaus:
|
Ajeliko Lerssinen keskiviikkona vihannissa? Tuli tollanen harmaa king cap vastaan, katolla oli pitkä piiska ja keulassa lisävaloja, heti vihannin risteyksen jälkeen ku ajelin ouluun päin. Ite olin firman pakulla liikenteessä perässäni kax peräkärryä... ;)
|
Lainaus:
oliko katolla majakka paneeli ja oliko se flatbed lavalla vai normaalilla?? |
Suomenojan ME-auton pihassa Suzuki, oikea metsäauto! :D -Taitaa olla siellä töissä olevan auto... ;)
-Ison Omenan parkkihallissa taas vaalea lantikka... :p |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
tälläne on seissy ainakin viime kesästä asti katajannokalla
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3470519.jpg vähä huono kuva. mutta on seisoneen näkönen. kumit vähän tyhjänä, tankin luukku auki ja joku rasseli siinä ym. kannattaa varmaa kysyä kilpien mukaan jos kiinnostaa.. |
Perjantaina kotkassa bongattu 7tiellä mattavihreä BJ keltaisella tunkilla oven pielessä.
|
Tänään alkuillasta.
Mäksä bongattu meitin rantasaunalla...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
:D -Lauantaina Kulmakorvessa PALJON kaikenlaisia maastureita..! :p
|
Lainaus:
|
Vähän myöhässä tulee mut viime torstaina 29.3?.. Harmaa RRR eli ryttynen ranke rooveri vihdin K marketin pihalla oli vinssit jne offivarusteen tarraa ja jotain vanhoja kisa numeroita kyljissä. Itse kattelin et siinäpähän komia range mut toiset ihmiset tais enempi katella et nyt on laiton peli liikenteessä :D
|
lauantaina nastolan kohdilla tuli vastaan valkonen hodari, ite olin liikkeellä avalanchella ja traileris sinine pajero :)
|
Tänään 3-tie Kurikka, vihreellä dukatoboxerpakulla riepotettiin traikulla lavamallin jeeppiä kohti etelää.
Ei sitten mitään kukkahattutäti-kommentteja tähän mun ransit ohituksesta :D Enhän mä uskonu että sekin vois kiihtyä alamäkeen ;) |
Lainaus:
|
peen vanha hopeanuoli järvenpäässä :)
|
Tänään Kemissä
Killer-Wo bongattu paikallisessa pizzeriassa iltasumpilla :)
|
Kukas oli liikkeellä Mikkelissä tänään klo 14 ennen käänty Ristiinantieltä Kuopioon päin. Uus korinen pitkä musta Jeep Wrangleri, räpytteli valoja siinä risteyksessä takana..Taisin räpsäyttää jarruvaloja takas...itellä siis tuo vihree Chero.
- Ei tainnu olla kukaan mun tuttu kun ei kellään oo semmosiin varaa :D |
Imatran/Ruokolahden rajalla Lauriniementiellä rannassa identtinen laiva kuin POUSA:lla ja viimeisen talon pihalla hangessa seisoo vihreä Suzuki?
|
Lainaus:
|
Tänään klo 15.40 keljonkankaan paikkeilla jyväskylässä vastaan tuli artic trucks hilux.
|
Auto ei sattunu silmään, vaikka puhetta oli, mut Rompe1 bongattu paloasemalla. Ja juttua riitti, molemmin puolin.
|
Lainaus:
|
JAMANT moikattu ACS-tapahtumassa.... :D
|
Vesijärvenkatu, Lahti tänään illalla. Kadunvarsiparkissa Defender pick up ~35" Creepy Crawlereilla. Ennen näkemätön minulle Lahdessa.
|
Punanen hoijjakka Arkalan kohdalla Kuusamontiellä. Katto ja keula täynnä valoja, mutanakit ja kärry perässä. Ite nostelin lapasta emännän smart forfourin puikoista!
|
Eilen Perttulasta Nurmijärven kirkolle päin tuli maasturi ja peräkärry jossa oli punainen kori kyydissä. Vetoautossa paljon valoja ja isoa rengasta.
|
Camomaalattu Hilux pöristeli eilen ehtollaa Turkua kohti puoli seitsemän aikoihin Rauman kohdilla.
Kenen nykyään sitten tuo onkin? http://forums.offipalsta.com/attachm...9&d=1309963122 |
Lainaus:
Mut ei vissiin uus omistaja pyöri Palstalla.... |
Valkoinen Defe safariteline katolla bongattu tänään n. klo 20 huitteilla Lopentiellä ajamassa pohjoiseen Perttulan kohdalla.
Kaitsu |
VooDoo Jeep
Mitäs bling bling palikkaa olit Oka US-Partsista tänään hakemassa?
Ajeltiin ohi hakemaan JEgoNEERiaä hitsattavaksi. t. Ismo Ämmä |
|
| Sivu luotu: 21:49 (GMT +2). |
|