![]() |
Pari vuotta sitten kyseinen täti näytti oikein reilusti persettä mulle. Naapurissa oli jotkut pippalot. Se tuli saunasta/suihkusta, ja meni makkariin. Niitten talo on samanlainen kuin meidän. Viskas pyyhkeen sängylle, ja kumartu ottaa vaatekaapista alhaalta jotain. Oli hieman tykki pystyssä. :eek:
Samaan aikaan minä olin kastelemassa omaa juuri kylvettyä nurmikkoa. Muutaman metrin päässä naapurin talosta. :D |
Lainaus:
|
Hyi vittu mikä olo. Naapurin taksikuskilla oli ihan hyvää konjakkia :D Tänään pitäis, jos jaksaa, kattoa mikä vaivaa hodarin apparin lasia.
|
Pirkkoo pirkkoo.
|
Karhua juojaan ja saunottu on. Rammarissa soi Yölintu ja Rockabillyä, kyllä kelpaa taas.:)
|
Kai sitä yhen pullon voi ottaa http://www.youtube.com/watch?v=bNAj_jE5qvY
|
Punaisen J.P.Chenet lootan just avasin, pari lasillista, sauna ja iltapala.
Sit joutaakin tirsamaan kautta kumikorjaamolle. |
konjakkii ja punkkuu lipitellään ja katellaan mitä höppänöitä täällä kirjottelloo... : )
|
Karhua on kaappi täynnä. Mutta ei tänään jaksa. Eikä huomennakaan, ku päivä menee tytön kans, ja sunnuntaina heti aamusta suunnistamaan.
|
just tultii tallilta, klo: 2 ja jotaki vähä venähti:D mut pirkkua etelleen!:p
|
Tuliks hyvä, tai muotoillaan uudelleen, paras?
|
Hansu huutaa Laten tunnuksilla et oik.tak. säätökäikäle paskana.
Muut jarruttaa se tulee sit perässä ku kerkee. Turvallista matkaa! Tarttee hankkii uus tai jotenki saaha se vanha toimimaa. Valojaki saatuu tulemaa sinne taakse :) |
Oliks se jumissa? Kyl se ainaki viimeks pyöri, hieman nahkeesti mut kuitenki :cool:
|
Siivosin...
Siivosin kellarin rappua ja kellaria ja löysin paljon JUOMATONTA ALKOHOLIA... :eek:
Tarttee vissiin alkaa lahjottaan niitä pois, ettei vaan ala maistuun lasille.:rolleyes: |
Lainaus:
|
hansu: pirkkaa late: pirkkaa ........:D
|
Sain tytön nukkumaan. Nyt varmaan vois ottaa yhden pitkän Karhun.
|
Pirkkaa...
|
Karhua ryystetty neljästä lähtien.:)
|
punasta otettu 17 lähtien asennus apuun. vittu että noi mogin kardaani putkistot on syvältä. nyt m,elkeen kiinni ja 10 punasta menny saunaa ja huomenna loput kii
|
Oon kyllä vahingossa ottanut enemmän kuin yhden.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:08 (GMT +2). |